Camping Domaine Le Pommier

Camping Domaine Le Pommier
7,3

Score uit 2053 reviews

Campsite Domaine Le Pommier in de Rhône-Alpes heeft een prachtige ligging tussen de rivier Ardèche en de Rhône in. In het grote waterpark spetteren de kids, terwijl de ouders baantjes trekken in het wedstrijdbad. De camping is erg groot en na de overname meer gericht op Fransen. Vlakbij Montélimar waar je de lekkerste nougat proeft.

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine Le Pommier voor je op een rij gezet:

Contact

66 reviews over Camping Domaine Le Pommier in het Nederlands

Fantastische camping. Nu alleen te druk.

Sabine
5-7-2018

Camping Le Pommier, daar kwamen wij al toen er nog alleen nog maar 4 gele glijbanen waren. De camping is zo ontzettend groot geworden. Te massaal als je het mij vraagt. De kampeerplaatsen worden te klein en er zijn er nog maar weinig. Verder is deze camping top hoor! Veel animatie, schone sanitair, super luxe zwembad. Ja, dit is wel genieten. Maar voor mij te druk geworden.

Gereisd Met vrienden in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastische camping

Matthias
22-7-2017

Leuk zwembad en er is veel te doen in de camping zelf ,maar gewoon meer kinder schouws geven i.p.v. muziek

Gereisd Met vrienden in juli 2017
Chargée de Communication, Directeur de site, 8-9-2017

Beste mevrouw, meneer,

Naar aanleiding van uw verblijf bij ons, wil het hele team u hartelijk bedanken voor uw bezoek.

Ons team staat volledig voor u klaar om de kwaliteit van de receptie en de accommodaties constant te verbeteren, en zo aan al uw wensen tegemoet te komen.

Aan de hand van uw opmerkingen en suggesties kunnen wij onze diensten verbeteren; daarom is uw mening zeer belangrijk voor ons. Uw mening en opmerkingen worden met zorg aan het betreffende team doorgegeven.

Wij hopen u snel weer te kunnen verwelkomen, met vriendelijke groet,

Na jaren plezier op de camping nu nooit meer.....

Ronald
13-5-2017

We hebben jarenlang met heel veel plezier op deze camping in de meivakantie mogen vertoeven. Ik begrijp dat ik in Frankrijk op vakantie ben maar................ Wat een horkenbende is het geworden daar. Alleen maar pinnen, geen contact geld voor de kids om een ijsje te halen etc etc. Praten alleen Frans en weigeren Engels of een andere taal te spreken. Aantal goederen die altijd in de caravan aanwezig waren zijn er ook niet meer. Nederlanders die komende zomer gaan>>wees gewaarschuwd. Geen Luc & Lilly meer.

Gereisd Met vrienden in april 2017

Direct boeken

nooit meer.of Gaston moet langs komen met die truc

remunj
13-4-2017

Neem een goedgevulde beurs mee. camping erg duur. en aangrenzend supermarktje ook. spagettie voor 5 personen voor 30 euro. 12 euro voor pond gehakt. verder veel te druk zwembad te klein. animatie goed. erg goed zelfs maar deze is in 2017 opgeheven. dus geen aanrader meer.

Gereisd Met vrienden in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Grote camping met mooi zwembad

Y.
13-3-2017

Grote en stijle camping. mooi en schoon zwembad. restaurant kan beter.

Gereisd Met vrienden in Sun May 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

nooit weer

coen tillema
10-7-2016

Vorige zomer hier op vacantie geweest . Hadden beter eerst kunnen gaan googelen op deze camping want dan waren we niet gegaan.

De camping ligt op een helling die zeer stijl is. Even stukje wandelen is onmogelijk. Het zwembad is mooi maar is oud en heeft veel achterstallig onderhoud.

Er zijn niet voldoende bedjes bij de zwembaden. Bezoekers van buitenaf kunnen toegangskaartjes kopen voor het zwembad met als gevolg een drama iedere morgen bij het openstellen vh zwembad. Volwassenen duwen elkaar en kinderen aan de kant voor een bedje.

Onze buren waren erg rumoerig. De eigenaren zijn niet bereid om in te grijpen. Ze wonen bovenaan de camping en grof tegen de gasten.

Conclusie. Leuk voor de kids maar een ramp voor de ouders. Te duur. Geldklopperij. Nooit weer.

Gereisd Met vrienden in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Slechtste camping ooit

Aline
26-8-2015

Om onze caravan in de campingplaats te krijgen moesten we een hoop moeite doen.We moesten een steile helling oprijden, dan de caravan afkoppelen en zo hem er proberen in te duwen. We moesten direct al op voorhand betalen. Iets wat we normaal nooit doen. De afstand van de camping naar de Ardeche is ook langer dan wat men beweert. Als je in een glijbaan wilt, moet je uren wachten. Het zwembad kan de massa mensen niet aan. De kwaliteit van het water is zichtbaar slecht. In het zwembad dreef er zelfs een lamp rond, die afgebroken was. Als je gaat afwassen moet je niet verwachten dat je dit kan doen met warm water. Koud water dus om af te wassen. Toiletten en douchen slecht schoongemaakt. Het water van de douche is gloeiend heet of ijskoud. 's Avonds veel lawaai! We zijn gaan eten in het restaurant van le pommier. Daar kregen we aardappelpuree dat meer leek en smaakte naar pap. Pizza's zijn precies papier. Kortom veel te veel volk dan wat de camping aankan!

Oke

meisje
11-8-2015

Zijn er van 23/7 tm 7/8 geweest. Eerste dag waren we er vroeg en dus 09:45 bij het zwembad. Moeders drukken hun eigen kinderen omver om een ligbedje te bemachtigen.

De camping is verder prima, animatie is ook goed. Het grote nadeel is het hoogteverschil. 'Savonds even naar de bar zat er soms niet in, omdat je dan helemaal naar boven moest. (neem dus een plek beneden aan de camping). Zwembad is druk, maar je kan je er wel goed vermaken.

Omgeving is niet veel te doen. Je zal er echt met de auto op uit moeten. Villeneuve de berg is wel te lopen.

Geweldige vakantie bestemming

Pieter Hoogeveen
7-8-2015

Heb hier een geweldige vakantie gehad! Echt aan aanrader.

Gereisd Met vrienden in januari 2015

Le Pommier: no thnx

Niels
7-8-2015

Het paradepaardje van de camping is het zwembad. Onterecht. Het is overbevolkt door Franse dag gasten die om 9.30 letterlijk vechten voor de ingang om naar binnen te mogen. Bij de glijbanen sta je 40 minuten in de rij, sommige zijn om onduidelijke redenen dicht. Er zijn nooit bedjes vrij en het is véél te druk. Het is 24 uur per dag herrie op de camping. De beveiliging, als die er al is, doet er niks aan. Het sanitair was afschuwelijk. 4 toiletten voor 50 tenten. 1x per dag schoonmaak. Poep aan de muur, geen brillen, geen papier, altijd een half uur wachten op een douche of wastafel. Geen lekker stokbrood. Kortom: schandalig. Niet doen! De gids liegt en dat de touroperator zijn imago verpest met deze camping kan ik niet begrijpen.

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Jacuzzi, Peuterbad, Zwembad

• Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Autovrij parkJa

• BalsportenBasketbal, Volleybal
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBowling, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine Le Pommier in Villeneuve-de-Berg (Ardèche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine Le Pommier zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.