6,6

Omschrijving
Camping le Bontemps in Vernioz is geschikt voor de hele familie. Franse animatie, een verwarmd binnenzwembad, speeltoestellen voor de kinderen en een visvijver vind je op deze camping. In de directe omgeving is niet heel veel te doen, dus een auto is een must. De Grotte de Choranche en het klimbos in Septème zijn de moeite waard te bezoeken.

We hebben een aantal aanbieders voor Le Bontemps voor je op een rij gezet:

3 reviews over Camping Le Bontemps in het Nederlands

fantastisch!

Eva,
25-3-2018

mooie camping! leuk! niet veel te zeggen...!

Gereisd met vrienden in juni 2017

Geweldige vakantie gehad!

Familie van Berkel
7-8-2012

We hebben samen met vrienden 15 dagen op deze camping gestaan. Het is een mooie camping met mooie plaatsen. Fijn was ook dat je water uit de kraantjes in het straatje gewoon kon drinken. Er zit een superfijn zwembad bij met mooie glijbanen. Wij hadden kinderen bij van 6, 7, 9 en 12 jaar bij. Het beekje op de camping viel ook erg in de smaak. Wat ook een voordeel is dat doortrekkers op een apart veld konden staan. Jammer is dat je een stuk moest rijden wou je iets gaan bezichtigen. Toch is er genoeg te doen in de omgeving, een mooie dierentuin, miniatuurtreintjes, raften en kanoen, er is ook een mooi meer in de buurt enz. Ik wil even reageren op mijn voorganger die vermeld dat het sanitair niet schoon was maar het sanitair word regelmatig schoongemaakt, het ligt vaak aan de campinggasten zelf die er een puinhoop van maken. Wij hebben een top-vakantie gehad!!

Gereisd met vrienden in juli 2012
2008

Geweldige camping

Desirée
29-7-2008

Wij komen hier al jaren (sinds mijn 6e jaar en ik ben nu 24) en ik verheug me er ieder jaar weer op! De (vorige) campingeigenaar is een hele beste vent maar wel een persoon waarbij je je aan de regels dient te houden, daarvoor in de plaats kom je op een super schone camping te staan met een immer proper zwembad en rust in de nacht. De faciliteiten die geboden worden zijn voor jong en oud geweldig en de natuur is schitterend! Ik kom hier ieder jaar graag terug waarbij le patron Nardin ons altijd enthousiast opwacht!

Gereisd met vrienden in juli 2008

D-reizen

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Bontemps in Vernioz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Bontemps zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.