Tijdelijk €25 aanbetaling

• 8.2Inrichting
  • 9.9Ruimte

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

57 Reviews over Le Martinet

• 10Anton25-09-2022

Ideaal voor rustzoekers

Ook de hond was hier erg gelukkig. De gite is met zorg gemaakt en ingericht. De locatie is fenomenaal. Rust! Bos! Bergen! Tot de volgende keer!

• 10Natuur
  • 9Henk van Veldhuizen02-07-2022

Geweldig verblijf in Le Martinet!

Het is een ongekend mooie locatie, een mooi balkon met zicht op het dal, aan de achterzijde een terras, prachtig huisje en een zeer vriendelijke en gastvrije gastheer!

• 9Enna17-06-2022

Zeker aan te bevelen!

Prachtige plek, mooi en comfortabel huis met alles wat je nodig hebt. Genoten van het mooie uitzicht vanaf het terras vanonder de druivenranken. Hartelijk ontvangen door Piet die tips kan geven. Voldoende privacy in en rond het huis.

• 9hans14-06-2022

Geen enkel MIN-punt

Samen met Thea 14 dagen in “Casa Piet Kistemaker” geweest. We kijken terug op een geweldig verblijf. Het huis is voorzien van alle comfort, dus geen enkele keer misgegrepen. Zelfs een pureestamper was aanwezig ….. uniek want dat hebben wij nog nergens meegemaakt. Piet is een van de gezelligste Pieten die wij kennen ….. dus natuurlijk gezellig een biertje gedronken, maar verder ging ieder z’n eigen gang. De ligging van het huis is ideaal …. over een prima gangbare weg de berg op!! En ook als het buiten “te” warm was, was het huis binnen heerlijk koel. Voor herhaling vatbaar!!

• 9Wilma van Sorgen20-05-2022

Wat een heerlijke plek

Een geweldige gite, heel sfeervol, prachtig gelegen en van alle gemakken voorzien. We hebben een heerlijke week gehad met ons gezin plus jonge hond in deze prachtige omgeving. Piet is zeer gastvrij en behulpzaam, heel relaxed ook. Even lekker onthaasten in de Franse sfeer. De Ardeche is gewoon weer thuiskomen en toch altijd weer nieuwe mooie plekken ontdekken. Een aanrader is de waterval van Rey-Pic. Maar natuurlijk zijn de Gorges ook altijd prachtig. Zeker in het vroege voorjaar zonder massatoerisme.

• 9Mirjam en René14-10-2021

Heerlijk rustig

Wij hebben een fantastische week gehad in de Gite. We hadden mooi weer en konden volop genieten van het terras aan de achterkant met uitzicht op de bergen. Het huisje is met smaak ingericht, alles is aanwezig. Piet is een goede gastheer. In de gite zijn wandelroutes aanwezig. Er is veel te ondernemen in de omgeving en we hebben nog lang niet alles gezien. We komen dus vast nog eens terug.

• 9Raatgever10-08-2021

Fantastische plek!

Afgelopen zomer een fijn verblijf gehad in gite le Martinet. Het huis is ruim qua opzet en voldoet prima aan alle eisen. De omgeving is schitterend, daarbij is het erg leuk dat vanuit het huisje veel mooie wandelingen zijn te maken. Gastheer Piet maakt het verblijf extra plezierig, het pizzabakken met hem is echt een meerwaarde!

• 10Monique31-08-2020

Geweldig!

Wij verbleven een werk in de gite van Piet. Een heerlijke plek, rustig gelegen, als perfecte uitvalsbasis voor wandelingen. De gite is van alle gemakken voorzien. Een uitgebreide keuken met alles wat je maar nodig hebt. Piet is de perfecte gastheer en hij is van alle markten thuis. Op verzoek bakt hij heerlijke PIETza in de houtoven. Het met druivenranken overdekte balkon aan de achterkant van de gite heft alle privacy en biedt een mooi uitzicht over de beboste heuvels. Wij hebben ons hart verloren aan deze prachtige plek en we komen daarom ook graag nog een keer terug!

• 10Marijke04-08-2020

voortreffelijke vakantie

Na jaren kamperen dit jaar, vanwege de Corona crisis, een vakantiehuis geboekt. Dit is ons ontzettend goed bevallen bij Piet. Een heerlijke ruime gîte, schoon, netjes, en van alle gemakken voorzien. Een prachtig balkon terrsas met uitzicht op de bergen en de tuin, waar het ook heerlijk is vertoeven. Aan de andere kant een terras, met pizza oven. vanuit het huis ben je lopend zo in het bos voor een mooie wandeling met veel prachtige uitzichtspunten. Wij hebben veel gezwommen in rivieren, waar Piet ook allemaal tips over kan geven. Verder is er genoeg te doen in de omgeving

• 8Fam. De Groot20-10-2019

Heerlijk

We werden zeer hartelijk ontvangen door Piet en hondje Julie. Het huisje is gezellig en comfortabel ingericht, gezellig huiskamer met grote televisie (met Nederlandse zenders tot plezier van onze dochters) en toegang tot terras met prachtig uitzicht op de bergen. Kleine keuken met alles er op en er aan, incl vaatwasser en oventje en zeer compleet met keukenspullen, daarnaast een kleine badkamer met lekkere douche en nette wastafel. Boven twee royale en één kleinere slaapkamer, alles zeer netjes en schoon. Er is genoeg te zien in de zeer mooie omgeving, soms wel even stukje rijden, we hebben twee mooie grotten bezocht, de krokodillenfarm en een ritje met een echte stoomlocomotief. Kastanjes poffen met Piet op het terras bij het huisje was erg lekker en gezellig!

Vakantiehuis Le Martinet info

Soort hotel