Camping Domaine Le Pommier

Camping Domaine Le Pommier
7,3

Campsite Domaine Le Pommier in de Rhône-Alpes heeft een prachtige ligging tussen de rivier Ardèche en de Rhône in. In het grote waterpark spetteren de kids, terwijl de ouders baantjes trekken in het wedstrijdbad. De camping is erg groot en na de overname meer gericht op Fransen. Vlakbij Montélimar waar je de lekkerste nougat proeft.

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine Le Pommier voor je op een rij gezet:

Contact

179 reviews over Camping Domaine Le Pommier in het Nederlands

leuke camping

bert
22-5-2011

leuke camping ze zijn heel nederlands dus ik zelf vind dit een hele leuke camping voor mij en de kids

Gereisd Zakelijk in maart 2011
2008

Hele mooie familiecamping.

fam. Rousch
20-11-2008

We zijn hier in het naseizoen van 2005 geweest, Het is een erg mooie camping. Een zeer mooi zwembadencomplex. Aan het begin van de week was het water wel wat fris, maar later werd dit opgelost en was het heerlijk. Klein nadeel voor mensen die minder goed uit de voeten kunnen; Het is een echte terassencamping met zeer steile bergen. Bijna iedereen gign naar de bakker of het restaurant met de auto..

Het sanitair was gewoon super, nog nooit eeredr zo mooi en zo praktisch gezien. En ik kameer al mijn hele leven. Er was aan alles gedacht.. Aparte verwarmde kinderruimte met een deur die kleine kinderen niet zelf open krijgen en dus ook niet weg kunnen lopen. Veel toiletten en douches en altijd schoon en lekker warm.

Een supercamping in een erg mooie omgeving. Vriendelijk personeel. Ons zoontje was nog te klein voor de animatie, maar ook zij deden erg hun best. We komen hier zeker terug.

Gereisd Familie in Mon Aug 01 2005 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

VOOR HERHALING VATBAAR

VERVOORT
      31-10-2008

Prachtige omgeving, vriendelijk. Voldoende aktiviteiten, goed georganiseerd.

Gereisd Familie in juli 2007

Super voor kinderen

M.D. Fleurke
      29-10-2008

Accomodatie van touroperator was matig, huisje kraakte enorm. Het was echter wel goed onderhouden. Terrassencamping wel wat lastig met tweeling in een buggy. Vooral bergopwaarts. Verder geweldige animatie, echt petje af. Alles is in het nederlands, waren ook bijna alleen nederlanders. Onze dochter heeft het nu (2 jaar later) nog steeds over Luc en Lilly (soort jip en janneke toneelstukjes). Helemaal geweldig!!! Prachtig uitzicht.

Gereisd Familie in oktober 2008

we gaan zeker terug

Wydoodt
      1-10-2008

we zijn de 2de week van september voor 10 dagen geweest, was een mooie camping, je zag wel dat het zo op zijn einde aan het lopen was, de eetgelegenheden waren vanaf de 14de geslopten en ook de activiteiten waren gedaan, gelukkig was er nog veel in de streek te bezoeken. ons zoontje was zot van luc en lily, het was ook voor ons dan aangenaam om op het terras iets te drinken en de ambiance mee te maken van de kinderen en de grote mensen. We zaten op F, enorm rustig en kalm, echt aangenaam om er te zijn,ook de dagelijkse verse boterkoeken waren een must. Hier komen we zeker terug.

Gereisd Familie in Wed Oct 01 2008 19:53:11 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wij hebben een prima vakantie gehad!

Nathalie
      25-9-2008

Wij zijn begin september op Le Pommier geweest en hebben een heerlijke vakantie gehad! Wij zaten op F in een stacaravan en dat was allemaal prima in orde. 't Is wel een hele klim iedere avond naar het restaurant/terras, maar onze dochter was zo gek op Luc en Lily dat we dat er graag voor over hadden! De animatie voor de kinderen was prima, maar je merkte wel dat sommige personeelsleden er wel klaar meer waren zo aan het einde van het seizoen!! Al met al wel een aanrader!

Gereisd Familie in september 2008

hele leuke camping

Cindy
      24-9-2008

de camping is op een heuvel gelegen belangrijk te weten is dat het dus best wel klimmen is ligt wel aan waar je zit.maar om dit te omzeilen pak je gewoon je auto doen veel mensen. wij zijn 13 september 8 dagen geweest Belangrijk is om te weten dat wat in de gids staat van onze reisorg. niet klopt in het naseizoen zijn niet alle faciliteiten meer open bv pannekoekenhuis ging 1 dag na aankomst dicht tevens ook de animatie show voor kinderen. Het restaurant op de camping is heel erg lux dit verwacht je niet op een camping en zeer goed eten voor een goede prijs Echt een aanrader. Verder hebben ze een beekje dat nu een rivier is geworden ivm de regen die de week voor ons is gevallen wij hadden stralend weer erg leuk voor kinderen ook de kinderboederij en speeltuin is voor elke leeftijd Aanraders in de buurt leuk voor kinderen zijn Bezoek aan de lama's hier mag tussen de lama lopen (let op deze spugen niet) krokodillenboederij (met schilpadden) tevens naar dinosauruspark .Deze reis is perfek

Gereisd Familie in september 2008

Vooral in voor en na seizoen super fijne camping.

Rieneke Bruinenberg
      22-9-2008

We zijn met eigen caravan terecht gekomen op le Pommier. Ik kan me voorstellen dat we gillend zouden zijn weggegaan in het hoogseizoen met 2000 nederlanders, maar zo in Sept heeft het veel voordelen. Mooi kindervriendelijk zwembad en broodjes in de supermarkt. Ook luc en lily sávonds was erg leuk voor onze dochter. We vonden het woord animatie vroeger maar een vies woord, maar deze viel in de smaak. Al met al een mooie camping. Buiten ieders schuld om hadden we helaas een klein riviertje door onze voortent ivm noodweer. Dan veranderd de bodem in glibberige klei. Er is een stuk van de camping weggevaagd en er was best veel schade aan de wegen. We vonden al het personeel heel vriendelijk, zelfs zo aan het einde van het seizoen, na lange maanden ploeteren. Prima zeer ruime campeerplekken (veld D) dicht bij de winkel en zwembad. Tip dus.

Gereisd Familie in Mon Sep 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wat een topper

janklaasde3e
      16-9-2008

top vakantie we hebben super weer gehad en alles was gezellig volgend jaar gaan we weer! sávonds op het terras was het super!

Gereisd Familie in augustus 2008

klein holland voor tieners

Peter
      11-9-2008

wij zijn geweest van 09/08/2008 tot 16/08/2008. We zaten vlak bij het zwembad aan de voorkant (aan de kant van de winkel). zoals iedereen hier beaamt, onvriendelijke receptie, vuil (en verstropt) sanitair, geen warm water (in de nieuwe blok beter) 5 wasmachines en 1 droogkast voor zo'n grote camping ! Gedurende de dag lijkt alles nog mee te vallen maar dan om 20:00 begint de animatie : een ROTHERRIE die je zeer goed hoort, zie dat je zo ver mogelijk achter het zwembad zit (dus dicht bij de rivier) voor ons was dit echt een probleem want kinderen van 2,4 en 6 kunnen niet elke avond tot 23:30 (inderdaad ze stoppen na 23:00) opblijven !! Als het dan eindelijk gedaan is komt de komt de jeugd terug van de berg (dus meer herrie) en dan gaat de disco door tot 03:00 (we hoorde een duidelijke dreun maar konden wel slapen) en dan komt om 03:00 een hoop jeugd terug en heb je weer ... HERRIE. Nooit meer, misschien vinden nederlanders met tieners die leuk maar belgen met peuters NIET

Gereisd Familie in augustus 2008

• SchaduwplaatsenAanwezig
      • MobilehomesAanwezig
      • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Jacuzzi, Peuterbad, Zwembad

• Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
      • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Autovrij parkJa

• BalsportenBasketbal, Volleybal
      • TennisbaanAanwezig
      • Sport & SpelBowling, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine Le Pommier in Villeneuve-de-Berg (Ardèche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine Le Pommier zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.