Bed and Breakfast Belle Etoile

BedAndBreakfast
Bed and Breakfast Belle Etoile
9,7

4 reviews over Bed and Breakfast Belle Etoile in het Nederlands

Wat een gastvrijheid, wat een schoonheid, geweldig

Martin en Hanneke
6-10-2016

Als je zeker wilt zijn van een brandschone kamer met heel veel sfeer, zoek niet verder en boek je kamer bij Marjan! Deze gastvrouw geeft je het gevoel dat je thuis komt.Ze laat je met rust als je daar behoefte aan hebt, of je vertrekt door haar gezelligheid iets te laat als je op doorreis bent!

Geweldig uitgebreid ontbijt, heerlijke bedden ( ik heb een hernia maar heb fantastisch geslapen) Alles klopt in deze accomodatie.

Marjan, wij komen absoluut terug! Zet je heelijke koffie maar vast aan!

Niemand hoeft te twijfeen bij deze B&B, u kunt gerust boeken want het is een prachtplek! Ook het uitzicht over de bergen is fenomenaal. En het is er nog echt stil!

Heerlijk!

Gerrie en Rob van Tooren
26-9-2016

Een heerlijke stek boven op een berg.Wat een uitzicht en belangrijker; prachtige schone kamers met een complete,moderne inrichting.

is een vriendelijke gastvrouw die weet wat je nodig hebt; heerlijk eten ,een uitgebreid ontbijt en aandacht of privacy als je dat wenst.

Kortom een goede plek om vandaar uit de Ardeche te ontdekken of heerlijk te relaxen aan het zwembad.t

Fantastisch!

Robert Vos
13-5-2016

Ik heb in mei mijn vakantie doorgebracht bij Belle Etoile en ben hier heerlijk tot rust gekomen. Zeer nette kamers met directe toegang tot het terras met zwembad. Vanaf het terras en vanuit de kamers is er een fantastisch uitzicht! Goed uitgebreid ontbijt en het is mogelijk om savonds een diner te reserveren.De coq au vin van Marjan is een absolute aanraderer! Kortom een B&B met service en kwaliteit!

Erg mooi

anja roerig
24-12-2015

lekker rustig prachtig uitzicht en zeker voor herhaling vatbaar! Marjan tot gauw!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Belle Etoile in Villeneuve-de-Berg (Ardèche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Belle Etoile zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.