Reviews over Veyrier du Lac

Schitterend gelegen, maar propvolle camping

Fam. Massier,
    19-8-2009

Pal aan het meer van Annecy dus schitterend gelegen. Direct toegang tot de boulevard van Verier du Lac, via een poortje met cijfercode. Kleine kindere kunnen NIET zelf het poortje openkrijgen. Voor ons uitstekend. Leuk resto'tje direct naast de Camping aan de boulevard. Op warme dagen overvolle, maar uitstekend strandje dat voornamelijk door de Franse zelf wordt gebruikt. Het water was eind juli prima om in te zwemmen, niet te koud! Gemeleerde samenstelling van de campeerders, jong/oud/met of zonder kinderen. Caravans, maar voornamelijk tenten. Met een speedboat-taxi naar Annecy voor een zeer Faire prijs. De Camping zelf is veel te vol. Onze tent paste nauwelijks op de te kleine plaats. Gezeur over een pad dat open moest blijven voor doorgang van Caravans. Op de Camping zijn namelijk geen paden. Wel veel schaduw! Voor kinderen is er weinig te doen. Alleen een rotte Ping Pongtafel. Geen schommel, wipkip of wipwap te bekennen. Er is Wifi (gratis), maar daar snappen ze zelf niks van.

Fantastisch!

Familie Wijnen,
    1-3-2009

Echt gewelding deze camping. (42 stpl, 2 luxe tenten en 3 chalets) Direct aan het meer en aan de boulevard. Het sanitair is netjes, de eigenaren zijn geweldig. Willen alles voor je doen, `s ochtends kun je je brood halen bij de receptie (wel bestellen) Onze kinderen hebben zich heel goed vermaakt. Er is geen speeltuin maar dat mag de pret niet drukken, wel een pingpongtafel en een plekje om een potje Jeu de Boules te spelen.

We willen hier heel graag nog eens naar toe, het was echt een dikke 10!! En ook nog eens goedkoop, ik geloof zo`n 23 euro per nacht.

Aanrader dus!!

Veyrier du Lac scoort een 5 uit 10, op basis van 1 reviews