Géén boekingskosten

Capfun La Regnière

FrankrijkRhône - AlpsVillette d'Anthon

We hebben de beste aanbieders voor Camping Capfun La Regnière voor je op een rij gezet:

7.9GoedScore uit 61 reviews

7.9GoedScore uit 61 reviews
  • 6.8Eetgelegenheden
  • 6.5Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

61 Reviews over Capfun La Regnière

• 8Patrick10-08-2021

Leuke camping

Goede prijs kwaliteit verhouding op kleine overzichtelijke camping.In de omgeving voldoende te doen met Lyon, mooi dorp Perouges en verschillende markten. Lekker eten bij Bella vita in villette d'anton.Supermarkt op 2 minuten, maar op een kwartier in Tignieu een mooie grote leclerc.

• 7Guus12-08-2019

Leuke camping met goede prijs kwaliteit verhouding

Camping gericht op Frans (80%), NL (10%) en B(10%) gasten. Wij hebben het goed naar ons zin gehad. Voorkeur was rustige ligging vanwege de caravans direct aan het zwembad en animatieplein. (moet je willen...) Aangekomen op zondag om 13.00 uur en caravan was al beschikbaar. Zgan met airco en vw. (top presta). Op de camping volop (frans) vertier, elke dag wat te doen in zwembad of op het plein in de avond (tot 23.00). Gratis gebruik van tennis en tafeltennis spullen, bbq huren kan voor €39, per week. Intermarché is 5 km rijden. geen campingwinkel, wel dagelijks bakker > niet woe! Restaurant zeer matig, goed voor een keer pizza á €11,- Activiteiten zijn een stukje rijden, tenzij je wilt golfen. Perouges, Grenoble, Lyon, op 60 min rijden. Kanoen op de Ains en Canyoning (sorti-Canyon.com) in Grenoble. Helaas geen wijnboertjes oid in de buurt. Zwembad vonden de kids super en de mega schuimparty op Woensdag!

• 3Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 8Bas04-08-2019

Superleuke vakantie gehad!

Leuke en betaalbare camping. Elke avond is er animatie, in het Frans natuurlijk maar prima te volgen. De schuimparty is het toppunt van de week. Restaurant is naar mijn mening erg ongeorganiseerd en er werd door 1 meisje iets Engels gesproken. Er liep zelfs iemand rond die niet eens wist wat five betekende, daar kan dus aan gewerkt worden. Ook duurde het erg lang voor we konden bestellen, echter kwam het eten dan wel weer heel snel. Het zwembad is geweldig en de tennisvelden zijn ook erg handig. Benodigdheden voor spullen zijn gratis te huur bij de receptie. Je kan ook wi-fi aanschaffen, dit kost 29 euro per week voor 4 apparaten. Echter geen aanrader vond ik, erg slechte verbinding soms. In de omgeving is genoeg te doen. Enkele tips zijn het meer Miribel, het stadje Perouges, winkelcentrum in Lagnieu en het riviertje bij Saint-Martin-de-Gourdans. Kortom, een superleuke vakantie! Zeker een aanrader, prijs/kwaliteitsverhouding is top.

• 6Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 8Aukje28-08-2018

Prachtige camping

Mooie camping, animatie erg enthousiast, helaas alleen in het Frans. We zaten achterin op de camping een geweldig plekje met veel vrijheid. Vrienden van ons zaten dichter bij het centrale plein en hebben wel wat overlast van jeugd gehad. Mooi zwembad met leuke glijbanen. Voor bezienswaardigheden moet je even rijden, maar dan is er voldoende te bezichtigen. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad op deze camping. Een aanrader!!

• 6Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 9Fam van winkel04-08-2018

Echt de moeite waard om heen te gaan

Een geweldige camping alles is top daar wij hebben heerlijk genoten. de kinderen vonden het zwembad super, elke week geven ze op woensdag avond een schuimparty. en een geweldig animatie team ze doen er alles aan om iedereen het na ze zin te maken ik boek zeker nog een keer capfun

• 8Eetgelegenheden
  • 7sandra6903-07-2018

au top

bravo à toute l'équipe d'animation ! ils sont extras ! attention à la vétusté des chalets .

• 5Eetgelegenheden
  • 9Susana Espinosa25-06-2018

Une bonne option pour les familles. Animations TOP

Même si les hebergements sont vieux et pas tres propes, même si le restaurant est toujours depassée par les evenements, même s'il manque une épicerie pour acheter des petits oublis, et si l'internet ne marche pas super bien,je reviens à chaque année avec mes enfants, car les animations sont formidables. L'ambiance cool. et je me sens bien là avec un prix correcte.

• 9Staat v/h sanitair
  • 9Fam.meyer10-08-2017

Verrassend

Na een paar toch tegenvallende reisjes naar Frankrijk, hier op deze camping werden we vriendelijk ontvangen en hadden wij een splinternieuwe accommodatie die overigens top schoon was. Het is een erg Franse camping maar dat is juist wel leuk. Natuurlijk is het wel zo dat als je geen frans spreekt je een hoop van net georganiseerde, en dat was nog al wat mist. De directe omgeving is mischien niet echt fantastisch, maar een klein ritje innde auto brengt je op mooie en leuke plekken. Kijk eens in de grotten van la balme of Perouge. Lyon is een mooie stad waar je niet in 1 dag doorheen bent. Personeel van de camping is uiterst vriendelijk en spreekt redelijk engels. Zij doen echt hun best de camping op een hoger niveau te tillen dan dst het was. Restaurant is simpel maar redelijk goedkoop. Wel mis je een klein camping winkeltje. Zwembad is schoon, sanktaire voorzieningen bij het zwembad niet zo. Dat is jammer. Wij en onze kinderen hebben genoten.

• 10Staat v/h sanitair
  • 9Franken03-08-2017

Super leuke camping!

Geweldige 2 weken gehad! Service op de camping was top! Animatie is Frans maar dat is bekend en onze kinderen maakt dat niks uit. Schuimparty was hun favoriet. Zwembad is schoon en glijbanen waren natuurlijk geweldig! Het weer was heerlijk, tussen 24 en 33 graden en af en toe bewolking. Lyon is een geweldige stad. We zijn er 3x geweest. Dagstrand bezocht bij Lyon. (Miribel-Jonage). Naar het meer van Paladru geweest. Er is van alles te doen in de omgeving... maar je moet een stukje voor rijden. Camping ligt wat afgelegen bij een rivier waar geen gelegenheid is om te zwemmen. Supermarkten en winkels dichtbij (2 min). Ongeveer 25% zal Nederlands zijn. MobileHome was schoon en stond op een mooie plek in de buurt van de tennisvelden. Alles qua activiteiten was gratis te leen op de camping o.a tennisrackets, jeu de boules, midgetgolf en nog veel meer. Wat ons betreft voor de vierde keer weer een geslaagde Capfun (by Franceloc) camping.

• 10M31-07-2017

Super!

Wij zitten er nog en hadden graag langer willen blijven. Super leuke camping!!

Prima staancaravan, die we wel eerst zelf hebben schoongemaakt. Ruim opgezet. De kinderen kunnen op de verharde weg fietsen, omdat iedereen rustig rijdt. Veel groen en gras om ons heen. Schone camping.

Ongeveer 75% Franzen 25% Nederlanders. Erg Frans gericht, maar je zit ook in Frankrijk. Als je ernaar vraagt doet iedereen erg zijn best om het voor je naar het Engels te vertalen.

Het restaurant zit in een grote tent, wij vonden dat erg leuk. Heerlijk gegeten! En voor een zeer redelijke prijs! Super leuke en goede bediening. Kindermenu halve pizza (zeer groot) of patat met warme ham (Frans) + ijsje naar keuze (cornetto / twister etc) en een blikje drinken is bijvoorbeeld 6.50. Half salade (bijv. zalm) + halve pizza naar keuze +- 12.50.

• 10Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar