Camping Domaine Le Pommier

7.2Goed

Frankrijk, Rhône - Alps, Villeneuve-de-Berg (Ardèche)

7.2Goed

• 5.9Eetgelegenheden
  • 6.5Staat v/h sanitair

Camping Info

• Animatie
  • Jacuzzi
Meer campinginfo

Campsite Domaine Le Pommier in de Rhône-Alpes heeft een prachtige ligging tussen de rivier Ardèche en de Rhône in. In het grote waterpark spetteren de kids, terwijl de ouders baantjes trekken in het wedstrijdbad. De camping is erg groot en na de overname meer gericht op Fransen. Vlakbij Montélimar waar je de lekkerste nougat proeft.

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine Le Pommier voor je op een rij gezet:

Contact

2459 reviews over Camping Domaine Le Pommier

• 9Nicole30-08-2019

We hebben een hele fijne vakantie gehad met het gezin. De kids en wij hebben genoten

Beste Nicole,

Hartelijk dank voor uw opmerkingen met betrekking tot uw verblijf op onze camping.

Aan de hand van uw opmerkingen en suggesties kunnen wij onze diensten verbeteren; daarom is uw mening zeer belangrijk voor ons. Uw mening en opmerkingen worden met zorg aan het betreffende team doorgegeven.

Wij zijn heel blij met uw complimenten.

Wij zouden deze complimenten graag ook aan ons team doorgeven.

Wanneer u als klant tevreden bent is ons personeel dat ook want zij werken er elke dag aan om u een onberispelijke service te bieden.

• 4Patrick29-08-2019

camping GEEN 5 sterren waard!

Net deze camping bezocht in augustus 2019 Enige +punt: mooie zwemaccommodatie -punten: veel lawaai overdag en 's avonds te mooie website => wordt mooier voorgesteld dan het is men spreekt van 8 restaurants op website => slechts 1 restaurant, kwaliteit is matig sanitair is niet proper en vrij oud is max 3 waard, geen 5 zoals vermeld Deel van personeel werkt daar echt met een lang gezicht KORTOM: absoluut geen aanrader!!!

• 2Eetgelegenheden
      • 2Staat v/h sanitair

Beste Patrick,

Wij vinden het heel vervelend dat de dienst en het niveau van de service niet aan uw verwachtingen voldaan heeft en willen u bij deze onze excuses daarvoor aanbieden.

Aan de hand van uw opmerkingen en suggesties kunnen wij onze diensten verbeteren; daarom is uw mening zeer belangrijk voor ons, juist in een dergelijke situatie.

U kunt erop vertrouwen dat wij alles in het werk stellen om de kwaliteit van de betreffende dienst te verbeteren. Nogmaals hartelijk dank voor uw opmerkingen en wij hopen dat wij u bij een volgend bezoek ervan kunnen overtuigen dat dit euvel eenmalig geweest is.

• 6Pieter29-08-2019

Vonden de hoogte verschillen heel erg stond niet vermeld in de omschrijving Niet fijn dat je je auto niet bij de caravan kan zetten Ook zetten mensen auto achter caravan waardoor je iets bij je caravan kon komen als je bv boodschappen had gedaan

Beste Mevrouw and Meneer,

Naar aanleiding van uw verblijf bij ons, wil het hele team u hartelijk bedanken voor uw bezoek. Bedankt voor het delen van uw ervaringen met reizigers.

Ons team staat volledig voor u klaar om de kwaliteit van de receptie en de accommodaties constant te verbeteren, en zo aan al uw wensen tegemoet te komen.

• 7Annemarie28-08-2019

Super 2 weken gehad echter voor ons niet nog eens.

Begin augustus stonden we met onze eigen caravan op Le Pommer. Nette camping, mooi zwembad, super glijbanen. In het zwembad was altijd nog wel een plekje vrij omdat er heeeeeel veel stoelen staan (wel jammer dat er geen ligstoelen meer zijn). Wij stonden, bij toeval, op een zeer gunstige en zeer ruime plaats (D29) vlakbij het zwembad en het winkeltje waar ook stokbrood te verkrijgen is. Omdat het een terrassen camping is, zijn sommige weggetjes erg steil daarom rijdt er ook elke 20 minuten een treintje van boven naar beneden en weer terug. Fietsen voor kinderen is op deze camping gevaarlijk (tenminste als je bovenaan de camping zit). Persoonlijk vond ik de plekken bovenaan de camping niet mooi, weinig tot geen schaduw en zag er sfeerloos uit (1 voordeel : mooi uitzicht!). Om echt wat te doen (kano, canyoing) moet je wel een stukje rijden met de auto, wij vonden dit prima. In de directe omgeving vd camping niet heel veel te doen.

• 6Eetgelegenheden
        • 7Staat v/h sanitair

• 8Stefanie28-08-2019

Leuke terrassencamping

We boekten een caravan met airco(zone A) rechtstreeks bij de camping omdat andere touroperators dit niet aanboden. We reisden met een bevriend koppel en vroegen bij reservatie om dicht bij elkaar te zitten, wat ook het geval was. Inchecken en uitchecken ging vlot. Er was een probleem met de deur, we hebben dit gemeld en dezelfde dag nog was het in orde. Caravan was zeer ok. We zaten midden op de berg en hadden een fantastisch uitzicht. Zwembad was tien minuutjes stappen maar dat vonden we niet erg. Zwembad is trouwens erg leuk. Er rijden idd veel auto's op en af en je moet telkens wel wat wandelen om activiteiten te doen maar met een terrassencamping kan je niet anders verwachten. Handig dat Intermarche erg dichtbij is. Mooie streek!

• 8Staat v/h sanitair

CHargée, Directeur de site, 23-09-2019

Beste Stefanie,

• 5Martijn28-08-2019

Niet onze camping

Ontvangst bij de receptie is zeer vriendelijk, goed sprekend Engels, behulpzaam. Camping is zeer luidruchtig, bijna 24 per dag. Veel dingen worden er gesloopt voornamelijk door jeugd. Toiletgebouwen kunnen wel wat verbetering gebruiken. Geen toiletbrillen, geen zeep voor je handen. Waarschijnlijk gesloopt door de jeugd. Geen warm water om te douchen en af te wassen. Zwembad is prima, alleen de badmeesters hanteren ieder hun eigen regels. Dit is zeer verwarrend. Tijdens de stilte uren tussen 24 en 6 uur. Horen er geen auto’s te rijden, maar dat gebeurt wel. Security zou meer moeten rondrijden en controleren.zoveel Nederlandse kinderen animatie alleen in het Frans. Overdag een terrasje pakken is bijna niet mogelijk. De bierbar gaat laat in de middag open. Kortom voor ons geen le pommier meer. Is niet onze camping.

• 2Eetgelegenheden
        • 3Staat v/h sanitair

Met oudere kinderen

• 5Harold Schuurmans27-08-2019

Het is een mooie camping maar als bedrijf was er v

De camping is mooi en de medewerkers erg vriendelijk, toch waren we teleurgesteld in het volgende: Auto's die tot diep in de nacht over de camping rijden, onze buren kwamen om 01:30 in de nacht bijvoorbeeld aan. Er wordt erg hard gereden op de camping en er is erg veel verkeer. Ook de golfkarretjes rijden erg hard, wat niet nodig is. Het eten is bij alle gelegenheden een drama en echt niet te doen, de frituurpan is kapot en in het restaurant was veel te weinig personeel. Het personeel daar blijft vriendelijk maar kan overduidelijk de situatie niet aan. ook de diversiteit in gerechten is veel te klein. Dit moet echt opgepakt worden want dit kost echt klanten. Het bovenste zwembad was te koud en in de zwembaden mocht je niet eens een cracker eten, wat we als erg onvriendelijk hebben ervaren. Ook een minuscuul balletje mocht niet. De winkels waren wel op orde en ook daar waren de medewerkers erg vriendelijk.

• 8Gerrit27-08-2019

Heerlijk ontspannen

Nadat we er achter kwamen dat de camping is gelegen op een helling van bovenaan tot in het dal, bleken we gelukkig op een mooie plek de sta caravan te hebben. Namelijk onder in het dal, op 150 meter van zowel de supermarkt als het zwembad. Top locatie. Voor het avondprogramma hoefden we slechts een klein stukje te klimmen en zaten we aan de goede kant. We hebben een super vakantie gehad, mede door het mooie weer. Een tip voor de camping is om alle medewerkers (waar dan ook) een gedegen basiscursus Engels te geven. Dat maakt het ook voor de kinderen die het animatie programma volgen wat makkelijker.

Beste Gerrit,

• 5Leoni27-08-2019

Voor verbetering vatbaar

Dit kun je geen nette verzorgde camping noemen. Het kampeerterrein is kaal en erg open doordat het groen niet wordt bijgehouden. Het sanitair (bij de E-plekken) ziet er niet aantrekkelijk en fris uit. Het wordt met de Franse slag schoongemaakt. Verder werd de omgeving bij de vuilstort/glasbak niet bijgehouden waardoor er dagenlang kapot glas lag. Dus campingmanager: investeer en verbeter want alleen maar profiteren van de aantrekkingskracht van het grote zwempark kost je klanten!

• 5Eetgelegenheden
            • 2Staat v/h sanitair

Met oudere kinderen

• 6Anita26-08-2019

Niet wat wij ervan hadden verwacht

Restaurant en zwembad mooi, maar helaas geen barretjes waar je overdag iets kon drinken. Ze gingen pas om 18:30 open! Als je iets wilde moest je altijd naar het drukke zwembad

166 tips over Camping Domaine Le Pommier

• Sanne, 26-07-2019

Voor kinderen vanaf 12-18 jaar kun je bij hoofdbadmeester verklaring/formulier invullen, waarin je aangeeft dat je kinderen alleen naar het zwembad mogen. Tevens zet je daar je gsm nummer en plaatsnummer in. Anders kunnen ze geweigerd worden bij zwembad als ze alleen gaan. Dit staat nergens aangegeven, maar blijkbaar moet dit. Onze kinderen werden na 4 dgn ineens gezegd dat ze 18 moesten zijn om alleen binnen te gaan. Dit nagevraagd en bleek dus een formulier te bestaan ervoor.

• kim, 11-05-2014

zoek niet de lidl want die is weg,het dichtste bij is de intermache is dicht bij ,maar geen fijne,een k parkeerplaats,en op de camping was veeel last van jongeren die allemaal vernielingen hebben aangericht,ik zou als ik er nog eens kwam,wel graag bewaking zien op de camping in de avond,en er moet veel meer verlichting komen op de camping,

• Marisca, 12-05-2014

Doe mee met de jeu de boulles, leuk echtpaar die dit organiseert met kleine prijzen voor de winnaar.

601 vragen over Camping Domaine Le Pommier

• dana, 26-07-2019

ciela nature lodge

weet iemand of er een koelkast aanwezig is in de ciela nature lodge? en kan geen foto's vinden van de douche/toilet in de nature lodge?

• cindy , 24-04-2019

zwembad

wij zijn 3 jaar geleden geweest toen mocht je niet met een korte zwembroek in het zwembad alleen met zo strak aansluitende zwembroek is dat nog steeds ? groetjes cindy

Yvonne , 04-06-2019

wij hebben een extra mail gekregen van vacansoleil, dat je niet met shorts in het zwembad mag.

Sandra , 13-07-2019

Verblijf nu reeds 5 dagen op Le Pommier, strakke zwembroeken mee genomen maar er mag gewoon in shorts gezommen worden, zelfs onderbroek eronder zeggen ze niets van.

• Ricardo , 27-01-2019

ov

is het mogelijk om hier met het openbaar vervoer te komen vanuit nl?

• SchaduwplaatsenAanwezig
            • MobilehomesAanwezig
            • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Jacuzzi, Peuterbad, Zwembad

• Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
            • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Betaalde wifiGehele hotel