Bed and Breakfast Comme Chez Toi

7 reviews over Bed and Breakfast Comme Chez Toi in het Nederlands

Fantastiche plek

Fam Koopman
31-8-2011

Rustige plek waar je heerlijk tot rust kom en een mooi uitzicht.

Gastheer zeer vriendelijk en gastvrij.

Service optimaal.

Wij hebben er een week gezeten en het is zeer goed bevallen

Fam Koopman

Hele goede uitkomst!

Anouk en Janneke
15-8-2011

Met 2 18jarige meiden op bezoek bij een vriendin werkzaam op camping le Pommier. Comme chez toi was een perfecte uitkomst, vooral door de superservice. Er werd voor taxi gespeeld en een heerlijk ontbijt voor ons gemaakt. Nette, ruime kamer, goede badkamer met lekkere douche. Helemaal goed en zeker een aanrader!

heerlijk ,rustig, en prachtig gelegen,

Bert en Nelly
26-7-2011

Wij hebben het er 5 dagen heerlijk gehad. Zeer goede gastheer. Alles netjes en schoon.

Echt een aanrader als je kinderen bijv. op de camping vakantie vieren zoals bij ons.

Comme-chez-Toi, is gewoon fantastisch

André & Nicole Vanderschaeghe- Vanparys
24-8-2010

Het huisje is gewoonweg kraaknet op een hemelse plaats, niet ver van het dorp. Het ontbijt al wat je maar wensen kan. Is zeker een aanrader voor mensen die willen genieten van al het pracht en de rust van de omgeving. de eigenaar is gewoon de perfekte gastheer die op een discrete manier je wensen vervult.

Het is er zalig vertoeven.

uitstekend vertoeven op prachtige plek

J Visser
21-8-2010

Verbleef een kleine week (aug.2010)op deze mooie plek. Zoals comme chez toi aangeeft; we voelden we ons direc thuis maar ook als God in Frankrijk.Zeer vriendelijke erudiete ned.eigenaar,goede service en bruikbaar advies over omgeving etc.Kortom een aanrader.

rustig verblijf in charmant huis

Vera Jonker
10-9-2009

We hebben genoten van de ontspannen sfeer, een charmant prachtig rustig gelegen huis, een nette kamer, met hygienische badkamer en we konden ook nog een ontbijt bestellen bij de gastvrije eigenaar, die ons nog allerlei tips gaf. Het uitzicht vanaf het terras op het dorpje maakte het kompleet. Kortom voor herhaling vatbaar.

Een prima plek om vakantieweekje door te brengen.

Pierrette van Harten
1-9-2009

We hebben een heerlijk verblijf gehad op de "berg" van Villeneuve de Berg. Een fijne kamer met een zeer schone, ruime badkamer met bad. Vriendelijke en gastvrije eigenaar en op verzoek is er een uitgebreid ontbijt te bestellen (de moeite waard) en wordt geserveerd op het terras met uitzicht op het dorpje.

Goede ligging om uitstapjes in de omgeving te maken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Comme Chez Toi in Villeneuve-de-Berg (Ardèche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Comme Chez Toi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.