Camping Domaine Le Pommier

7,1

Score uit 1917 reviews

165 tips over Camping Domaine Le Pommier

Nathalie, 6-9-2017

Zeker een caravan nemen bij regio D - of onderaan H.

Het marktje in Aubenas is leuk en uiteraard Vallon Pond D'arc. Dinsdag avond is het avondmarkt die heel gezellig is.

danny, 19-7-2017

LET OP!!!

Koop geen wifi op de camping maar gebruik gewoon je 4g abbo.

zelfs als die op is en je koopt een extra data bbundel ben je nog veel voordeliger uit dan dat je slecht wifi neemt dit is weggegooid geld

Hans, 31-7-2016

- laat je caravan aan het einde van de vakantie naar boven slepen !!! Kost maar 5 euro. Daar koop je geen nieuwe koppelingsplaten voor!!!

- berg waardevolle spullen goed op. Wordt gestolen!!!!!

- tips voor excursies: kanoën op de ardeche........dagje naar de pont d'Arc.......paardrijden door de rivier........en de absolute topper: canyoning!!!!! Te boeken op de camping op verschillende niveaus naar leeftijd. Echt een super super gave ervaring!! Schitterende natuur en spannend om te doen!.,

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine Le Pommier voor je op een rij gezet:

Mark, 13-5-2016
Alba-des-Romains waar een Romeinse opgraving is (ong. 10 minuten rijden vanaf de receptie. De opgraving is gratis, maar het zeer kleine museum kost ongeveer 5 euro.
assepoester1977, 10-8-2015
Kanoeen op de ardeche...(saillans) of tokkelen op de camping
Katie, 5-8-2015
zekers om 08:00 uur opstaan om 09u30 aan te schuiven aan de poort van het zwembad om een ligt plaats te krijgen,anders op een steen moet je zitten!!!

Samantha, 22-6-2015
boek zo laag mogelijk bij het zwembad, als je bovenin zit met kleine kinderen/buggys/rolstoelen dan word je niet blij.
Marcelle, 18-5-2015

Ga niet in de blauwe glijbaan. Die is levensgevaarlijk (is vorig jaar een ernstig ongeluk in gebeurd).

Andere tip: Balazuc is leuk om te bezoeken.

W, 16-5-2015
Probeer een plek onderaan de camping te bemachtigen. Dat is richting zwembad en riviertje. Anders heel veel klimmen tijdens je vakantie
ellenvandiepen4, 11-5-2015

-adventurepark (klimpark) 15 km voorbij Aubenas

-Het dorpje Mirabel, 13e eeuws met kleine steegjes. Van hieruit leuke wandeltocht van ongeveer 6km, Je kunt de camping dan vanaf de andere kant zien. Wel goede schoenen aantrekken!