Vesseaux

We hebben een aantal aanbieders voor Vesseaux voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Vesseaux voor je op een rij gezet:

Reviews over Vesseaux

Een plek om nooit te vergeten

Roland van den Bergh,
    31-7-2018

Een prachtig verbouwde gite in een oud Frans huis op een heuvel boven het plaatsje Vessaux. Ik heb er samen met mijn vrouw twee weken van een heerlijke vakantie genoten. De gastheer, Piet, ontving ons allerhartelijkst met twee flesjes wijn. Van hem hoorden we over de vele wandelmogelijkheden in de directe omgeving, de verfrissende riviertjes waar het goed afkoelen was, de markten en brocantes en kregen we zelfs eet- en wijntips. Het huis heeft een terras met een magnifiek uitzicht en nog een met een door Piet gebouwde barbecue annex pizza-oven. Op verzoek bakt hij een pizza voor je. Of hij grilt een kippetje aan de spies. Maar hij weet zeker ook je privacy te respecteren als je dat wenst. De tweepersoonshangmat was een zeer welkom extra. Beneden is er een kersentuin waar het ook erg goed toeven is in de schaduw van de kersenbomen. Wij zijn redelijk kritisch als het om vakantiehuizen gaat, maar deze verdient met vlag en wimpel de 10!

Gereisd met partner in juli 2018

FAntastische woning en gastheer

Frans de Bruijn,
    13-5-2018

Geweldig mooi gerestaureerde woning met oog voor details naar de historie. Keurig schoon en hygiënisch. Mooie ruime kamers, prachtig balkon om te ontbijten op de zonkant. met een geweldig uitzicht. Ligging in een prachtige omgeving om te wandelen, fietsen en motorrijden. Wij waren er voor de 2e keer wat al uitzonderlijk is, maar gaan zeker nog een keer. Woning ligt in een door Unesco geadopteerd gebied van kastanjebomen van 900 jaar en meer oud.

Prachtig uitzicht na een korte wandeling op het Centraal Massiev. Daarnaast is de gastheer gezellig en onderhoudend, niets is teveel om het je naar de zin te maken, bakt orginele franse appeltaart, pizza's in oven buiten en zelfs eendenborst op een speciale oxifire.

Kortom geweldige vakantie voor de 2e keer

Gereisd met vrienden in mei 2018

Geweldige accomodatie

Hay,
    14-9-2017

De eigenaar is een geweldige gastheer. We werden zeer vriendelijk ontvangen en er stonden twee flessen wijn voor ons klaar. Veel advies gekregen over de mogelijkheden in de omgeving. De vakantiewoning is voortreffelijk verbouwd hetgeen ons een bijzonder vakantiegevoel gaf. Alle voorzieningen waren aanwezig en het ontbrak ons aan niets.

Gereisd met partner in juli 2017

Geweldige plek om vakantie te vieren

Gert en Hanneke,
    15-8-2017

Wij zijn twee weken geweest met onze 3 jongens. We hebben een geweldig leuke tijd gehad. Prachtig huisje, met oog voor detail verbouwd, gezellig ingericht en helemaal compleet. Opgemaakte bedden en flessen wijn bij aankomst. Elke dag buiten eten, vanaf het balkon heb je een fantastisch uitzicht over de bergen. Vanuit het huisje kun je mooie wandelingen maken. Onze favoriete zwemplek was bij het dorpje Labeaume. Vriendelijke en gezellige gastheer, een avond samen pizza's gemaakt in de houtgestookte pizza oven. Heel leuk. We gaan vast een keertje terugkomen!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Fantastiche plek om vakantie te vieren.

Annelies Mulder,
    23-7-2017

De gite is bijzonder compleet en erg mooi en gezellig op geknapt.een mooi uit zicht van af het balkon aan de achter zijde vd Gite en een heerlijk zitje aan de voorkant van het huis.

We hebben er 3 hele fijne ontspannen weken door mogen brengen met wat gezellige uurtjes met eigenaar Piet en zijn hondje Julie .

Gereisd met partner in juni 2017
Vesseaux scoort een 8 uit 10, op basis van 5 reviews