1 review over Hotel B&B St.Etienne in het Nederlands

prima voor doorreis, rondreis of weekendje weg

Bert
6-8-2010

Prima hotel tussen de fransen, kamer met airco, gratis draadloos internet, tv, goede bedden en prima douche. Dit alles voor een zeer schappelijk prijs. Het ontbijt is typisch Frans. Afgesloten parkeerterrein Prima als doorgangshotel of een weekendje weg. Hotels liggen vaak op of bij een industrieterrein. Let op alleen ontbijt mogelijk.

Gereisd Met partner in Wed Aug 04 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• WifiGratis
  • Gratis wifiOp de kamer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel B&B St.Etienne in Villars, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel B&B St.Etienne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.