Camping Domaine Le Pommier

Score uit 2053 reviews

600 reacties Camping Domaine Le Pommier

zwembad

cindy , 24-4-2019

wij zijn 3 jaar geleden geweest toen mocht je niet met een korte zwembroek in het zwembad alleen met zo strak aansluitende zwembroek is dat nog steeds ?

groetjes cindy

ov

Ricardo , 27-1-2019
is het mogelijk om hier met het openbaar vervoer te komen vanuit nl?

polsbandjes

chantal, 8-9-2018

Ik lees dat mensen het over polsbandjes hebben en dat je die kan opladen met je bankpas.

Waarvoor zijn die polsbandjes?

groetjes, chantal

1 reactie

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine Le Pommier voor je op een rij gezet:

Direct boeken

Wel of geen fietsen mee?

Lian, 2-8-2018
Kunnen kinderen fietsen op de camping en in de omgeving?

discotheek

richard, 16-7-2018
kan iemand vertellen hoe vaak per week de disco open is en of dit ook voor de jeugd van 15 jaar is?

Veld D

Chrissy, 31-5-2018
Wij staan op veld D plek 56 nu zie ik op de plattegrond dat je dan dicht bij de disco staat heb je daar veel overlast van?

toegang zwembad

nathalie, 16-5-2018

ik lees in de reacties dat er een leeftijd gebonden zit aan de toegang tot het zwembad.

klopt het dat ze onder de 12 met begeleiding moeten en onder de 16 jaar niet alleen mogen zwemmen?

Huren koelkast

Werner, 23-4-2018

Goeden dag,

Kun je op de camping ook een koelkast huren en wat kost dat p.week.

Gr

Ciela Nature 25m

Martin Schaap, 14-4-2018

Hallo..

Ik kom er maar niet achter waar de Ciela Nature tenten staan. Dus niet de Lodges.

Ik heb contact gehad en ze geven aan op D. Klopt dit? Ik zie nl overal verspreid op het terrein als ik de plattegrond bekijk.

Ik wil dit graag weten omdat ik herstellende ben van een gebroken enkel. En niet de hele tijd op en neer wil lopen..

Is het sanitair overigens goed te bereiken of is dat ook steil lopen...

Zwemshort

Monique, 14-4-2018
Zijn zwemshorts toegestaan voor jongens? Of moeten ze zo’n strakke zwembroek?
3 reacties