5,6

Weer vandaag4°-3°

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Lyon Villefranche sur Saone voor je op een rij gezet:

7 reviews over Hotel Ibis Lyon Villefranche sur Saone in het Nederlands

Kamers vol met muggen

Geert Van Nuffel, 4-7-2016

Daarnet hebben we onze reservering doen gratis annuleren omdat op de ons als 1e aangeboden kamer nr 220 zeker 50 muggen ons zaten op te wachten, op de vervangkamer nr 218 waren het er zeker 30 en op de 3e kamer nr 224 ook met gemak 10 muggen te vangen waren.

We hebben ons een ander hotel gezocht.

Verder zijn de kamers klein geworden na de renovatie. Tussen het bedvoeteinde en de tv aan de muur hangend zit nog zo'n 50 cm...

Na vele malen aldaar overnachten omwille van de malste dubbele matrassen zie ze ons daar nooit meer.

zeer slecht

Renate Visschers, 28-8-2015

2 jaar geleden dit hotel als overnachting gehad. Was toen prima. Nu geboekt. Bij aankomst bleek er een complete verbouwing te zijn. Zeer kleine en vieze kamer. Last van bouwvakkers. Ontbijten moesten wij buiten in een tentje met werklui. Ontbijt was zeer karig. Ze hadden dit wel even kunnen vermelden bij de boeking.

Een beter Ibis-hotel voor een overnachting op reis

Ilse en Geert, 17-9-2012

Dit is een typisch basic Ibis hotel voor een tussenstop-overnachting, maar dan één met uitstekende bedden. Er liggen per bed twee matrassen op elkaar wat een heel goede slaapkwaliteit geeft. Het is er ook rustig slapen. De badkamer heeft een bad met douchegordijn.

De parking is ruim, uiteraard gratis, is omheind, verlicht en met camera-bewaking en vanaf 22h moet men aanbellen om binnen te geraken. Het ontbijt is goed. Dit Ibis-hotel heeft o.a. BVN op tv.

Voor ons de beste Ibis van velen.

Erg goede een nacht hotel

Wim Culinair OSS, 28-6-2012

Dit hôtel is top prijs prestatie. Wij hebben dit hotel gebruikt voor doorreis naar het zuiden. Het is schoon, goed bed en rustig.

Eten en drinken (diner) en ontbijt prijs prestatie helemaal top.

Wat zij serveren voor deze prijs (laag) kan menig hotel een voorbeeld aannemen.

Fijn hotel, prima geschikt voor op doorreis!

Rutger, 29-11-2011

We hebben dit hotel gebruikt op onze doorreis voor een vakantie in de Cote d'Azur.

De ligging is perfect vlakbij de snelweg A7, die wij alleen wel hoorden. De wind stond waarschijnlijk ongelukkig.

Vriendelijk personeel, goed ontbijt en ook de eetgelegenheid s avonds is prima. We hebben lekker stokbrood gegeten en een goeie steak :)

ligging c.a 25 km boven Lyon, dus vanuit Nederland een goeie tussenstop wanneer je zuid-Frankrijk in twee dagen wilt bereizen.

En zeker niet duur.

De overnachtingsplek aan de Route du Soleil

Shirley, 3-6-2011

Super ligging vlakbij de A-7, totaal geen geluidsoverlast hiervan, auto op afgesloten terrein, bewaakt, gratis goede bedden prima ontbijt/diner

Heerlijke hotelovernachting

Martinique, 6-4-2011

Hier zeer laat op de avond aangekomen na een lange reis. Goede afgesloten parkeerplaats met hek. Bij binnenkomst aangenaam verrast door de mooie kamer, zeer ruime, FANTASTISCH liggende bedden, mooie badkamer. Alles mooi schoon. Hadden kamer met 1 tweepersoonsbed en een apart 1 persoonsbed voor zoon. Goede, bijna geruisloze airco op de kamer. Zelfs een zwembad zagen we de volgende ochtend. Geen gebruik gemaakt van ontbijt want weer vroeg vertrokken maar we komen zeker nog een keer terug als we Lyon gaan bezoeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Lyon Villefranche sur Saone in Villefranche sur Saone (Rhône), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Lyon Villefranche sur Saone zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ibis Lyon Villefranche sur Saone scoort een 5.57 uit 10 op basis van 7 reviews.