Camping Domaine Le Pommier

Camping Domaine Le Pommier
7,2

Campsite Domaine Le Pommier in de Rhône-Alpes heeft een prachtige ligging tussen de rivier Ardèche en de Rhône in. In het grote waterpark spetteren de kids, terwijl de ouders baantjes trekken in het wedstrijdbad. De camping is erg groot en na de overname meer gericht op Fransen. Vlakbij Montélimar waar je de lekkerste nougat proeft.

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine Le Pommier voor je op een rij gezet:

Contact

802 reviews over Camping Domaine Le Pommier in het Nederlands

Nooit meer

HDV
21-7-2019

Bij aankomst onvoldoende uitleg, verschillende keren moeten terug gaan Caravan: vuil, oud, matrassen van amper 5 cm dik, geen dampkap, ruitje toilet als licht aan is doorzichtig dus iedereen ziet als je naar toilet gaat Rond de caravan veel onkruid, losse stenen, uitstekende nagels op terras, loshangende trap... moet dringend worden opgeknapt Animatie spreken de kinderen niet aan Veel luidruchtige jongeren, tot na middernacht Camping sluit af om middernacht, kom je dan aan ga maar te voet naar beneden Zeer steil Aan het zwembad mag je geen drinken of eten meedoen, bovenaan de bar zeer duur. Neem je toch iets mee wordt je er op aangesproken Personeel zeer onvriendelijk Alles dicht om 19 u behalve de keiluide animatie bovenaan de camping Omgeving van de camping niets te beleven De gegeven informatie op de site en in de brochure die je krijgt bij aankomst klopt niet!! Camping wordt mooi voorgesteld maar is helemaal niet zo!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Nooit meer naar deze camping

Henny
21-7-2019

Voor de eerste maal naar een camping op vakantie, we keken er enorm naar uit. Bij aankomst aan de receptie vriendelijke ontvangst, maar als snel ervaarden we iemand die onvoldoende opgeleid was en ons niet kon helpen bij bepaalde vragen. Mevr aan receptie de sleutel vergeten geven, verschillende keren moeten terug gaan ivm geen uitleg gekregen. In de caravan: geen dampkap dus bij het koken... brandalarm, matrassen kan je geen matrassen noemen, amper bergruimte, caravan was niet proper. Aan het zwembad: GEEN ligbedden maar stoelen, eten en drinken echt heel duur, redders aan het zwembad: onvriendelijk! Alles sluit om 19 u: zwembad, minigolf, winkeltje, bakker zelf om 11 u Personeel: zeer onvriendelijk!! Mooie omgeving maar zeer doods, op een half uurtje rijden veel meer te doen zoals markjes, avondmarkten, mooie stadjes Zeer leuk om te doen: zwemmen in de riviertjes zoals vallon pont d'arc, Vogüé Veel luidruchtig Nederlandse jongeren!

Kinder paradijs

Jill
20-7-2019

Fijne camping. Top glij en zwem baden.. goede toezicht. Wel erg stijle wegen maar treintje brengt je overal heen. Leuke kinder animatie.

Nooit meer!

Ichie
19-7-2019

Wat een slechte camping! Wil je een frietje eten om 17.00 uur bij het zwembad Dicht! Ff mini golfen om 20.00 uur Dicht! Pizza afhalen, meer dan 1 uur gewacht voor 3 pizza's..... S'avonds annimatie te weinig stoelen en tafels, mensen maken er ruzie over, wat een drama. Mijn jongste zoon van 8 maakte een salto in het diepe zwembad, werd hij terug gefloten door de badmeester. Bommetje en duiken mag dan weer wel..... Totaal geen gezelligheid! Andere jaren in Italië 1000 x beter! Ga hier niet heen, Alleen maar ellende!!?

Super

Stefano
18-7-2019

Wat een belachelijke recentie 's zeg. Zeik mensen dan moet je lekker een 5 sterren hotel boeken.
Voor kinderen hele leuke camping ja het is stijl maar als het ver is mag je gewoon de auto pakken. Zwembad prima genoeg stoelen ik heb elke dag me eigen eten en drinken mee en niemand over gehoord. Animatie Prima ja het in het frans maar je bent dan ook in frankrijk dat maakt kinderen geen bal uit. Huisje prima en schoon alleen laat van mieren. Al met al heel leuk met kinderen sommige mensen willen gewoon zeuren en klagen neem dan lekker een luxe hotel.

Fantastisch!!

Manuela
16-7-2019

Super camping! Animatie kei leuk voor de kinderen, 's avonds genoeg te doen voor volwassenen. Wij zaten in de huisjes op het H veld. Geen last van muziek 's avonds. Kinderen hebben zich écht uitstekend vermaakt en wij daardoor ook!

Huisjes zien er netjes uit; een grote veranda. Binnen ben je met dit weer alleen om te slapen en te douchen.

Behulpzaam personeel over het hele terrein. Bakkerij open vanaf 07.00. Goede host bij het restaurant.

Kortom; voor ons een top vakantie!!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Niet doen! Zonde van je geld!

Gezin
13-7-2019

Niet te doen!!!! Alles wat slecht kan zijn is slecht, behalve het veel te mooie receptiegebouw. Enorme stijle hellingen, niet te lopen! Zwembad mag niks, niet eens drinken! Water is steenkoud, zeker niet verwarmd zoals beweerd wordt! Herrie tot midden in de nacht. Muziek dendert zo hard dat echt de hele camping live kan meegenieten. Enorme grote camping met veel scouting, jeugd groepen. Speeltuintjes alleen centraal dus niks waar die kleintjes zelf heen kunnen. Douches koud en vies, geen wc bril dus dames zitten op mannen hun plas!

Nooit meer!

Karin
12-7-2019

Eens en nooit meer. Kinderen mogen onder de twaalf niet alleen naar het zwembad dat maar tot 19 uur geopend is. Veel herrie tot ruim voorbij middernacht. Sanitair smerig en koude douches. Veel te duur voor een vijf sterren. Geen idee waar ze die aan verdiend hebben! Ik klaag nooit maar deze camping is echt niet de moeite waard. Daarnaast zou het fysiek goed begaanbaar moeten zijn maar met een beperking is het niet te doen.

Nooit weer!

Familie
27-6-2019

We dachten zo vlak voor de schoolvakanties hier heerlijk te kunnen vertoeven! Wat een tegenvaller. Snackbar gaat pas na 5 juli open. Supermarkt alleen in de ochtend even open en rond 17uur even. Geen animatie en heeeel veel fransen. Op zich niet erg maar ze reden erg hard en waren verre van vriendelijk. We zijn eerder vertrokken maar dat maakt ze niet uit. En enige compensatie is er niet! Ze hadden op zijn minst bij het boeken duidelijk kunnen vermelden dat alles nog dicht is dat had ons een hoop geld gescheeld! Hier komen wij nooit weer.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019

Een ware horror vakantie!

Jeroen oerlemans
8-6-2019

Mooi aangelegd, maar verder een ware horror vakantie. Werkarbeiders rijden er letterlijk met 60 tot 80 km/u langs de tent af. Ze vieren feest met veel alcohol en moeten daarna weer met hun auto via de camping van het terrein af. Er is 1 auto zelfs van de berg naar beneden gereden. Bij het melden van de klachten bij de portier voor bij de ingang bleek er maar 1 bewaker te zijn die niet bij de slagboom weg mocht. Dus hij kon ons niet helpen en vond zelf ook dat het zo niet kon.

Uiteindelijk zijn we de volgende dag naar de receptie gegaan waar we wederom tegen een hele hoge muur aan liepen. We konden geen alternatief krijgen ondanks alle foto's en filmpjes die we hadden zou het allemaal wel meevallen zeiden ze.

Na heel lang onderhandelen zijn we van ellende naar huis te gaan. Liever geen vakantie dan dadelijk een kind minder. Uiteindelijk kregen we een vakantie aangeboden voor 4 pers terwijl we met 6 zijn 😡

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Jacuzzi, Peuterbad, Zwembad

• Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Autovrij parkJa

• BalsportenBasketbal, Volleybal
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBowling, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine Le Pommier in Villeneuve-de-Berg (Ardèche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine Le Pommier zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.