Appartement Résidence Les Balcons de Villard

Met vrienden

Eenmaling leuk!

Berry2106
29-12-2011

Erg kleine kamers, wel netjes overigens.

Skiën in Frankrijk is niet zo mijn ding is gebleken na 3 keer Frankrijk, maar dit was toch wel het beste appartement waar ik heb verbleven.

Ontbijt (brood) kon worden doorgegeven aan de receptie en dan de volgende ochtend worden opgehaald, dat is wel een fijne service.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Résidence Les Balcons de Villard in Villard de Lans (Isère), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Résidence Les Balcons de Villard zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.