Camping Domaine Le Pommier

Weer vandaag19°
Camping Domaine Le Pommier
7,2

Campsite Domaine Le Pommier in de Rhône-Alpes heeft een prachtige ligging tussen de rivier Ardèche en de Rhône in. In het grote waterpark spetteren de kids, terwijl de ouders baantjes trekken in het wedstrijdbad. De camping is erg groot en na de overname meer gericht op Fransen. Vlakbij Montélimar waar je de lekkerste nougat proeft.

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine Le Pommier voor je op een rij gezet:

Contact

483 reviews over Camping Domaine Le Pommier in het Nederlands

Leuke camping

Monique
10-9-2019

Camping is een plateau camping met hoogteverschillen. Dus veel klimmen. Qua geluidsoverlast hebben we 3x gehad . Personeel heeft vlak waar wij zaten een feestje gehad tot middernacht half 4 , maar de Fransen gasten kunnen er ook wat van. Plek waar wij zaten is een 10 km zone, personeel zelf ,reden daar 50 km per uur. Dus erg gevaarlijk, dat was een grote minpunt. Sanitair was iedere dag schoon en netjes. Zwembaden met glijbanen waren top. Minpunt wel weer wel geen ligbedden, maar kuipstoelen, op een gegeven ogenblik wist ik niet meer hoe ik moest gaan zitten, kreeg last van mijn rug. Animatie deed het leuk, alleen erg jammer dat alles Franstalig was en geen Nederlands, aangezien 50% Nederlanders per jaar komen is dit wel jammer..Je zit daar wel, maar je verstaat er niks van. Supermarkt klein, maar het hoognodige hebben ze. Tegenover de camping een ibtermarche supermarkt, vond ik ook vrij klein en beperkt. Al met al prima veemaakt.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Niet onze camping

Martijn
28-8-2019

Ontvangst bij de receptie is zeer vriendelijk, goed sprekend Engels, behulpzaam. Camping is zeer luidruchtig, bijna 24 per dag. Veel dingen worden er gesloopt voornamelijk door jeugd. Toiletgebouwen kunnen wel wat verbetering gebruiken. Geen toiletbrillen, geen zeep voor je handen. Waarschijnlijk gesloopt door de jeugd. Geen warm water om te douchen en af te wassen. Zwembad is prima, alleen de badmeesters hanteren ieder hun eigen regels. Dit is zeer verwarrend. Tijdens de stilte uren tussen 24 en 6 uur. Horen er geen auto’s te rijden, maar dat gebeurt wel. Security zou meer moeten rondrijden en controleren.zoveel Nederlandse kinderen animatie alleen in het Frans. Overdag een terrasje pakken is bijna niet mogelijk. De bierbar gaat laat in de middag open. Kortom voor ons geen le pommier meer. Is niet onze camping.

Voor verbetering vatbaar

Leoni
27-8-2019

Dit kun je geen nette verzorgde camping noemen. Het kampeerterrein is kaal en erg open doordat het groen niet wordt bijgehouden. Het sanitair (bij de E-plekken) ziet er niet aantrekkelijk en fris uit. Het wordt met de Franse slag schoongemaakt. Verder werd de omgeving bij de vuilstort/glasbak niet bijgehouden waardoor er dagenlang kapot glas lag. Dus campingmanager: investeer en verbeter want alleen maar profiteren van de aantrekkingskracht van het grote zwempark kost je klanten!

Direct boeken

Grote camping met daardoor ook veel voorzieningen

Elles
25-8-2019

Deze camping is groot, met hoogteverschil en veel voorzieningen. Er rijdt een treintje tussen 10 en 19. De camping heeft veel verschillende accomodaties en kampeerplekken. Wij zaten zelf met onze vouwwagen in gebied E, erg dichtbij zwembad en supermarktje. Ik kan me voorstellen dat wanneer je helemaal bovenaan in een huisje zit, de afstand naar het zwembad best ver is. Daarentegen is het restaurant (geen gebruik van gemaakt), de bar en het podium voor de avondshows weer meer bovenaan de camping en en wandeling van 10 minuutjes. Voorafgaand aan onze vakantie waren we best huiverig ivm slechte recensies, maar dat is alles meegevallen. Het is ook maar wat je verwacht. Persoonlijk vind ik het bijv. niet nodig om in het Nederlands geëntertaind te worden, je zit in Frankrijk. Qua ligging is de camping een mooie uitvalsbasis voor tochtjes naar dorpjes, markten, de rivier. Campingpersoneel is vriendelijk.Al met al hebben wij ons goed vermaakt!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Mooie camping, maar voor ons niet meer

Sabina
25-8-2019

Wij verbleven in een stacaravan van een bekende touroperator. Caravan was goed. Voor het restaurant en het entertainment moesten we naar de andere kant van de camping en omhoog. Flinke wandeling. Voor mensen slecht ter been geen aanrader. Zwembad is druk daar ook publiek is toegestaan van buiten de camping. Treintje wat rond rijdt op de camping is altijd vol. Jammer dat zwembad en meerdere faciliteiten om 19.00u sluiten. Supermarkt en bakker op de camping aanwezig. Buiten de poort van de camping grote supermarkt en tankstation. Meer een camping voor gezinnen met kinderen tot ongeveer 14/15 jaar. Eerste avond geen warm water, naar de receptie. Binnen 10 min opgelost. Camping is schoon, al zijn de toiletgebouwen ons niet bekend.

Mooie streek maar geen 5 sterren camping

Kris Parente
23-8-2019

zeer grote camping met een groot hoogte verschil te overwinnen tussen receptie (lees uitgang camping) en zwembad (onderaan gelegen). Zwembad niet verwarmd (maar daarmee kon ik leven) en dikwijls geen toezicht bovenaan de glijbanen wat mij soms de wenkbrauwen deed fronsen. Over het algemeen valt deze camping mee maar de 5 sterren vind ik overdreven. Het circulatieplan binnen de camping kan zeker nog verbeteren en kan ik vorige opmerkingen zeker volgen (iedereen rijdt maar door elkaar met de wagen op de toch wel smalle wegjes binnen de camping). Wat ons betreft: leuk om is daar te zijn geweest maar ik vermoed voorlopig toch geen volgende keer!!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Nee Dank u, liever een camping onder controle

Toon Rombouts
19-8-2019

Zeer lawaaiiger camping. Overlast van Jongeren die tot diep in de nacht rumoer maken. Security heeft dit niet (door te weinig aan personeel) onder controle. Dit in tegenstelling tot de badmeesters aan het zwembad die fluiten voor het minste. Wij waren met een motorhome ter plaatse. Een van de zeer weinige. Ligt in een dal en om de receptie of winkels te bereiken is een auto aangewezen. De Stacaravans liggen allemaal hoger waardoor dalen en stijgen naar bvb het zwembad noodzakelijk is. Zwembad is mooi met enkele glijbanen. Strenge badmeesters, balletjes of luchtmatrassen niet toegelaten. Sanitair wordt proper gehouden maar is verouderd en afgeleefd. Winkeltje stelt weinig of niets voor.

Chargée de Communication, Directeur de site, Thu Aug 22 2019 09:43:38 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Toon,

Naar aanleiding van uw verblijf bij ons, wil het hele team u hartelijk bedanken voor uw bezoek.

Wij vinden het heel vervelend dat de dienst en het niveau van de service niet aan uw verwachtingen voldaan heeft en willen u bij deze onze excuses daarvoor aanbieden.

Aan de hand van uw opmerkingen en suggesties kunnen wij onze diensten verbeteren; daarom is uw mening zeer belangrijk voor ons, juist in een dergelijke situatie.

U kunt erop vertrouwen dat wij alles in het werk stellen om de kwaliteit van de betreffende dienst te verbeteren. Nogmaals hartelijk dank voor uw opmerkingen en wij hopen dat wij u bij een volgend bezoek ervan kunnen overtuigen dat dit euvel eenmalig geweest is.

Wij hopen u snel weer te kunnen verwelkomen, met vriendelijke groet,

Zwembad maakt hoop goed maar niet alles.

Fred
19-8-2019

Geen zeep of handendrogen die werkt bij toilet/douche. Lauw water met afwas. Douche alleen warm als je er vroeg bij bent. In zwembad veel badmeesters en streng maar ik mis security op camping waardoor het o veel plaatsen tot laat lawaaierig kan zijn. Restaurant terras wordt volop gerookt tijdens de kinderdisco. Er zijn een bierbar en restaurant/terras aanwezig maar wat mij verrast is dat ze overdag gesloten zijn en dus voor een drankje naar het zwembad moet gaan. Erg jammer en onbegrijpelijk. Camping is naar mijn mening geen 5 sterren waardig. In 2019.

Super vakantie

Van der Horst
11-8-2019

Door de slechte review was ik wat huiverig. Maar dit was absoluut niet nodig. Wij werden zeer vriendelijk onthaald bij de receptie. De gehuurde tent via een touroperator was keurig en heel schoon. Op de camping is alles aanwezig wat je maar kan wensen. Het zijn bijna allemaal plekken met schaduw. Het sanitair werd keurig bijgehouden en het zwembad was top. Ook meer dan genoeg stoelen en parasols bij het zwembad. En wij zaten midden in het hoog seizoen. Ik zeg een top camping en zeker 1 om naar terug te gaan. In de omgeving is ook genoeg te zien en te ondernemen.

Zeker leuk!

Bianca
5-8-2019

Wij zijn gisteren terug gekomen van le pommier. Het was super leuk. Wij hadden ook schrik na het lezen van hier maar er was bij ons niets van waar. Toen we aan kwamen werden we vriendelijk ontvangen. Was ook 1 nederlands sprekende man aanwezig. Om half 2 konden we al in ons huisje. Ja het is soms stijl wat je moet lopen maar wacht dan op het treintje...zwembad vooral leuk door de glijbanen. Strenge badmeesters, viel wel mee. Het zijn ook veel mensen dus je kunt niet alles toe laten..zwemshort mag gewoon voor de jongens/heren. Animatie s avonds idd afwisselend. Winkel prima. Grote winkel dichtbij. Huisje fantastisch. A72. Je hebt een prachtig uitzicht en mooi van binnen. Dus zeker een keer de moeite waard er is alleen geen rivier ofzo.. die stond droog..

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Jacuzzi, Peuterbad, Zwembad

• Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Autovrij parkJa

• BalsportenBasketbal, Volleybal
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBowling, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine Le Pommier in Villeneuve-de-Berg (Ardèche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine Le Pommier zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.