Villette d'Anthon

We hebben een aantal aanbieders voor Villette d'Anthon voor je op een rij gezet:

Reviews over Villette d'Anthon

rustige plek, voor een rustig verblijf.

fam stuut
    3-9-2012

de omgeving van villette d'anthon, vinden wij de vlak. wij houden van bergen..maar op een uurtje rijden zit je in de bergen. tevens ligt deze camping vlakbij de luchthaven van Lyon..je moet er van houden natuurlijk. Niet echt een uitgaansleven. in het dorpje zelf een supermarkt, pizzaria, tabakswinkel, apotheek, en een kapper. Niet echt om te winkelen daarvoor moet je echt naar Lyon. 30 minuten rijden.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2012
Villette d'Anthon scoort een 6,1 uit 10, op basis van 11 reviews