Camping Domaine Le Pommier

7.2Goed

Frankrijk, Rhône - Alps, Villeneuve-de-Berg (Ardèche)

7.2Goed

• 5.9Eetgelegenheden
  • 6.5Staat v/h sanitair

Camping Info

• Animatie
  • Jacuzzi
Meer campinginfo

Campsite Domaine Le Pommier in de Rhône-Alpes heeft een prachtige ligging tussen de rivier Ardèche en de Rhône in. In het grote waterpark spetteren de kids, terwijl de ouders baantjes trekken in het wedstrijdbad. De camping is erg groot en na de overname meer gericht op Fransen. Vlakbij Montélimar waar je de lekkerste nougat proeft.

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine Le Pommier voor je op een rij gezet:

Contact

2459 reviews over Camping Domaine Le Pommier

• 3Jeroen12-09-2019

Ongeschikt voor jonge kinderen, rondom de waikiki geen enkele speelruimte, ongeveer 2mtr hoogte verschil recht voor de caravan. Treintje rijdt rond omdat loopafstand te groot is echter past er geen kinderwagen in het treintje.

Beste mevrouw, meneer,

Wij vinden het heel vervelend dat de dienst en het niveau van de service niet aan uw verwachtingen voldaan heeft en willen u bij deze onze excuses daarvoor aanbieden.

Aan de hand van uw opmerkingen en suggesties kunnen wij onze diensten verbeteren; daarom is uw mening zeer belangrijk voor ons, juist in een dergelijke situatie.

U kunt erop vertrouwen dat wij alles in het werk stellen om de kwaliteit van de betreffende dienst te verbeteren. Nogmaals hartelijk dank voor uw opmerkingen en wij hopen dat wij u bij een volgend bezoek ervan kunnen overtuigen dat dit euvel eenmalig geweest is.

• 3Hans02-09-2019

Nooit meer

Luidruchtige camping, security niet duidelijk aanwezig, louw water sanitair, geen wc bril, verkeer rijdt erg hard over camping inclusief personeel hoogteverschil erg groot restaurant kan veel beter, neem gekwalificeerd personeel aan.

Beste Hans,

• 7Chris01-09-2019

Gezin vakantie

Hygiëne in algemeen kan veel beter in de douches en toiletten. Jammer dat er veel uitverkocht was in superette en restaurants. Hygiëne in caravan is ook slecht. Koelkast vuil en gebruikte potten en pannen met etensresten. Onthaal en receptie heel goed en suoer service. Wel heel druk en veek lawaai. Animatieteam veel hetzelfde en zeer luid s avonds aan bar. Soms echt te luid dat we weg moesten gaan. Flauwe shows en horeca gelegenheden kunnen veel beter assortiment aanbieden.

Beste Chris,

Hartelijk dank voor uw opmerkingen met betrekking tot uw verblijf op onze camping.

Wij zijn heel blij met uw complimenten.

Wij zouden deze complimenten graag ook aan ons team doorgeven. Wanneer u als klant tevreden bent is ons personeel dat ook want zij werken er elke dag aan om u een onberispelijke service te bieden.

Wij hopen u snel weer op onze camping te kunnen verwelkomen. Met vriendelijke groet,

• 9Jean-paul01-09-2019

Kindvriendelijk

Zeer mooie camping met alles er op en aan. Proper sanitair! Betalingen binnen de camping gebeuren met een soort armband die je vooraf oplaad dus ideaal nooit verlies van cash geld of bankkaart . Veel animatie voor de kids wel weinig in het Nederlands. Steile camping maar een treintje brengt je op en af . Schaduwrijke plaatsen zodat het in de tent of camper leefbaar is. Vanaf 23 u is het tamelijk rustig was een leuke ervaring maar toch eenmalig gezien alles ver uit elkaar ligt kwa rijden. Voor de rest 5 sterren waard !!!

Beste Jean Paul,

• 5Martijn01-09-2019

Matig

Huisje niet op tijd klaar Zwembadcontrole zeer slecht Snackbar boven de bar slecht (personeel niet enthausiast)

Beste Martjin,

Ons team staat volledig voor u klaar om de kwaliteit van de receptie en de accommodaties constant te verbeteren, en zo aan al uw wensen tegemoet te komen.

Aan de hand van uw opmerkingen en suggesties kunnen wij onze diensten verbeteren; daarom is uw mening zeer belangrijk voor ons. Uw mening en opmerkingen worden met zorg aan het betreffende team doorgegeven.

• 5E.s.a30-08-2019

slecht althans bij het zwembad waar je toch ook gr

zwembad water echt te koud en echt waardeloos dat er geen lichtbedjes zijn en niet met luchtbed in zwembad mag en geen duikbrillen en balletjes mee in het water mogen

Beste Mevrouw and Meneer,

Naar aanleiding van uw verblijf bij ons, wil het hele team u hartelijk bedanken voor uw bezoek. Bedankt voor het delen van uw ervaringen met reizigers.

• 9Mir30-08-2019

Heel gezellig

Fantastisch zwembad, goed huisje, veel te beleven, leuke schuimparty’s

Beste Mevrouw, beste Meneer,

Wij zijn heel blij met uw complimenten.

Wij zouden deze complimenten graag ook aan ons team doorgeven.

• 9Nicole30-08-2019

We hebben een hele fijne vakantie gehad met het gezin. De kids en wij hebben genoten

Beste Nicole,

Wij zijn heel blij met uw complimenten.

Wij zouden deze complimenten graag ook aan ons team doorgeven.

• 6Pieter29-08-2019

Vonden de hoogte verschillen heel erg stond niet vermeld in de omschrijving Niet fijn dat je je auto niet bij de caravan kan zetten Ook zetten mensen auto achter caravan waardoor je iets bij je caravan kon komen als je bv boodschappen had gedaan

Beste Mevrouw and Meneer,

• 5Harold Schuurmans27-08-2019

Het is een mooie camping maar als bedrijf was er v

De camping is mooi en de medewerkers erg vriendelijk, toch waren we teleurgesteld in het volgende: Auto's die tot diep in de nacht over de camping rijden, onze buren kwamen om 01:30 in de nacht bijvoorbeeld aan. Er wordt erg hard gereden op de camping en er is erg veel verkeer. Ook de golfkarretjes rijden erg hard, wat niet nodig is. Het eten is bij alle gelegenheden een drama en echt niet te doen, de frituurpan is kapot en in het restaurant was veel te weinig personeel. Het personeel daar blijft vriendelijk maar kan overduidelijk de situatie niet aan. ook de diversiteit in gerechten is veel te klein. Dit moet echt opgepakt worden want dit kost echt klanten. Het bovenste zwembad was te koud en in de zwembaden mocht je niet eens een cracker eten, wat we als erg onvriendelijk hebben ervaren. Ook een minuscuul balletje mocht niet. De winkels waren wel op orde en ook daar waren de medewerkers erg vriendelijk.

166 tips over Camping Domaine Le Pommier

• Sanne, 26-07-2019

Voor kinderen vanaf 12-18 jaar kun je bij hoofdbadmeester verklaring/formulier invullen, waarin je aangeeft dat je kinderen alleen naar het zwembad mogen. Tevens zet je daar je gsm nummer en plaatsnummer in. Anders kunnen ze geweigerd worden bij zwembad als ze alleen gaan. Dit staat nergens aangegeven, maar blijkbaar moet dit. Onze kinderen werden na 4 dgn ineens gezegd dat ze 18 moesten zijn om alleen binnen te gaan. Dit nagevraagd en bleek dus een formulier te bestaan ervoor.

• kim, 11-05-2014

zoek niet de lidl want die is weg,het dichtste bij is de intermache is dicht bij ,maar geen fijne,een k parkeerplaats,en op de camping was veeel last van jongeren die allemaal vernielingen hebben aangericht,ik zou als ik er nog eens kwam,wel graag bewaking zien op de camping in de avond,en er moet veel meer verlichting komen op de camping,

• Marisca, 12-05-2014

Doe mee met de jeu de boulles, leuk echtpaar die dit organiseert met kleine prijzen voor de winnaar.

601 vragen over Camping Domaine Le Pommier

• dana, 26-07-2019

ciela nature lodge

weet iemand of er een koelkast aanwezig is in de ciela nature lodge? en kan geen foto's vinden van de douche/toilet in de nature lodge?

• cindy , 24-04-2019

zwembad

wij zijn 3 jaar geleden geweest toen mocht je niet met een korte zwembroek in het zwembad alleen met zo strak aansluitende zwembroek is dat nog steeds ? groetjes cindy

Yvonne , 04-06-2019

wij hebben een extra mail gekregen van vacansoleil, dat je niet met shorts in het zwembad mag.

Sandra , 13-07-2019

Verblijf nu reeds 5 dagen op Le Pommier, strakke zwembroeken mee genomen maar er mag gewoon in shorts gezommen worden, zelfs onderbroek eronder zeggen ze niets van.

• Ricardo , 27-01-2019

ov

is het mogelijk om hier met het openbaar vervoer te komen vanuit nl?

• SchaduwplaatsenAanwezig
                      • MobilehomesAanwezig
                      • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Jacuzzi, Peuterbad, Zwembad

• Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
                      • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Betaalde wifiGehele hotel