Géén boekingskosten

Vakantiehuis Chapois

FrankrijkRhône - AlpsVernoux En Vivarais

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiehuis Chapois voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 2 reviews

Vakantiehuis info

2 Reviews over Chapois

• 9Heertum06-11-2011

een schitterende locatie

Het huis ligt op een schitterende locatie en is prachtig gerestaureerd je krijgt er onmiddellijk een vakantie gevoel de kinderen zijn direct op het speeltoestel en de trampoline gaan spelen, je hebt er een adembenemend uitzicht en als je rond het middag uur even uit de zon wilt kun je heerlijk relaxen op het grote overdekte terras waar we in de avond diverse keren hebben gebarbecued, we werden goed geïnformeerd door de Nederlandse beheerder en er was volop informatie aanwezig van leuke bezienswaardigheden in de buurt, Lamastre en Vernoux zijn twee leuke dorpjes met grote supermarkten en leuke weekmarkten op de vele terrasjes is het goed vertoeven. We hebben heerlijk gewandeld in de omgeving van het huis en genoten van de vele vergezichten, de kinderen vonden het geweldig, het huis was van alle gemakken voorzien, we komen graag nog eens terug. Groetjes fam. van Heertum

• 9ingegeelders18-10-2011

Fanrastische plek

Het vakantiehuis Chapois ligt in een dal met een uitzondelijk mooie vergezicht, rust en natuur zijn gigantisch, het huis op zich is perfect gerestaureerd en alle Nederlandse gewenste comfort en ruimte is aanwezig, je hebt er 100% privacy en de kinderen vermaken zich in de tuin met het zwembad, trampoline en speeltoestellen dag in dag uit. Een echte aanrader, vooral een gezin met kinderen.

Vakantiehuis Chapois info