Camping Domaine Le Pommierstersterstersterster

7.2Goed

Frankrijk, Rhône - Alps, Villeneuve-de-Berg (Ardèche)

7.2Goed

• 5.9Eetgelegenheden
  • 6.5Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine Le Pommier voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Jacuzzi
Meer camping info

Campsite Domaine Le Pommier in de Rhône-Alpes heeft een prachtige ligging tussen de rivier Ardèche en de Rhône in. In het grote waterpark spetteren de kids, terwijl de ouders baantjes trekken in het wedstrijdbad. De camping is erg groot en na de overname meer gericht op Fransen. Vlakbij Montélimar waar je de lekkerste nougat proeft.

Contact

2460 reviews over Camping Domaine Le Pommier

• 3Hans22-08-2019

Never again

Leuke camping voor mensen met kinderen maar hele dag tot diep in de nacht overal pokkeherrie, jeugd sloopt alles wat ze kunnen slopen, verkeer rijdt erg hard vooral de fransozen, slecht onderhouden infrastructuur, lauw water onder de douche, geen wc brillen, geen handzeep, heel lauw water bij afwassen, zelfs snachts kakkerlakken in wasruimte, wespen bijen vliegen, geen security althans nooit iets van gezien, animatie alleen frans of engelstalig terwijl er zoveel nederlanders zijn, enorme hoogteverschillen, overvol zwembad kinderen kwamen regelmatig met verwondingen terug, geen gezellig terrasje om iets te drinken bierbar pas half zes open, treintje altijd overvol, al met al een grote fabriek gebaseerd om veel geld te verdienen in een korte zomerperiode. Onze 3 weken vakantie is een van de mindere vakanties ooit terwijl je er toch flink voor moet betalen. Positief: onze hond vond het wel leuk Kortom nooit meer naar deze camping

• 4Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 2018
    8Sabine05-07-2018

Fantastische camping. Nu alleen te druk.

Camping Le Pommier, daar kwamen wij al toen er nog alleen nog maar 4 gele glijbanen waren. De camping is zo ontzettend groot geworden. Te massaal als je het mij vraagt. De kampeerplaatsen worden te klein en er zijn er nog maar weinig. Verder is deze camping top hoor! Veel animatie, schone sanitair, super luxe zwembad. Ja, dit is wel genieten. Maar voor mij te druk geworden.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

• 2017
    7Matthias22-07-2017

Fantastische camping

Leuk zwembad en er is veel te doen in de camping zelf ,maar gewoon meer kinder schouws geven i.p.v. muziek

• 9Staat v/h sanitair

Chargée de Communication, Directeur de site, 08-09-2017

Beste mevrouw, meneer,

Naar aanleiding van uw verblijf bij ons, wil het hele team u hartelijk bedanken voor uw bezoek.

Ons team staat volledig voor u klaar om de kwaliteit van de receptie en de accommodaties constant te verbeteren, en zo aan al uw wensen tegemoet te komen.

Aan de hand van uw opmerkingen en suggesties kunnen wij onze diensten verbeteren; daarom is uw mening zeer belangrijk voor ons. Uw mening en opmerkingen worden met zorg aan het betreffende team doorgegeven.

Wij hopen u snel weer te kunnen verwelkomen, met vriendelijke groet,

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 3Ronald13-05-2017

Na jaren plezier op de camping nu nooit meer.....

We hebben jarenlang met heel veel plezier op deze camping in de meivakantie mogen vertoeven. Ik begrijp dat ik in Frankrijk op vakantie ben maar................ Wat een horkenbende is het geworden daar. Alleen maar pinnen, geen contact geld voor de kids om een ijsje te halen etc etc. Praten alleen Frans en weigeren Engels of een andere taal te spreken. Aantal goederen die altijd in de caravan aanwezig waren zijn er ook niet meer. Nederlanders die komende zomer gaan>>wees gewaarschuwd. Geen Luc & Lilly meer.

• 5Staat v/h sanitair
    • 3Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in april 2017

• 4remunj13-04-2017

nooit meer.of Gaston moet langs komen met die truc

Neem een goedgevulde beurs mee. camping erg duur. en aangrenzend supermarktje ook. spagettie voor 5 personen voor 30 euro. 12 euro voor pond gehakt. verder veel te druk zwembad te klein. animatie goed. erg goed zelfs maar deze is in 2017 opgeheven. dus geen aanrader meer.

• 4Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in juli 2016

• 8Y.13-03-2017

Grote camping met mooi zwembad

Grote en stijle camping. mooi en schoon zwembad. restaurant kan beter.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in mei 2016

• Oude reviews

4coen tillema10-07-2016

nooit weer

Vorige zomer hier op vacantie geweest . Hadden beter eerst kunnen gaan googelen op deze camping want dan waren we niet gegaan.

De camping ligt op een helling die zeer stijl is. Even stukje wandelen is onmogelijk. Het zwembad is mooi maar is oud en heeft veel achterstallig onderhoud.

Er zijn niet voldoende bedjes bij de zwembaden. Bezoekers van buitenaf kunnen toegangskaartjes kopen voor het zwembad met als gevolg een drama iedere morgen bij het openstellen vh zwembad. Volwassenen duwen elkaar en kinderen aan de kant voor een bedje.

Onze buren waren erg rumoerig. De eigenaren zijn niet bereid om in te grijpen. Ze wonen bovenaan de camping en grof tegen de gasten.

Conclusie. Leuk voor de kids maar een ramp voor de ouders. Te duur. Geldklopperij. Nooit weer.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in augustus 2015

• 2Aline26-08-2015

Slechtste camping ooit

Om onze caravan in de campingplaats te krijgen moesten we een hoop moeite doen.We moesten een steile helling oprijden, dan de caravan afkoppelen en zo hem er proberen in te duwen. We moesten direct al op voorhand betalen. Iets wat we normaal nooit doen. De afstand van de camping naar de Ardeche is ook langer dan wat men beweert. Als je in een glijbaan wilt, moet je uren wachten. Het zwembad kan de massa mensen niet aan. De kwaliteit van het water is zichtbaar slecht. In het zwembad dreef er zelfs een lamp rond, die afgebroken was. Als je gaat afwassen moet je niet verwachten dat je dit kan doen met warm water. Koud water dus om af te wassen. Toiletten en douchen slecht schoongemaakt. Het water van de douche is gloeiend heet of ijskoud. 's Avonds veel lawaai! We zijn gaan eten in het restaurant van le pommier. Daar kregen we aardappelpuree dat meer leek en smaakte naar pap. Pizza's zijn precies papier. Kortom veel te veel volk dan wat de camping aankan!

• 4Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in juli 2015

• 7meisje11-08-2015

Oke

Zijn er van 23/7 tm 7/8 geweest. Eerste dag waren we er vroeg en dus 09:45 bij het zwembad. Moeders drukken hun eigen kinderen omver om een ligbedje te bemachtigen.

De camping is verder prima, animatie is ook goed. Het grote nadeel is het hoogteverschil. 'Savonds even naar de bar zat er soms niet in, omdat je dan helemaal naar boven moest. (neem dus een plek beneden aan de camping). Zwembad is druk, maar je kan je er wel goed vermaken.

Omgeving is niet veel te doen. Je zal er echt met de auto op uit moeten. Villeneuve de berg is wel te lopen.

Gereisd met vrienden in juli 2015

• 9Pieter Hoogeveen07-08-2015

Geweldige vakantie bestemming

Heb hier een geweldige vakantie gehad! Echt aan aanrader.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in januari 2015

166 tips over Camping Domaine Le Pommier

• Sanne, 26-07-2019

Voor kinderen vanaf 12-18 jaar kun je bij hoofdbadmeester verklaring/formulier invullen, waarin je aangeeft dat je kinderen alleen naar het zwembad mogen. Tevens zet je daar je gsm nummer en plaatsnummer in. Anders kunnen ze geweigerd worden bij zwembad als ze alleen gaan. Dit staat nergens aangegeven, maar blijkbaar moet dit. Onze kinderen werden na 4 dgn ineens gezegd dat ze 18 moesten zijn om alleen binnen te gaan. Dit nagevraagd en bleek dus een formulier te bestaan ervoor.

• kim, 11-05-2014

zoek niet de lidl want die is weg,het dichtste bij is de intermache is dicht bij ,maar geen fijne,een k parkeerplaats,en op de camping was veeel last van jongeren die allemaal vernielingen hebben aangericht,ik zou als ik er nog eens kwam,wel graag bewaking zien op de camping in de avond,en er moet veel meer verlichting komen op de camping,

• Marisca, 12-05-2014

Doe mee met de jeu de boulles, leuk echtpaar die dit organiseert met kleine prijzen voor de winnaar.

601 vragen over Camping Domaine Le Pommier

• dana, 26-07-2019

ciela nature lodge

weet iemand of er een koelkast aanwezig is in de ciela nature lodge? en kan geen foto's vinden van de douche/toilet in de nature lodge?

• cindy , 24-04-2019

zwembad

wij zijn 3 jaar geleden geweest toen mocht je niet met een korte zwembroek in het zwembad alleen met zo strak aansluitende zwembroek is dat nog steeds ? groetjes cindy

Yvonne , 04-06-2019

wij hebben een extra mail gekregen van vacansoleil, dat je niet met shorts in het zwembad mag.

Sandra , 13-07-2019

Verblijf nu reeds 5 dagen op Le Pommier, strakke zwembroeken mee genomen maar er mag gewoon in shorts gezommen worden, zelfs onderbroek eronder zeggen ze niets van.

• Ricardo , 27-01-2019

ov

is het mogelijk om hier met het openbaar vervoer te komen vanuit nl?

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Jacuzzi, Peuterbad, Zwembad

• Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Betaalde wifiGehele hotel