Camping Parc Beaujolais

6.6Voldoende

Frankrijk, Rhône - Alps, Villefranche sur Saone (Rhône)

6.6Voldoende

• 4.3Staat v/h sanitair
  • 6.4Eetgelegenheden

Meer camping info

19 reviews over Camping Parc Beaujolais

• 3Jan01-07-2017

Wegblijven tenzij je niks nodig hebt.

Deze fijne municipal is omgevormd tot een camperplaats waar je via een automaat binnenkomt en na betaling er dan pas achter komt dat alle twee de toiletgebouwen gesloten zijn en er één kraantje is op de gehele camping. 's-Avonds mag je achterom van het toilet van het aangelegen restaurant gebruik maken maar als dat dicht is kan dat ook niet meer. Zonde, het was zo'n fijne overnachtingscamping. Overigens is de McDonalds in de buurt de meest smerige die ik ooit heb gezien.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2017

• 9kastelijn26-05-2017

nooit meer

al vaak hier op de camping gelegen maar wat we nu meemaken slaat alles.....campingcard kopen bij eem automaat 17.30 euro. gras is een halve meter hoog. 1 storttoilet (vol stront) open, geen enkele douche open. honden laten zichzelf uit op de camping, er is toch niemand! en buiten de camping is het net of je in afrika bent zoveel vluchtelingen heb ik nog nooit bij elkaar gezien. ze bezetten heel het park, speeltuin enz. voor ons met gierende banden weg hier......bah

• 9Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden

Gereisd met partner in mei 2017

• 7rudiger16-01-2017

zeer mooie campingcar plaatsen met elect...

mooie camping die omgevormd is naar alleen camperplaatsen,mooie ligging tegen de saone en speeltuin met zwemvijver naast de camping, niet ver van centrum met fiets 10 min. minpunt ; niet goed aangegeven;

Gereisd met partner in oktober 2016

• 7Hulsbosch29-07-2016

Perfect als passant camping

De camping is spot goedkoop en is daardoor in prijs kwaliteit super! Ik kom op 5 sterren campings waar het minder is qua sanitair dus het kritiek in mijn beleving niet .... wel is het heel jaren 50 maar proper . Er is een meer met strand en snackbar en omkleed ruimte waar door de camping gasten gratis gebruik van kan worden gemaakt.er zijn wel dingetjes die mooier zouden kunnen maar een2 en 4 herken ik totaal niet voor 16 euro inclusief lief time camping cart voor deze organisatie, en wij waren met caravan . Kortom Frans en creatief!

• 4Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 2Bram08-06-2016

nooit en nooit meer

Na 1 overnachting is dit mijn conclusie. Een prima camping als u een camping zoekt die geregeerd wordt door een wispelturige automaat bij de ingang. Een prima camping als u bereid bent, bij de automaat, voor een 4 sterren camping te betalen terwijl deze camping maar 1 ster heeft. Een prima camping wanneer u, na het betalen bij de automaat, bereid bent voor de slagboom te wachten totdat andere kampeerders u helpen met de slagboom te openen zodat u naar binnen kunt. Een prima camping wanneer u bereid bent tot de volgende dag 16.00 uur te wachten om uw teveel betaalde geld voor de staanplaats terug te vragen. Een prima camping als u onbeschoft door de receptionist, die maar tussen 16.00 uur en 19.00 uur aanwezig is, behandeld wilt worden Een prima camping wanneer u het bij de receptie vermelde telefoonnummer belt en dit nummer onbereikbaar blijkt te zijn. Een prima camping als u geen toezicht wilt. Een prima camping wanneer u van een camping, inclusief sanitairgebouw en sanitair, uit de jaren 70 van de vorige eeuw houdt. Een prima camping wanneer u bereid bent om na het teveel betaalde op de camping nog eens €3,80 te betalen voor nog geen 500 meter tolweg. Vindt u dit allemaal prima, dan raad ik u van harte deze camping aan. Maar aan alle anderen die dit niet prima vinden, adviseer ik: stop eerder of rijdt door maar vermijd deze "camping".

• 2Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden

Gereisd met partner in april 2016

• 4dickbos_arnhem11-10-2014

Hier kom ik nooit meer.

Onduidelijkheid bij de receptie. Die is gesloten, maar er staat een automaat waar je een code kunt kopen voor 12,50 euro. Die blijkt eigenlijk alleen voor campers te zijn. Caravans moeten meer betalen omdat die gebruik maken van het sanitair (en campers blijkbaar niet???). Over sanitair gesproken: beroerder kan niet. Elektriciteit moet je van ver halen, neem wat verlengsnoeren mee. De waterkranen zijn kapot of afgesloten. Camping ligt wel mooi aan de Saone en er is ook een goed restaurant. Mijn advies: zoek iets anders.

• 1Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2014

• 6J. Van Duivenboden01-09-2014

Sanitair zwaar verouderd.

De camping ligt als doorgangscamping erg mooi, maar het sanitair is erg gedateerd en verouderd.

• 2Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2014

• 8Bamps Etienne17-03-2014

Rustige camping

Ideale camping om te overnachten als we naar Spanje reizen. Geen nachtlawaai,gunstige prijs.

• 6Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in maart 2014

• 8Lucie Gab05-10-2013

Fijne rustige ruime camping

Een rustige camping fijn om een paar nachten door te brengen met de kinderen. Ze kunnen lekker over het terrein heen hollen want ruimte is er genoeg. Veel schaduw wat met het warme weer zeer aangenaam was. 's avonds kunt u langs de rivier lopen en genieten van het uitzicht op de Saône. Het enige min punt is de staat van het sanitair, zeer verouderd dat is jammer. Hopelijk wordt daar snel iets aan gedaan.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 8Johan04-07-2013

Goede doortrekcamping.

Mooi gelegen aan de rivier. Vlakbij de route du soleil. Geen hinder van verkeer.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in januari 2004