Camping Domaine Le Pommier

7.2Goed

Frankrijk, Rhône - Alps, Villeneuve-de-Berg (Ardèche)

7.2Goed

• 5.9Eetgelegenheden
  • 6.5Staat v/h sanitair

Camping Info

• Animatie
  • Jacuzzi
Meer campinginfo

Campsite Domaine Le Pommier in de Rhône-Alpes heeft een prachtige ligging tussen de rivier Ardèche en de Rhône in. In het grote waterpark spetteren de kids, terwijl de ouders baantjes trekken in het wedstrijdbad. De camping is erg groot en na de overname meer gericht op Fransen. Vlakbij Montélimar waar je de lekkerste nougat proeft.

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine Le Pommier voor je op een rij gezet:

Contact

2459 reviews over Camping Domaine Le Pommier

• 9Ilse01-09-2019

Heerlijke camping!

De kinderen en wij hebben een heerlijke vakantie gehad. Super zwembad met veel glijbanen. Wel op het randje qua drukte bij de glijbanen. Ik zelf vond de rij vaak te lang. Ons verblijf was super. Mooi nieuw prestige chalet met airco. Ligging in zone C niet al te hoog was perfect. Als je hoog zit is het wel een hele klim! Echt op letten bij het boeken. Anders moet je met het treintje dat heel de dag rijdt. Geen ervaring mee dus. Supermarkt was ook prima voor stokbrood etc. Altijd voldoende voorraad ook als je later bent. Grote supermarkt direct tegenover de camping. Leuke dingen te doen in de mooie omgeving. Kortom wij zouden zo weer boeken!

• 7Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

• 4Patrick29-08-2019

camping GEEN 5 sterren waard!

Net deze camping bezocht in augustus 2019 Enige +punt: mooie zwemaccommodatie -punten: veel lawaai overdag en 's avonds te mooie website => wordt mooier voorgesteld dan het is men spreekt van 8 restaurants op website => slechts 1 restaurant, kwaliteit is matig sanitair is niet proper en vrij oud is max 3 waard, geen 5 zoals vermeld Deel van personeel werkt daar echt met een lang gezicht KORTOM: absoluut geen aanrader!!!

• 2Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair

Chargée de Communication, Directeur de site, 23-09-2019

Beste Patrick,

Naar aanleiding van uw verblijf bij ons, wil het hele team u hartelijk bedanken voor uw bezoek.

Wij vinden het heel vervelend dat de dienst en het niveau van de service niet aan uw verwachtingen voldaan heeft en willen u bij deze onze excuses daarvoor aanbieden.

Aan de hand van uw opmerkingen en suggesties kunnen wij onze diensten verbeteren; daarom is uw mening zeer belangrijk voor ons, juist in een dergelijke situatie.

U kunt erop vertrouwen dat wij alles in het werk stellen om de kwaliteit van de betreffende dienst te verbeteren. Nogmaals hartelijk dank voor uw opmerkingen en wij hopen dat wij u bij een volgend bezoek ervan kunnen overtuigen dat dit euvel eenmalig geweest is.

• 7Annemarie28-08-2019

Super 2 weken gehad echter voor ons niet nog eens.

Begin augustus stonden we met onze eigen caravan op Le Pommer. Nette camping, mooi zwembad, super glijbanen. In het zwembad was altijd nog wel een plekje vrij omdat er heeeeeel veel stoelen staan (wel jammer dat er geen ligstoelen meer zijn). Wij stonden, bij toeval, op een zeer gunstige en zeer ruime plaats (D29) vlakbij het zwembad en het winkeltje waar ook stokbrood te verkrijgen is. Omdat het een terrassen camping is, zijn sommige weggetjes erg steil daarom rijdt er ook elke 20 minuten een treintje van boven naar beneden en weer terug. Fietsen voor kinderen is op deze camping gevaarlijk (tenminste als je bovenaan de camping zit). Persoonlijk vond ik de plekken bovenaan de camping niet mooi, weinig tot geen schaduw en zag er sfeerloos uit (1 voordeel : mooi uitzicht!). Om echt wat te doen (kano, canyoing) moet je wel een stukje rijden met de auto, wij vonden dit prima. In de directe omgeving vd camping niet heel veel te doen.

• 6Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

• 8Stefanie28-08-2019

Leuke terrassencamping

We boekten een caravan met airco(zone A) rechtstreeks bij de camping omdat andere touroperators dit niet aanboden. We reisden met een bevriend koppel en vroegen bij reservatie om dicht bij elkaar te zitten, wat ook het geval was. Inchecken en uitchecken ging vlot. Er was een probleem met de deur, we hebben dit gemeld en dezelfde dag nog was het in orde. Caravan was zeer ok. We zaten midden op de berg en hadden een fantastisch uitzicht. Zwembad was tien minuutjes stappen maar dat vonden we niet erg. Zwembad is trouwens erg leuk. Er rijden idd veel auto's op en af en je moet telkens wel wat wandelen om activiteiten te doen maar met een terrassencamping kan je niet anders verwachten. Handig dat Intermarche erg dichtbij is. Mooie streek!

• 8Staat v/h sanitair

CHargée, Directeur de site, 23-09-2019

Beste Stefanie,

Ons team staat volledig voor u klaar om de kwaliteit van de receptie en de accommodaties constant te verbeteren, en zo aan al uw wensen tegemoet te komen.

Aan de hand van uw opmerkingen en suggesties kunnen wij onze diensten verbeteren; daarom is uw mening zeer belangrijk voor ons. Uw mening en opmerkingen worden met zorg aan het betreffende team doorgegeven.

• 5Cooman-Van Cleemputte25-08-2019

Geen 5 sterren waardig

Bij aankomst zijn we goed ontvangen geweest. De CARAVAN (BALI) was VUIL inclusief haren van de vorige bewoners. Het poetspersoneel is niet professioneel, jonge mensen die liever op de gsm zitten dan poetsen. Eetgelegenheden zijn er maar aan het zwembad tot 17u, het restaurant hebben we niet gedaan door alleen maar negatieve reacties daar is een personeelstekort en problemen met hygiëne. De snackbar, pizza is lekker maar hygiëne in de keuken kennen ze niet. Gelukkig is er vlakbij een intermache. ZWEMBAD, daar mag er NIETS. Constant gefluit van de redders, geen luchtmatrassen, duikbrillen. Je mag mekaar niet op een voorzichtige manier in het water duwen. Niet eten en drinken, alsook geen ligstoelen. Deze camping is absoluut geen 5 sterren waardig. Buitenstaander mogen ook naar het zwembad komen daardoor is er teveel volk. Animatie is Franstalig, jammer 80% is Vlaams /Nederlands. Gelukkig zijn er buiten de camping toffe activiteiten.

• 3Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

• 4Kelly24-08-2019

Ga hier nooit heen!

Wat een afschuwelijke camping! Van het moment van binnenkomen tot er achter komen dat in de stacaravans geen airco zit. Een hele onplezierige tijd gehad op deze camping. Alles veel te hoog voor met een baby ergens te komen, je mag geen fles geven aan het zwembad, enige manier om ergens te komen is met een treintje waar je dan weer niet in mag met de kinderwagen. Weinig eet gelegenheden, overal moet je voor je plekje vechten. Eens en nooit meer, gelukkig bleven we maar 3 dagen.

• 1Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair

• 9Simone23-08-2019

Heerlijk!

Bij aankomst ben je min of meer verplicht een horloge aan te schaffen (€ 5,- borg) en hier geld op te zetten. Op het park accepteren ze geen cash! Bij de receptie kun je het horloge laden d.m.v. cash en pinpas, bij de bar alleen met een pinpas.

Het zwembad was ruim opgezet, zonder ligbedden. De zit/lounge stoelen bij het zwembad vond ik ideaal! Goed zicht op het zwembad om de kinderen in de gaten te houden. De camping is tegen een berg op gebouwd, waardoor het wel een klim is om boven te komen. Tot 20:00u. rijdt er een treintje door het park, waardoor het allemaal wel mee valt wat je uiteindelijk zelf moet klimmen.

Ik zou deze camping zeker aanbevelen!!

Wij vonden de camping qua ligging ideaal voor dagjes uit. Omdat wij een stacaravan hebben, weet ik niet hoe het sanitair eruit zag, maar de camping en de huisjes zijn verzorgd! Iedere avond entertainment. Meestal in het Frans, maar soms ook in het Engels.

• 8Eetgelegenheden

• 8Sonja vd Hoogt23-08-2019

Genoten!

Je gaat naar een grote camping, dat weet je, dan ook niet zeuren dat het druk is, dat is logisch Prima, levendige camping. Een hele leuke plek vonden wij de bierbar, met pooltafels etc. Op dat terrasje staan ook foodtrucks. Heel gezellig, erg lekkere pizza's daar. Erg vriendelijk personeel overal. Iedereen kon gewoon engels en bij de receptie werden we door een nederlander geholpen. Ook prima dus. Streng toezicht in het zwembad, beetje overdreven soms, maar snap ik wel. Het is druk dus kunnen ze beter op voorhand de touwtjes maar kort houden. Ik ging gewoon wat nerveus heen na het lezen van sommige reacties maar daar zijn wij het iig totaal niet mee eens. Wil je rust, boek je logischerwijs een kleinere camping. Erg veel te doen op de camping maar ook er buiten. Je kunt vanaf de camping veel actieve uitjes regelen. Hebben we ook gedaan en was ook prima. Volgend jaar huren we een camper en komen hier vast en zeker ook een paar dagen staan

• 7Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

• 3Luc watcant22-08-2019

Niet meer wat het was

In 2013 en 2014 leuke ervaring op deze camping.daar schiet nu niet veel meer van over. Huisje schots en scheef, frigo die veel lawaai maakt. Zwembad koud, badmeesters veel te streng. Samen met kinderen op de glijbaan mag niet. Zwembad sluit om 19u, glijbanen al om 18u15, snack al om 17u. Iedereen toch al Om 18u45 uit het water. Zelfs een ijsje eten aan zwembad mag niet. Veel hoogteverschil, treintje nagenoeg altijd volzet. Het leuke resto van vroeger is veranderd in banaal veel geld voor weinig kwaliteit. Animatie laat te wensen over. Nieuwe franse eigenaars drukken hun stempel. Zoveel mogelijk geld verdienen op zo kort mogelijke termijn. Jammer maar never again

• 2Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

• 8Michel16-08-2019

Ik snap de negatieve reviews echt niet.

Door alle negatieve reviews hier vetrokken wij een met een beetje terughoudend gevoel naar deze camping. Receptie spreekt vloeiend Engels en was zeer efficient in de afhandeling van de check-in, stacaravan was zeer netjes en schoon, we misten 1 setje lakens die na contact met de receptie binnen 10 minuten werd geleverd. Het zwembad is drukkig, maar niet super druk, uitgebreid gaan zitten eten bij het zwembad is niet toegestaan, een bidon met drinken mee mag gewoon, zwemshorts mogen ook gewoon, badmeesters streng maar rechtvaardig(je bent niet alleen op de wereld), jonge kinderen alleen onder begeleiding van ouders(en terecht).

Terrein netjes onderhouden, extreem hoogteverschil dus ff wandelen is voor de fanatiekelingen. Animatie veel Frans, beetje Engels, en de disco gaat door tot ong 24:00(oordopjes voor de gevoelige mensen zijn een uitkomst).

Al met al een geweldige vakantie voor mijn dochter, dus ook voor ons.

• 6Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Chargée de Communication, Directeur de site, 22-08-2019

Beste Michel,

166 tips over Camping Domaine Le Pommier

• Sanne, 26-07-2019

Voor kinderen vanaf 12-18 jaar kun je bij hoofdbadmeester verklaring/formulier invullen, waarin je aangeeft dat je kinderen alleen naar het zwembad mogen. Tevens zet je daar je gsm nummer en plaatsnummer in. Anders kunnen ze geweigerd worden bij zwembad als ze alleen gaan. Dit staat nergens aangegeven, maar blijkbaar moet dit. Onze kinderen werden na 4 dgn ineens gezegd dat ze 18 moesten zijn om alleen binnen te gaan. Dit nagevraagd en bleek dus een formulier te bestaan ervoor.

• kim, 11-05-2014

zoek niet de lidl want die is weg,het dichtste bij is de intermache is dicht bij ,maar geen fijne,een k parkeerplaats,en op de camping was veeel last van jongeren die allemaal vernielingen hebben aangericht,ik zou als ik er nog eens kwam,wel graag bewaking zien op de camping in de avond,en er moet veel meer verlichting komen op de camping,

• Marisca, 12-05-2014

Doe mee met de jeu de boulles, leuk echtpaar die dit organiseert met kleine prijzen voor de winnaar.

601 vragen over Camping Domaine Le Pommier

• dana, 26-07-2019

ciela nature lodge

weet iemand of er een koelkast aanwezig is in de ciela nature lodge? en kan geen foto's vinden van de douche/toilet in de nature lodge?

• cindy , 24-04-2019

zwembad

wij zijn 3 jaar geleden geweest toen mocht je niet met een korte zwembroek in het zwembad alleen met zo strak aansluitende zwembroek is dat nog steeds ? groetjes cindy

Yvonne , 04-06-2019

wij hebben een extra mail gekregen van vacansoleil, dat je niet met shorts in het zwembad mag.

Sandra , 13-07-2019

Verblijf nu reeds 5 dagen op Le Pommier, strakke zwembroeken mee genomen maar er mag gewoon in shorts gezommen worden, zelfs onderbroek eronder zeggen ze niets van.

• Ricardo , 27-01-2019

ov

is het mogelijk om hier met het openbaar vervoer te komen vanuit nl?

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Jacuzzi, Peuterbad, Zwembad

• Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Betaalde wifiGehele hotel