Camping Domaine Le Pommier

Camping Domaine Le Pommier
7,3

Score uit 2048 reviews

Campsite Domaine Le Pommier in de Rhône-Alpes heeft een prachtige ligging tussen de rivier Ardèche en de Rhône in. In het grote waterpark spetteren de kids, terwijl de ouders baantjes trekken in het wedstrijdbad. De camping is erg groot en na de overname meer gericht op Fransen. Vlakbij Montélimar waar je de lekkerste nougat proeft.

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine Le Pommier voor je op een rij gezet:

Contact

1735 reviews over Camping Domaine Le Pommier in het Nederlands

Ik heb geen commentaar

Julie
30-8-2018

Ik heb geen commentaar. De camping zag er mooi uit. Mooi zwembad

Dure camping , leuk voor 1 keer , geen aanrader

Gezin met kinderen leeftijd 9 ,8,5 jaar
28-8-2018

We hadden veel verwachtingen van deze camping, twee weken in Mobile Home Waikiki van de touroperator. Hoogte verschil was bekend bij de boeking daarom als extra optie dichtbij het zwembad gekozen maar de camping is zo groot dat nog ver wasHet was een hele warme periode eind juli/ begin augustus en bij aankomst bleek dat het hele H gebied op de camping van de touroperator geen airco had in de mobile homes. Als je deze camping gaat boeken en je wilt een airco in je caravan dan moet je niet via deze reisorganisatie boeken. Het H gedeelte van de camping is voor ons als gezin met kleinere kinderen best ver lopen naar het grote podium waar de mini disco is. Vooral door berg op en af is het een hele toer.. de caravans staan bij het h gedeelte ongezellig naast elkaar, niet op een hofje nl animatie was er niet. Omdat dit wel in de reisbrochure stond viel het even tegen. Het zwembad was leuk , alleen bij de boot ligbedden voor de rest genoeg stoelen

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Mooie camping met prachtig waterpark

Heidi
27-8-2018

Mooie camping met prachtig waterpark. Wij hadden een Ciela Family 4 persoons stacaravan gehuurd rechtstreeks via de camping. Deze caravan was vrij nieuw, modern ingericht met veel opbergruimte. De keukenuitrusting (pannen) had wat uitgebreider mogen zijn. De ligging was perfect. Onderaan op de camping tussen het restaurant en het zwembad en de supermarkt. Hierdoor moesten we niet veel de berg op klimmen. het betaalsysteem met het polsbandje werkt perfect. Alleen is opladen met een Rabobank of ING pas niet mogelijk bij de automaat. Wel jammer dat de Aqualoop (glijbaan) stuk was gedurende ons verblijf. Hij was al een week kapot toen wij kwamen en er werd ook niet aan gewerkt tijdens ons verblijf. Wel jammer dat alle animatie in het Frans is. Verder een prima vakantie gehad met onze meiden van 16 en 14 jaar

Jan
24-8-2018

Topcamping! Enig minpuntje iets teveel Frans georiënteerd en het gebrekkig Engels spreken van het personeel.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Jammer dat er steeds meer kampeerplekken verdwijnen en in

Christine
23-8-2018

Jammer dat er steeds meer kampeerplekken verdwijnen en stacaravans in de plaats komen.

Leuk!

23-8-2018

Leuke vakantie gehad! Veel Nederlandse de kinderen had gelijk vriendjes. De animatie is leuk maar alles alleen in het Frans

Had wat meer Nederlands animatie verwacht Verder een week

Had wat meer Nederlands animatie verwacht Verder een heerlijke week gehad

wk32/33 2018

S&B
21-8-2018

Accommodatie was klein, gelukkig 6-persoons gekozen voor gezin van 4. Vriendelijke en behulpzame receptie. Mooi en uitgebreid zwembad.

Gereisd Anders in Tue Aug 21 2018 12:37:59 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

wk32/33 2018

S&B
21-8-2018

Gereisd Anders in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Jacuzzi, Peuterbad, Zwembad

• Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Autovrij parkJa

• BalsportenBasketbal, Volleybal
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBowling, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine Le Pommier in Villeneuve-de-Berg (Ardèche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine Le Pommier zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.