6,8

Omschrijving
Camping le Bontemps in Vernioz is geschikt voor de hele familie. Franse animatie, een verwarmd binnenzwembad, speeltoestellen voor de kinderen en een visvijver vind je op deze camping. In de directe omgeving is niet heel veel te doen, dus een auto is een must. De Grotte de Choranche en het klimbos in Septème zijn de moeite waard te bezoeken.
Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Restaurant
Speeltuin

We hebben een aantal aanbieders voor Le Bontemps voor je op een rij gezet:

Allcamps

1 review over Camping Le Bontemps in het Nederlands

Buitengewoon fantastisch

Birgit,
29-12-2018

Het was top! We hadden onze hond mee en die kon daar lekker blaffen. De buren kwamen snachts bij ons met reacties over de hond, ze waren erg positief! Het restaurant was overigens top, de barkeeper bood ons gratis bier aan en patat was gebakken alsof we in een 4 sterren hotel zaten. De muziek ging om 7 uur in de avond uit, erg prettig. Ook kon je in de avond nog lekker een frisse duik nemen in het zwembad of in de rivier. De hangjeugd waren erg gezellig, heel attent ook want ze gaven ons vrij peukjes en flesjes bier.

Ik heb in mijn eentje een top vakantie gehad!

Mijn broer, de eigenaar, heeft het goed voor elkaar op deze camping!

Ik zeg tot volgend jaar ajuu!

Gereisd alleenreizend in juli 2018

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Bontemps in Vernioz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Bontemps zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.