Camping Domaine Le Pommier

Camping Domaine Le Pommier
7,3

Score uit 2043 reviews

Campsite Domaine Le Pommier in de Rhône-Alpes heeft een prachtige ligging tussen de rivier Ardèche en de Rhône in. In het grote waterpark spetteren de kids, terwijl de ouders baantjes trekken in het wedstrijdbad. De camping is erg groot en na de overname meer gericht op Fransen. Vlakbij Montélimar waar je de lekkerste nougat proeft.

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine Le Pommier voor je op een rij gezet:

Contact

1735 reviews over Camping Domaine Le Pommier in het Nederlands

prima camping maar massaal.

Frank
21-8-2018

Mooie camping met genoeg te doen, op mooie dagen was het wel druk in het zwembad om dat ze ook 200 betaalde klanten van andere campings toelaten. Winkels en restaurant, bar & animatie (niet NL-talig) zijn goed.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Maak het duidelijker

Peter
19-8-2018

Er word gezecht der er heel veel Nederlanders komen. Maar niemand die Nederlands spreekt. Ook vacansoleil reid in auto,s met nl kentekens. En spreken de taal niet. Slecht

Kuipers

Toptijd op topcamping!!

Jacco Naberman
18-8-2018

Top Camping, echt een aanrader. Veel animatie voor de kids, een heel mooi aqua-park met veel verschillende zwembaden en glijbanen. Bij de zwembaden zitten badmeesters die alles goed in de gaten houden. Camping heeft wel veel hoogteverschillen, dit vonden wij geen probleem. Het crashles-systeem is helemaal top. Er rijd een treintje de hele dag rond. Het enige negatieve wat ik zou kunnen bedenken.; er is geen Nederlands sprekende animatie of medewerker te vinden.

Beste Jacco,

Hartelijk dank voor uw opmerkingen met betrekking tot uw verblijf op onze camping.

Wij zijn heel blij met uw complimenten. Wij zouden deze complimenten graag ook aan ons team doorgeven. Wanneer u als klant tevreden bent is ons personeel dat ook want zij werken er elke dag aan om u een onberispelijke service te bieden.

Wij hopen u snel weer op onze camping te kunnen verwelkomen. Met vriendelijke groet,

Joost

Mooie plek, veel faciliteiten

Ronald
17-8-2018

Mooie plek, veel faciliteiten. Wel heel groot waardoor je veel moet lopen op het steile terrein

Beste Ronald,

Mooie camping netjes sanitair, snachts te luidruchtig die

Barry
17-8-2018

Mooie camping netjes sanitair, snachts te luidruchtig jeugd ondanks aanwezige security die daar te weinig aan deed. Restaurant voor kids zeer .matig

Beste Barry,

Naar aanleiding van uw verblijf bij ons, wil het hele team u hartelijk bedanken voor uw bezoek.

Ons team staat volledig voor u klaar om de kwaliteit van de receptie en de accommodaties constant te verbeteren, en zo aan al uw wensen tegemoet te komen.

Aan de hand van uw opmerkingen en suggesties kunnen wij onze diensten verbeteren; daarom is uw mening zeer belangrijk voor ons. Uw mening en opmerkingen worden met zorg aan het betreffende team doorgegeven.

Wij hopen u snel weer te kunnen verwelkomen, met vriendelijke groet,

Top vakantie!

Marianne
16-8-2018

Wij hebben genoten van 2 weken Le Pommier. Ja, het is inderdaad een grote camping, maar daar hebben wij verder geen hinder van ondervonden. Ja, het is inderdaad op een berg, dat is van te voren bekend, dus hou er rekening mee dat je kuiten goed worden getraind. Wij zaten in een stacaravan op zo'n 7 min lopen van het zwembad, wat heel goed te doen was. Wel wat verder van de animatie/show, maar ach, we hebben vakantie, dus rustig een avondwandeling erheen en weer terug is helemaal niet zo verkeerd. Veel NL kinderen, voor onze zoon heel fijn, die had al snel vriendjes gevonden. Het zwembad is echt een topper, idd wel druk, maar voldoende stoelen. Welk moment vd dag we ook kwamen, we vonden altijd wel een plekje met parasol, dus geen reden tot klagen voor ons. Prachtige omgeving, genoeg te doen en te zien. 1 minpunt: de weken dat wij er waren was het tropisch heet, een airco in onze caravan had geen overbodige luxe geweest......

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Beste Marianne,

Wij hopen u snel weer te kunnen verwelkomen, met vriendelijke groet,

Wat goed is, doet men graag beter. Wij komen terug

BM19
16-8-2018

Met twee jonge kids (8&4) naar Le Pommier gegaan. Prima opgevangen bij de receptie en adequaat geholpen. Wij zaten op veld BM en hebben hier een schone caravan gekregen.

Inventaris was in orde en niets miste. Wij zaten vlak bij de disco en in de regel was het na 23:00 rustig, twee keer ging men iets langer door echter hebben wij hier geen hinder van gehad.

Winkeltje was prima voor broodjes en wat beleg, rest bij de intermarché of Aubenas gekocht. Dorpje Villeneuve de Berg is trouwens een leuk dorpje.

Zwembad was top, toezicht en controle goed en duidelijk. Bedjes is en blijft een probleem als je later wilt zwemmen. Gelukkig stoelen genoeg.

Animatie deed hun best in het engels te communiceren. Bij uitchecken over gehad en men gaf aan dat Nederlanders vinden lastig is daar deze erg gewild zijn in Frankrijk. Suggestie aangedragen om anders meer naar Belgen te kijken.

Men doet enorm hun best en dat is te waarderen!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Kinderen hebben zich vermaakt

Bricks
15-8-2018

Terrassen camping .zwembad was geweldig . Toiletgebouwen kon beter. Eten op camping niet aan te raden. Geen Nederlandse eigenaren zoals op de site staat.

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Jacuzzi, Peuterbad, Zwembad

• Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Autovrij parkJa

• BalsportenBasketbal, Volleybal
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBowling, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine Le Pommier in Villeneuve-de-Berg (Ardèche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine Le Pommier zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.