Bed & Breakfast Comme Chez Toi

FrankrijkRhône - AlpsVilleneuve-de-Berg (Ardèche)
8.6FantastischScore uit 7 reviews
+1/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.6FantastischScore uit 7 reviews

Bed & Breakfast info

0Tonen op kaart

7 Reviews over Comme Chez Toi

• 9Fam Koopman31-08-2011

Fantastiche plek

Rustige plek waar je heerlijk tot rust kom en een mooi uitzicht. Gastheer zeer vriendelijk en gastvrij. Service optimaal. Wij hebben er een week gezeten en het is zeer goed bevallen Fam Koopman

• 8Anouk en Janneke15-08-2011

Hele goede uitkomst!

Met 2 18jarige meiden op bezoek bij een vriendin werkzaam op camping le Pommier. Comme chez toi was een perfecte uitkomst, vooral door de superservice. Er werd voor taxi gespeeld en een heerlijk ontbijt voor ons gemaakt. Nette, ruime kamer, goede badkamer met lekkere douche. Helemaal goed en zeker een aanrader!

• 9Bert en Nelly26-07-2011

heerlijk ,rustig, en prachtig gelegen,

Wij hebben het er 5 dagen heerlijk gehad. Zeer goede gastheer. Alles netjes en schoon. Echt een aanrader als je kinderen bijv. op de camping vakantie vieren zoals bij ons.

• 9André & Nicole Vanderschaeghe- Vanparys24-08-2010

Comme-chez-Toi, is gewoon fantastisch

Het huisje is gewoonweg kraaknet op een hemelse plaats, niet ver van het dorp. Het ontbijt al wat je maar wensen kan. Is zeker een aanrader voor mensen die willen genieten van al het pracht en de rust van de omgeving. de eigenaar is gewoon de perfekte gastheer die op een discrete manier je wensen vervult. Het is er zalig vertoeven.

• 9J Visser21-08-2010

uitstekend vertoeven op prachtige plek

Verbleef een kleine week (aug.2010)op deze mooie plek. Zoals comme chez toi aangeeft; we voelden we ons direc thuis maar ook als God in Frankrijk.Zeer vriendelijke erudiete ned.eigenaar,goede service en bruikbaar advies over omgeving etc.Kortom een aanrader.

• 8Vera Jonker10-09-2009

rustig verblijf in charmant huis

We hebben genoten van de ontspannen sfeer, een charmant prachtig rustig gelegen huis, een nette kamer, met hygienische badkamer en we konden ook nog een ontbijt bestellen bij de gastvrije eigenaar, die ons nog allerlei tips gaf. Het uitzicht vanaf het terras op het dorpje maakte het kompleet. Kortom voor herhaling vatbaar.

• 8Pierrette van Harten01-09-2009

Een prima plek om vakantieweekje door te brengen.

We hebben een heerlijk verblijf gehad op de "berg" van Villeneuve de Berg. Een fijne kamer met een zeer schone, ruime badkamer met bad. Vriendelijke en gastvrije eigenaar en op verzoek is er een uitgebreid ontbijt te bestellen (de moeite waard) en wordt geserveerd op het terras met uitzicht op het dorpje. Goede ligging om uitstapjes in de omgeving te maken.

Bed & Breakfast Comme Chez Toi info

Building information