Camping Domaine Le Pommier

Camping Domaine Le Pommier
7,3

Campsite Domaine Le Pommier in de Rhône-Alpes heeft een prachtige ligging tussen de rivier Ardèche en de Rhône in. In het grote waterpark spetteren de kids, terwijl de ouders baantjes trekken in het wedstrijdbad. De camping is erg groot en na de overname meer gericht op Fransen. Vlakbij Montélimar waar je de lekkerste nougat proeft.

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine Le Pommier voor je op een rij gezet:

Contact

465 reviews over Camping Domaine Le Pommier in het Nederlands

Heerlijk genoten

P van B
17-7-2019

Grote terrassen camping, dus veel klimmen en dalen. Hele mooie uitzichten. Zwembad met veel glijbanen is erg leuk. Je mag als jongen/man een normale zwemshort aan. Heel veel stoeltjes en parasols aan het zwembad, geen ligbedden. Dat je geen ballen in het zwembad mag is alleen maar fijn, niet uitkijken of je er 1 tegen je hoofd aan krijgt. De badmeester zijn heel consequent, maar wel vriendelijk. Een heel leuk animatie team voor jong en oud. (Ja, wel veel in t frans) In de omgeving is er veel te doen, kanoën, grotten, mooie rivieren, krokodillenfarm etc.... Supermarkt is 100m van de camping af. In het restaurant hebben we niet gegeten, aan de hand van recensies en het feit dat de tafels geen een avond allemaal bezet waren (voor zo'n grote camping) durfden we dat niet aan.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Top vakantie, ook voor tieners!

Fam.de Voer
17-7-2019

Mooie terrassen camping, groot , mooi aquapark, voetbalveldjes aanwezig en prima campingwinkel. Prijzen zijn redelijk en alles is te krijgen op de camping. Net buiten de camping een grote supermarkt met werkelijk alles... Op een grote camping moet je wel eens in de rij staan maar wij vonden het zeer meevallen. Bij de avondshows vaak veel drukte waardoor je even moet zoeken naar plek zo ook bij het zwembad maar tot nu toe altijd gelukt. Wij stonden 2 weken in juli en hebben het heerlijk gehad, veel te doen in de omgeving ook! Wij hadden rechtstreeks via de camping geboekt, een 4 pers caravan zonder airco. Bij de action hebben we een fan gekocht voor weinig en die werkte prima. Verder hadden we fietsen mee maar alleen met mountainbikes of sportfietsen kun je op de camping uit de voeten door de hoogte verschillen!! Sommige stukken 13% helling. Restaurant niet heel goed, snackbar prima. Onze zoon van 16 heeft zich prima vermaakt!!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Niet boeken, niet wat we er van verwacht hadden

Esther
17-7-2019

Camping was totaal niet als verwacht. Geen bedjes aan het zwembad maar stoelen. Nu al veel te druk. Veel te streng in het zwembad, je mag niet eten bij het zwembad, niet met ballen spelen. Trappen naar glijbanen zijn niet schoon. Kidsclub ligt ver uit de richting van het zwembad. Avond show is in het Frans. Om 12 uur is de bar dicht en wordt je door de security verzocht het terras te verlaten. Ook de speelhal is om 12 uur gesloten waardoor de jeugd na 12 uur op de camping rond hangt. Eten in de bistro aan het zwembad is vaak op.

Direct boeken

Brochure klopt niet zie verhaal.

Michael
10-7-2019

Let op!! Wanneer je boekt of geboekt hebt. De brochure alsmede de website klopt niet!! Er zijn geen ligbedden meer bij het zwembad. alleen goedkope kunstof stoelen waar je dus niet normaal in kunt zitten

Verder heeft het zwembad wel wat onderhoud nodig met name veiligheid bij de glijbanen.

Slechte schoonmaak met name de trappen en vloeren bij het zwembad.

Algemeen staat er overal 10 km u op het park maar pas op voor personeel dat met 40 kmu over het park rijdt.

Let ook op hoogteverschil hele steile hellingen. Mocht je toch hiernaartoe gaan dan op zwembadniveau plaatsen nemen daar is het gelijk. Beter is annuleren en naar een andere camping gaan.

Al met al, het receptiegebouw is 5 sterren 😂 en de rest zoals restaurant en hygiëne 2-3 sterren maximaal. Hier zijn duidelijk sterren toegewezen op een manier die niet klopt.

Ook in de keuken van de snackbar pizza enz keuken voor restaurant staan ze met doorweekte shirts te werke

Vreselijke caravan

AnonieM
8-7-2019

Een prijzige vakantie geboekt, maar wel Op een camping met veel te gekke voorzieningen! Een vertrouwde waikiki zoals altijd bij touroperator. Werkelijk een verschrikking bij aankomst! Klein, oud een tweepersoonsbed van net 120cm breed met een matras van 5 cm dik, echt waardeloos!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

super vakantie gehad mooi waterpark!

jager
26-6-2019

boek via eigen camping is voordeliger en als je chalet boekt krijg je mooi plekje ,boek je via touroperator zit je hutje mutje en ver overal vandaan

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Super leuk voor het hele gezin, in 2019 nog een x!

Marlie
20-4-2019

Leuk voor tieners! Gezellig veel Nederlanders maar jammer dat de camping zich op de Fransen blijft richten. Er is lekker veel te doen, je kunt je altijd vermaken! Altijd heerlijk weer. Wel veel klimwerk als je tent boven op de berg staat..

Geweldig

Desiree van Roosmalen
7-4-2019

Heerlijk weer, overal dichtbij. Dat was fijn voor de kinderen. Zeker voor herhaling vatbaar. Fijne camping, goede accommodatie.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

slordig vuil niet onderhouden

Rudy Keppens
6-9-2018

het is nu 2 jaar in Franse handen (vorige Nederlanders) en je zult het geweten hebben veiligheid , vriendelijkheid aan de ingang van het zwembad een bevroren 0 met plastic balletje niet in het water dat geen vocht op neemt ,maar Fransen dan wel met een mousse balletje dat alleen maar water opneemt en veel zwaarder en gevaarlijker wordt mocht wel .In het restaurant mochten we niet binnen zitten te moeilijk voor de service 1/2 uur nadien zaten er wel Fransen binnen te eten en bij navraag over dit werden we gewoon genegeerd door de restauranthouder .Er loopt zoveel mis echt jammer .

Mooie camping met prachtig waterpark

Heidi
27-8-2018

Mooie camping met prachtig waterpark. Wij hadden een Ciela Family 4 persoons stacaravan gehuurd rechtstreeks via de camping. Deze caravan was vrij nieuw, modern ingericht met veel opbergruimte. De keukenuitrusting (pannen) had wat uitgebreider mogen zijn. De ligging was perfect. Onderaan op de camping tussen het restaurant en het zwembad en de supermarkt. Hierdoor moesten we niet veel de berg op klimmen. het betaalsysteem met het polsbandje werkt perfect. Alleen is opladen met een Rabobank of ING pas niet mogelijk bij de automaat. Wel jammer dat de Aqualoop (glijbaan) stuk was gedurende ons verblijf. Hij was al een week kapot toen wij kwamen en er werd ook niet aan gewerkt tijdens ons verblijf. Wel jammer dat alle animatie in het Frans is. Verder een prima vakantie gehad met onze meiden van 16 en 14 jaar

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Jacuzzi, Peuterbad, Zwembad

• Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Autovrij parkJa

• BalsportenBasketbal, Volleybal
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBowling, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine Le Pommier in Villeneuve-de-Berg (Ardèche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine Le Pommier zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.