Appartement Il fera beau demain

8.6Fantastisch

Frankrijk, Rhône - Alps, Villard-Reculas (Isère)

8.6Fantastisch

• 8.7Inrichting
  • 8.8Hoeveelheid ruimte
  • 7.9Ligging t.o.v. pistes

We hebben een aantal aanbieders voor Il fera beau demain voor je op een rij gezet:

Appartement info

• Sauna
Meer appartement info

54 reviews over Appartement Il fera beau demain

• 2018
    9Ilse Mommeyer17-04-2018

Rust en ontspanning in een betoverend decor!

Erg comfortabele en gezellige chalet. Prachtig gelegen, de spa is een troef! Onthaal en service ter plaatse in het Frans, Nederlands, Engels. Zowel in de winter als in de zomer een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in april 2018

• Oude reviews

9Nick Ebbers19-06-2017

Top accommodatie

Wij zijn wezen wielrennen met vier vrienden. De accommodatie was geweldig. Alles ziet er goed uit zoals je op de foto's kunt zien. Ook voor het wielrennen is de locatie goed want alle bergen zijn binnen bereik. Zeker een aanrader.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in juni 2017

• 9Heidi08-11-2016

Geweldig!

Het prachtige appartement Cloudit waar we al een keer eerder verbleven, was dit keer ons thuis. Een supermooi ingericht appartement, met alle faciliteiten die je maar wensen kunt. Een prachtige plek, super accommodatie!!!

Gereisd met vrienden in juni 2016

• 10Tim, Max, Rob en Monique02-09-2015

Geweldige plek

De appartementen zijn fantastisch! In het bubbelbad onder de sterrenhemel met de bergen om je heen, mooier kan niet! De bedden zijn ontzettend goed! De appartementen zijn geweldig ingericht, alle keukenspullen zijn aanwezig. Wij hebben genoten van deze plek en zijn veel langer gebleven dan in eerste instantie de bedoeling was. Voor fietsers is dit natuurlijk helemaal THE place to be! Alle cols zijn door ons genomen, onze Tim en ik soms met de elektrische fiets die we met een kraskaart wonnen! Wij gaan zeker terug voor de Galibier en de telegraph, die waren deze zomer slecht bereikbaar. Een echte aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 10Gert Bloemberg12-07-2014

Prachtige locatie

Prachtige locatie in de buurt van mooie alpencols. Voor de kinderen is er binnen het complex ook genoeg te doen. De omgeving is prachtig. Ook om te skieen lijkt het ons een prima locatie.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 10Eef Lebbink04-06-2014

Fantastische plek

Tijdens ons verblijf bij het beklimmen van de Alpe D'Huez, hebben wij mogen ervaren hoe het is om bij Il fera beau demain te verblijven. Het was geweldig, prettige ontvangst en alles was prima geregeld. Heerlijk eten en Claartje en Jan hebben ons in de watten gelegd. Ik kan iedereen adviseren hier naar toe te gaan want je komt terug en hebt het gevoel een wereld vakantie te hebben gehad.

Gereisd in mei 2014

• 9Verlinden Cathérine17-11-2013

een plek om nooit te vergeten

voor ons is deze locatie, als de hemel op aarde bestaat is het hier

Gereisd met partner in september 2013

• 9jacob11-09-2013

Helemaal TOP!

Il fera beau demain is een fantastische lokatie, het uitzicht is fenomenaal! De inrichting van de ruime appartementen is prima, goede bedden! Ook voor ouderen is het appartement goed te bereiken. Kinderen kunnen heerlijk zwemmen, je moet je wel aan de huisregels houden maar dat is geen probleem. Jan en Claartje zijn meer dan gastvrij! Wij verbleven er begin mei met een grote groep Alpe d'Huez fietsers en eind juni met onze hoogbejaarde moeder : beide keren TOP!

Gereisd in mei 2013

• 9Jacco Koene30-08-2013

Perfect...!

De vierde keer hier en het is altijd top...! Heerlijke bedden. Prima appartementen en fenomenaal uitzicht. Na een dag fietsen heerlijk bijkomen in de Jacuzzi of op je balkon op het zuiden. Maar de gastvrijheid van Jan en Claartje maken het compleet.

Gereisd met vrienden in augustus 2013

• 9Arie_611-05-2013

Heerlijk, volgend jaar zeker weer!!!!!!!!!!!!!!!

Je word welkom geheten door Jan en Claartje die je graag een rondleiding door hun prachtige huis geven. Jan kan ook heel goed over de dieren en de natuur vertellen. We hebben er een hele leuke en gemoedelijke wek gehad, het huis is voorzien van zwembad, jacuzzi en sauna. Een aanrader voor iedereen die in de buurt van alpe dhuez wilt gaan fietsen, wandelen of skieen.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2013

Appartement Il fera beau demain info

• Aantal personen5 tot 6

• Balkon / terrasAanwezig