Reviews over Villefontaine

De studio's zijn zeer eenvoudig

JaMa,
    29-5-2012

Een paar nachten in een studio verbleven welke achter het hotel gebouwd zijn. De inrichting is zeer eenvoudig en de verwarming/airco maakte alleen een hoop herrie. Personeel aan de balie niet altijd vriendelijk. Het oudere deel van het hotel begint scheuren te vertonen die gewoon niet gerepareerd worden. Klein zwembadje.

Redelijk hotel

Rob & Valerie,
    20-1-2010

Wij hebben hier 1 nacht geslapen voor we op wintersport gingen. Het is daar wel een ideaal hotel voor, want het ligt heel makkelijk aan de snelweg.

De kamers waren wel heel goed verzorgt. Lekker warm was het op de kamer.

We wilde graag in de sunset bar iets eten, maar dit was helaas niet mogelijk omdat het niet druk genoeg was. Toen moesten we in het restaurant gaan eten, maar dit was duur voor was je maar kreeg.

Helaas was het binnen zwembad ook gesloten omdat het te rustig was. Jammer was dat.