6,6

Omschrijving
Camping le Bontemps in Vernioz is geschikt voor de hele familie. Franse animatie, een verwarmd binnenzwembad, speeltoestellen voor de kinderen en een visvijver vind je op deze camping. In de directe omgeving is niet heel veel te doen, dus een auto is een must. De Grotte de Choranche en het klimbos in Septème zijn de moeite waard te bezoeken.

147 reviews over Camping Le Bontemps in het Nederlands

Zeer ontspannende vakantie

Brigitte,
18-7-2018

Rustige camping met zeer vriendelijk management. Ontzettend proper sanitair, ook animatie maar niet elke avond dezelfde muziek. Uitstekende plek voor mijn gezin met hond. Ook de mooie doorreis plekken werden goed gebruikt. Afstand tot supermarkt is niet onoverkomelijk, en daar heb je ontzettend groot aanbod aan winkel, van Action tot Zoo Markt. Het restaurant kan wat verbetering gebruiken, hun kaart komt niet overeen met wat er echt verkrijgbaar is. Dat is verwarrend.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Leuke camping, rustige omgeving

Tess,
14-5-2018

Fijn zwembad, wat ook overdekt kan mocht het koud(er) worden. Leuke glijbanen. Je kunt 's avonds gezellig wat drinken op de camping en er is af en toe entertainment , wat leuk was! Wij hebben er lekker gegeten. Omgeving niet heel veel te doen, dus dat viel ons een beetje tegen. Wij gaan namelijk graag elke dag wat leuks doen, maar voor een paar dagen is dit een prima camping, of wanneer je niet veel van steden bezoeken houdt. Leuk beekje rondom de camping waar kinderen ook in kunnen spelen! Vers brood te halen op de camping.

Gereisd met partner in augustus 2017

fantastisch!

Eva,
25-3-2018

mooie camping! leuk! niet veel te zeggen...!

Gereisd met vrienden in juni 2017

heel oke

Tatum,
15-8-2017

We waren hier 1 nacht en ook 1 hele nacht. Het is een prima camping. Het zwembad is leuk maar wel erg druk en aan het einde van de dag troebel en niet meer echt schoon. Horeca heeft niet veel te bieden. De camping is verder wel mooi en gezellig.

Rustige, kleine camping

Janne,
14-8-2017

Ondanks kleine camping, genoeg vertier voor kinderen. Ideaal voor kinderen vanaf 3 jaar.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Mooie camping van Kawan Village. Grasrijke en ruime plekken. Redelijk nieuw sanitair, maar zou wel wat meer mogen. Te weinig bij volledige bezetting. Wij hebben hier 8 dagen gestaan en kinderen hebben zich goed vermaakt. Leuk zwembad met glijbanen, plek met zicht op de speeltuin en springkussen. BBQ-en bij de tent mogelijk. Dat is fijn, want voor gezellig en lekker eten in het restaurant kun je deze camping overslaan. Aparte plekken voor doorreis-gasten, zodat verkeer op de camping zelf beperkt wordt. Laatste dagen werd het erg druk (alles bezet), ook Franse jeugd, en was het voor ons tijd om verder te trekken. Minpunt: in de omgeving is niet veel te doen. Supermarkt op 15 km afstand.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Prima camping met jonge kinderen

Martijn,
13-8-2017

Wij hebben hier een week in een villatent doorgebracht. De camping is een mix van toeristen en vaste staanplaatsen, welke grotendeels van elkaar gescheiden zijn. Niet alle plekjes op de camping zijn even mooi, dit geldt ook voor de huurtenten. Het zwembad is goed, maar vooral 's middags druk met stop&go gasten. Het sanitairblok nabij het restaurant is verwarmd, schoon en in goede staat en heeft ook een ruimte voor kleine kinderen (kinderbad en kinderdouche). De camping ligt niet in een spectaculaire omgeving, maar dagtripjes naar Vienne, Lyon, een klimbos in Septeme. Wifi en mobiele bereik op de camping was slecht.

Leuke camping!

van Kaathoven,
2-8-2017

Twee weken een kampeerplaats geboekt op deze camping. Ligt ongeveer 20 minuten rijden vanaf de snelweg dus dat vonden wij erg prettig. Ligt een beetje in een uithoek dus niet toeristisch. Wat maakt dat de Intermarche op 20 minuten rijden vanaf de camping te vinden is. Wij deden vaak boodschappen in combinatie met een uitstapje buiten de camping. Zo moet je dus ook een stukje rijden naar een bezienswaardigheid. De camping heeft ook een stop&go veldje vooraan op de camping. Hier heb je als kampeerder van de camping geen last van. Fijne camping camping om een tussenstop te maken.

De camping is niet duur maar ligt dan ook buiten het toeristisch gebied. Kwaliteit is prima! Sanitair ziet er netjes uit. Goed verzorgt, 2x per dag schoongemaakt, toiletpapier en handzeep aanwezig. Zo ook in elke douche een vloertrekker om het droog te maken. Piepklein campingwinkeltje aanwezig, als het al een naam mag hebben ;). Elke dag vers stokbrood te bestellen en elke ochtend vanaf 08.00uur op te halen. Eetgelegenheid aanwezig. Wij hebben er niet gegeten maar wel friet afgehaald. Deze was ERG lekker!

Op de camping is er van alles te doen. Riviertje waar je kunt vissen, kikkers kunt vangen en dammen kunt maken, zwembad (bij kouder weer overdekt met schuifdak) met glijbanen, tennisbaan, badmintonnet, basket, voetbalveld, speeltuin, springkussen, midgetgolf (gratis), kidsclub/annimatie. Annimatie was 2x per dag (met Nederlandse animator). Stelde niet heel veel voor maar onze kinderen vonden het prima. Kleuren, knutselen en uiteindelijk een lampionnenoptocht. Ook was er op sommige avonden iets extra's zoals een karaoke avond, clown en goochelaar.

Al met al voor ons een super fijne en gezellige camping! Hier komen we zeker nog eens terug!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Drukke camping met te kleine plaatsen. Weinig privacy. Weinig groen rond tent. Sanitair is redelijk nieuw, maar verkeert vaak in bedenkelijke toestand. Weekenden zijn veel te druk. Veel lawaaioverlast gehad... echt niet asociaal. Weinig mogelijkheden in directe omgeving van camping. Camping ligt behoorlijk geïsoleerd. Is wel omgeven door mooie heuvels, maar die zie je vanaf camping niet. Helaas geen natuurlijk en ruimtelijk uitzicht dus. Geen plek om tot rust te komen. Wat ons betreft zeker niet voor herhaling vatbaar.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

veel herrie in het weekend

Jong,
26-7-2017

Deze zomer een stop en go plek geboekt. Deze liggen op het parkeerterrein van de camping. Ziet er verzorgd uit maar wat een herrie in het weekend tot diep in de nacht. De plaatselijke discotheek is er niks bij. Voor een rustig nachtje in het weekend doen wij het zeker niet meer.

Zwembad, speeltuin en kinderactiviteiten zijn super voor kleine kinderen. Restaurant ziet er vies uit binnen en eten is niet echt lekker.

Ligt voor ons ook net wat te ver van de snelweg af.

Jammer voor ons niet weer.

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Bontemps in Vernioz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Bontemps zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.