Camping Domaine Le Pommier

7.2Goed

Frankrijk, Rhône - Alps, Villeneuve-de-Berg (Ardèche)

7.2Goed

• 5.9Eetgelegenheden
  • 6.5Staat v/h sanitair

Camping Info

• Animatie
  • Jacuzzi
Meer campinginfo

Campsite Domaine Le Pommier in de Rhône-Alpes heeft een prachtige ligging tussen de rivier Ardèche en de Rhône in. In het grote waterpark spetteren de kids, terwijl de ouders baantjes trekken in het wedstrijdbad. De camping is erg groot en na de overname meer gericht op Fransen. Vlakbij Montélimar waar je de lekkerste nougat proeft.

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine Le Pommier voor je op een rij gezet:

Contact

2459 reviews over Camping Domaine Le Pommier

• 1Barr Vandegaer07-07-2019

Als zovelen op deze forum nooit meer

Niets duidelijk van activiteiten Om te gaan eten in een restaurant 2 uur aanschuiven om te reserveren om dan maar een kwartier tijd te hebben om te eten en er zit geen kat in de zaal. Bedden als je meer dan 50kg weegt voorzichtig inkruipen of de lattaflex breekt in twee. Een drankje bestellen als je straks dorst hebt. Echt wat ik op de forum van deze camping gelezen veel van waar nooit meer.

• 2Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

• 3Amanda09-06-2019

Slecht personeel camping had leuk kunnen zijn

Wij waren 26 mei op deze camping het plan was om 2 weken te blijven maar na dinsdag kwamen er veel fransen op de camping dronken lallend brullend tot diep in de nacht. Beveiliging woensdag 5x gebeld ze sprak geen engels en wilde ook niet helpen. De volgende dag naar de receptie voor een andere plek helaas waren alle plekken vol maar omdat er veel klachten waren geweest in onze wijk zou er de hele avond beveiliging worden neergezet. Helaas bleek dit echter niet waar en waren de Fransen nog luider en agressiever dronken. Wij opnieuw de beveiliging bellen sprak weer geen engels na 3x te hebben gebeld namen ze niet eens meer de telefoon op. Wij voelde ons niet veilig op deze camping en hebben besloten te vertrekken de volgende dag. Ze gaan door tot zeker 3 uur snachts beveiliging doet niks. Veel pubers met een vakantie baantje die geen Engels spreken en vooral lopen te giegelen als je iets aan ze vraagt.

• 3Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair

• 2018
    5J.P.J. Weijzen23-07-2018

Deze camping is geen 5 sterren waard

Betaalhorloge prima Zwembad prima Na veel zoeken staanplaats prima Sanitair slecht vuil Animatie alleen in het Frans. Horeca slecht Treintje prima hetzij dat de kinderen boven afgezet werden omdat chauffeur pauze had.( 3 en 5 jaar)Konden te voet terug naar caravan lopen.(zeker 2 km) Personeel spreekt alleen Frans. Hoofdelectriciteitskast niet op slot levensgevaarlijk S avonds bij de toiletten zeer luidruchtig.(Na 11.00 uur tot ver in de nacht) Hadden het gevoel dat Nederlanders minder welkom zijn. Ik kan wel even doorgaan maar mijn zin is op.

• 2Staat v/h sanitair
    • 3Eetgelegenheden

Chargée de Communication, Directeur de site, 24-07-2018

Beste J.P.J Weijzen,

Naar aanleiding van uw verblijf bij ons, wil het hele team u hartelijk bedanken voor uw bezoek.

Ons team staat volledig voor u klaar om de kwaliteit van de receptie en de accommodaties constant te verbeteren, en zo aan al uw wensen tegemoet te komen.

Aan de hand van uw opmerkingen en suggesties kunnen wij onze diensten verbeteren; daarom is uw mening zeer belangrijk voor ons. Uw mening en opmerkingen worden met zorg aan het betreffende team doorgegeven.

Wij hopen u snel weer te kunnen verwelkomen, met vriendelijke groet,

• 1Charlotte14-07-2018

INBRAAK - Gevaarlijke camping!

Ingebroken bij ons en anderen, ook auto's bekrast en diefstal uit tenten. Camping zegt security te hebben. Die hele Security niet gezien, en dus schijnveiligheid. Tevens veel geluidsoverlast, tot 3u s nachts (en wederom, waar is dan die Security?). Sanitairgebouw dient drastisch voorzien te worden van anti - slip. Camping is hiervoor gewaarschuwd, maar doet niets aan dit valrisico. Glas in gras van kampeerplekken. Verder te massaal: (ongeveer) 30 toiletten (zonder toiletbril), 15 douches, 15 wastafels en 10 afwasplekken in 1 gebouw. Huisjes dicht op elkaar, niet genoeg parkeerplekken. Zwembad kan overvol zijn dat het gevaarlijk wordt. Vloer bij t zwembad oneven waardoor je makkelijk valt. Wc's zijn er veel te weinig en vies. Ook bij het zwembad dient anti-slip aangebracht te worden, sommige stukken zeer glad.Ook op plekken sprake van alggroei. Bij klachten wordt je als Nederlander niet geholpen, Fransen wel (ervaringsdeskundig helaas)

• 1Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden

• 2017
    6Sarah19-08-2017

Geen tweede keer

Sanitair was oké. Zwembad heel leuk, jammer van de drukte en het handdoek leggen. Op onze plek was weinig tot geen schaduw. Waar we vooral last van hadden was het lawaai. Tot na 24u was er elke dag luide muziek. We stonden niet eens zo dichtbij de bar. Het was ook even verschieten dat de camping op een berg lag. De fietsen zijn niet van de haak af geweest. Met het treintje geraakten we gelukkig wel overal.

• 9Staat v/h sanitair

Chargée de Communication, Directeur de site, 08-09-2017

Beste mevrouw, meneer,

Naar aanleiding van uw verblijf bij ons, wil het hele team u hartelijk bedanken voor uw bezoek en voor de tijd die u besteed heeft aan het invullen van onze vragenlijst.

Wij hopen u snel weer te kunnen verwelkomen, met vriendelijke groet,

• Oude reviews

4boeren30-09-2016

Niet meer

Zwembad is veel te druk, wc is erg vies ( bij veld E), er wordt veel te hard gereden met auto's ( ook door personeel ) Animatieteam is wel super leuk voor de kinderen.

• 2Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden

• 9Giverny22-11-2015

Fantastisch gelegen camping in de Ardeche.

Personeel klantvriendelijk. Accommodatie goed en sanitair schoon. Eetgelegenheden super. Zelfbedieningsrestaurant een restaurant met ruime keuze van de kaart. Grill restaurant en snack/pizza. Shows zijn super en animatie super gezellig en sympathiek. Veel verschillende activiteiten te doen op de camping en buiten de camping.

In een woord geweldige vakantie gehad.

• 9Staat v/h sanitair

• 10christien08-08-2015

geweldige week gehad

Chalet was mooi zuiver. Lag wat hoger op de berg, dus af en toe even aardig klimmen, maar dat weet je van tevoren als je goed geinformeerd bent, zaten er wel lekker rustig, met een mooi uitzicht (een machtig mooie zonsondergang). zwembad was niks mis mee, zag er netjes uit (geen kapotte roosters) en genoeg lege bedden. super animatieteam, geweldige shows voor jong en oud, super gemotiveerd en vriendelijk, goede begeleiding tijdens outdoor-sporten, ook weer met die geweldige motivatie en optimisme (leuke toffe jongens en meiden). Laten we eerlijk zijn mensen, als je op je wenken bediend wilt worden dan kun je beter in een all-inclusive hotel gaan zitten en niet op een camping. Er bestaat geen 1 camping waar alles perfect is en verloopt, je hebt altijd voor- en nadelen, maar het is wat je er zelf van maakt. Voor ons was het een super vakantie, vooral het animatieteam, dikke duim jongens en meiden,die hebben jullie dik en vet verdiend

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

• 7Chantal26-09-2014

Heerlijke vakantie gehad

Een heuvelachtig landschap met erg mooie uitzichten. Je ziet van ver eventuele buien aankomen, die regelmatig achter de bergen blijven hangen. We hebben twee weken lang heerlijk weer gehad en elke dag aan het zwembad gelegen. Prima voorzieningen. Het eten bij het steengrillrestaurant is lekker en voor een prima prijs. Wij hebben ons enorm vermaakt. Paar kleine minpuntjes: - We hoorden veel slechte ervaringen van anderen die al vaker daar waren geweest. Wij zijn zelf niet zo moeilijk, maar dat is natuurlijk geen goede reclame, als andere mensen zien dat het achteruit gaat. - De zwembanden waren op. Erg jammer. Gelukkig hebben we er tweedehands een kunnen vinden. - We wisten niet wanneer het laagseizoen precies begon en daardoor stonden we voor een dichte deur van de supermarkt - We zagen veel ongelukjes gebeuren in de glijbanen door te weinig toezicht Wij vinden deze camping een aanrader :)

• 7Staat v/h sanitair

• 5H.J. Helmig14-09-2014

Veel te grote camping!

Bij aankomst werden we meteen gelabeld als vee d.m.v. een niet afneembaar armbandje. Is misschien leuk voor kinderen tot 12 jaar. Het kan ook anders; gebruik een horlogebandje die wel af kan. Deze camping is veel te groot. De toegankelijkheid is slecht. Je moet alles op het terrein met de auto doen. Het zwembad geeft een verouderde indruk en is veel te klein voor deze mega camping waardoor de waterkwaliteit zichtbaar slecht is. Pas op met het kopen van wi-fi. Dit kan alleen via een creditcard. De ontvangst is zeer slecht of het werkt helemaal niet. Dit geldt voor de hele camping. Maar volgens de klantvriendelijke receptie kun je altijd naar McDonalds voor internet (ong. 12 km verderop). De stacaravans van VacansSoleil zijn zwaar verouderd en aan vervanging toe. De bedden zijn slechts 1.90 m lang en doorgezakt. Dit geldt ook voor het 2-persoonsbed. Gelukkig hebben wij deze stacaravan gehuurd voor 8 dagen voor slechts 313 euro. In het hoogseizoen zou het zijn geld niet waard zijn.

• 7Eetgelegenheden

166 tips over Camping Domaine Le Pommier

• Sanne, 26-07-2019

Voor kinderen vanaf 12-18 jaar kun je bij hoofdbadmeester verklaring/formulier invullen, waarin je aangeeft dat je kinderen alleen naar het zwembad mogen. Tevens zet je daar je gsm nummer en plaatsnummer in. Anders kunnen ze geweigerd worden bij zwembad als ze alleen gaan. Dit staat nergens aangegeven, maar blijkbaar moet dit. Onze kinderen werden na 4 dgn ineens gezegd dat ze 18 moesten zijn om alleen binnen te gaan. Dit nagevraagd en bleek dus een formulier te bestaan ervoor.

• kim, 11-05-2014

zoek niet de lidl want die is weg,het dichtste bij is de intermache is dicht bij ,maar geen fijne,een k parkeerplaats,en op de camping was veeel last van jongeren die allemaal vernielingen hebben aangericht,ik zou als ik er nog eens kwam,wel graag bewaking zien op de camping in de avond,en er moet veel meer verlichting komen op de camping,

• Marisca, 12-05-2014

Doe mee met de jeu de boulles, leuk echtpaar die dit organiseert met kleine prijzen voor de winnaar.

601 vragen over Camping Domaine Le Pommier

• dana, 26-07-2019

ciela nature lodge

weet iemand of er een koelkast aanwezig is in de ciela nature lodge? en kan geen foto's vinden van de douche/toilet in de nature lodge?

• cindy , 24-04-2019

zwembad

wij zijn 3 jaar geleden geweest toen mocht je niet met een korte zwembroek in het zwembad alleen met zo strak aansluitende zwembroek is dat nog steeds ? groetjes cindy

Yvonne , 04-06-2019

wij hebben een extra mail gekregen van vacansoleil, dat je niet met shorts in het zwembad mag.

Sandra , 13-07-2019

Verblijf nu reeds 5 dagen op Le Pommier, strakke zwembroeken mee genomen maar er mag gewoon in shorts gezommen worden, zelfs onderbroek eronder zeggen ze niets van.

• Ricardo , 27-01-2019

ov

is het mogelijk om hier met het openbaar vervoer te komen vanuit nl?

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Jacuzzi, Peuterbad, Zwembad

• Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Betaalde wifiGehele hotel