Camping Les Chênes

1 review over Camping Les Chênes in het Nederlands

Niet voor herhaling vatbaar

Kyara,
9-8-2017

De camping is meer een bos dan camping, immens veel insecten en spinnen. De plaatsen zijn niet plat en de bodem bestaat vooral uit stenen waardoor het moeilijk is een tent op te zetten. Het sanitair is oud en niet netjes. We hadden een voorschot betaald maar bij de afrekening werd ons voorschot niet afgetrokken van de totaalprijs. Je moet dus op je hoede zijn. Wij hadden gereserveerd voor 2 weken maar zijn toch vroeger vertrokken. De uitbaters zijn wel vriendelijk. De plaatsen zijn niet afgebakend.

Gereisd met partner in juli 2017

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Chênes in Vesseaux , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Chênes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.