Vakantiehuis Le Martinet

38 reviews over Vakantiehuis Le Martinet in het Nederlands

FAntastische woning en gastheer

Frans de Bruijn
13-5-2018

Geweldig mooi gerestaureerde woning met oog voor details naar de historie. Keurig schoon en hygiënisch. Mooie ruime kamers, prachtig balkon om te ontbijten op de zonkant. met een geweldig uitzicht. Ligging in een prachtige omgeving om te wandelen, fietsen en motorrijden. Wij waren er voor de 2e keer wat al uitzonderlijk is, maar gaan zeker nog een keer. Woning ligt in een door Unesco geadopteerd gebied van kastanjebomen van 900 jaar en meer oud.

Prachtig uitzicht na een korte wandeling op het Centraal Massiev. Daarnaast is de gastheer gezellig en onderhoudend, niets is teveel om het je naar de zin te maken, bakt orginele franse appeltaart, pizza's in oven buiten en zelfs eendenborst op een speciale oxifire.

Kortom geweldige vakantie voor de 2e keer

Geweldige accomodatie

Hay
14-9-2017

De eigenaar is een geweldige gastheer. We werden zeer vriendelijk ontvangen en er stonden twee flessen wijn voor ons klaar. Veel advies gekregen over de mogelijkheden in de omgeving. De vakantiewoning is voortreffelijk verbouwd hetgeen ons een bijzonder vakantiegevoel gaf. Alle voorzieningen waren aanwezig en het ontbrak ons aan niets.

Geweldige plek om vakantie te vieren

Gert en Hanneke
15-8-2017

Wij zijn twee weken geweest met onze 3 jongens. We hebben een geweldig leuke tijd gehad. Prachtig huisje, met oog voor detail verbouwd, gezellig ingericht en helemaal compleet. Opgemaakte bedden en flessen wijn bij aankomst. Elke dag buiten eten, vanaf het balkon heb je een fantastisch uitzicht over de bergen. Vanuit het huisje kun je mooie wandelingen maken. Onze favoriete zwemplek was bij het dorpje Labeaume. Vriendelijke en gezellige gastheer, een avond samen pizza's gemaakt in de houtgestookte pizza oven. Heel leuk. We gaan vast een keertje terugkomen!

Fantastiche plek om vakantie te vieren.

Annelies Mulder
23-7-2017

De gite is bijzonder compleet en erg mooi en gezellig op geknapt.een mooi uit zicht van af het balkon aan de achter zijde vd Gite en een heerlijk zitje aan de voorkant van het huis.

We hebben er 3 hele fijne ontspannen weken door mogen brengen met wat gezellige uurtjes met eigenaar Piet en zijn hondje Julie .

Oude reviews (archief)

Mooie locatie prima accomodatie.

Annemarie
3-9-2016

Alles is aanwezig voor een prima vakantie. Compleet en gezellig ingerichte Gite met veel privacy. Aardige verhuurder. Mooie omgeving. Veel rust en natuur. kortom Fantastisch.

Een rustige vakantie en een prachtige omgeving

Yoran Deptolla
        31-8-2016

Voor mensen die van rust houden een top accommodatie en veel bezienswaardigheden. Een auto is wel nodig.

De gastheer (Piet) praat Nederlands en Frans wat erg fijn is. Hij heeft ons veel goeie tips gegeven waar je naar toe kan gaan.

Voor jongen kinderen tot 4 jaar is er niet veel te doen.

Er is geen zwembad, maar mocht je zin hebben om te zwemmen dan is er in een dorp vlakbij een open zwembad waar dat heerlijk kan. Ook voor jonge kinderen is daar een klein zwembadje.

Wij zijn er meerdere malen geweest en hebben ons altijd kostelijk vermaakt.

Super naar ons zin gehad!

Silvia Straatmans
        31-8-2016

Wat misschien een puntje kan zijn,er was 1 badkamer,met 6 personen is dat wat onhandig.

Fantastische ligging + Geweldige gezelschap

Daryl en Lianne
        31-8-2016

Mooi ingericht huis, mooie ligging in de bergen. We hebben het super leuk gehad met de gezelschap van Piet en zijn hondje Julie!

Het huis bevat alle benodigdheden wat je nodig hebt om je een vakantie gevoel te verkrijgen.

Je kan lange wandelingen maken vanuit het huis, je loopt over mooie paden, voornamelijk onverhard en het uitzicht is prachtig! er is meer dan genoeg om te zien.

De pizzaoven die zich boven de barbecue bevind is een smakelijke toevoeging wanneer er pizza gemaakt wordt door Piet of door jezelf.

Kortom, het is een mooi huis. Je ligt centraal aan de grotere plekken zoals Aubenas en Privas.

Zeker de moeite waard om weer ernaar terug te gaan!

Geweldig, ierder jaar weer

jaela
        30-8-2016

Een hartstikke mooi verblijf met veel natuur. Het verblijf is groot en de verhuurder is erg vriendelijk en gezellig. Op niet al te verre afstand kan je ook veel mooie en leuke plekjes bezoeken.

Huisdieren zijn ook geen probleem, Ik had mijn hond mee en er werd zo een hekje te voorschijn gehaald zodat mijn hond ook lekker naar binnen en buiten kon lopen! echt super

Super

Nikita
        25-8-2016

Gite Le Martinet ligt op een super mooie plek. Je hebt vanaf het Balkon een mooi uitzicht over de berg en de berg aan de overkant. Het ligt op een rustige plek. In de buurt zijn super leuke plekken om de bezoeken. Op de berg zelf kun je ook een leuke rustige wandeling maken. De woning is totaal anders als in Nederland. In de woning hangt een heerlijke Franse sfeer. Hierdoor heeft de woning een leuke en gezellige uitstraling.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Le Martinet in Vesseaux , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Le Martinet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Le Martinet scoort een 9.14 uit 10 op basis van 38 reviews.