6,8

Omschrijving
Camping le Bontemps in Vernioz is geschikt voor de hele familie. Franse animatie, een verwarmd binnenzwembad, speeltoestellen voor de kinderen en een visvijver vind je op deze camping. In de directe omgeving is niet heel veel te doen, dus een auto is een must. De Grotte de Choranche en het klimbos in Septème zijn de moeite waard te bezoeken.

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Restaurant
Speeltuin

99 reviews over Camping Le Bontemps in het Nederlands

Nooit meer

S Van der Steen,
30-8-2018

De camping is recentelijk overgenomen door een andere eigenaar. Daarbij is de Nederlandse animatie komen te vervallen en is er enkel Frans vermaak. Zeer onvriendelijk tegen mensen die met een Nederlandse touroperator komen. Friet slap, pizza smakeloos. Naast t restaurant opstapeling van dozen en oud frituurvet. De muizen en kakkerlakken vieren er feest. Feest van vrij-zon harde Franstalige muziek tot diep in de nacht. Ook de jeugd viert er feest op de parkeerplaats. Herrie alom. Zwembad is leuk maar brandplekken van de glijbanen. De rivier waterloos. Winkel op de camping keihard stokbrood wat je moet reserveren. Sanitair 1 x per dag om 6 uur schoonmaak. Dan lig je ook wakker in je tent van de herrie. De zen tuin ligt aan t einde van de camping en is soms gesloten. Supermarkt op 3 kwartier in Vienne. Of 12 km maar die is erg duur. De camping zelf met een ijsje of drankje of frietje is ook schandalig duur. Af en aan rijden van dag gasten.

Wat een tegenvaller 😢

Anoniem,
23-8-2018

Met drie kinderen (2, 8 en 10 jaar) naar deze camping afgereisd. De gehuurde bungalowtent was prima. Zwembad overzichtelijk met top glijbanen. Sanitair prima in orde. Wat ons erg tegen is gevallen is de animatie. GEEN Nederlandstalig aanbod en geluidsoverlast in de avond en nacht. Onze tent grensde aan de parkeerplaats wat in de nacht veranderde in een hangplek voor jongeren. Meerderde malen een klacht ingediend en zelf ook terplekke gevraagd om stilte maar dit mocht niets baten. In de omgeving weinig te doen met kinderen. Geen winkeltje, brood moet een dag vooraf besteld worden wat niet beschreven stond in de reispapieren en het restaurant is niet aan te raden. Wij hebben ons verwachtingspatroon sterk moeten bijstellen en gaan zeker NIET nog eens terug!!

Gezellige kleinschalige camping!

Fam.,
21-8-2018

2 weken verbleven in een stacaravan van touroperator. Super ontvangst door 2 lieve mensen. Keurig nette en schone caravan, alleen de locatie van de caravan op de camping vonden wij niet gezellig. Prima camping, restaurant ook prima eten, paar keer vergeten brood te bestellen en dan was er toch altijd wel wat te kopen. Heerlijk zwembad. Nederlandse animatie zou wel prettig zijn voor de kleinere kinderen. Directe omgeving niet veel te doen, al gauw een uurtje rijden. Heerlijke vakantie gehad!

Happy Tent

leuk! maar niet voor nog een keer

nap,
20-8-2018

mooie ruime schaduwrijke plaatsen.

de animatie viel een beetje tegen er werd vrij weinig georganiseerd.

Het zwembad was heerlijk!

Het sanitair was vaak vies! Er waren ook geen wc brillen.

Het beekje wat naast de camping stroomt is leuk voor de kinderen.

In de omgeving is niet heel veel te doen.

Bij de camping is wel een heel leuk groot sport/speel veld.

Waardeloos!

Yvonne,
10-8-2018

We dachten een prima locatie gevonden te hebben voor 2 nachtjes. Sanitair was dichtbij, maar toiletten vaak niet fris. Zwembad was leuk, maar onze zoon was niet erg happy met de strakke zwembroek die hij verplicht moest dragen. Het restaurant was erg slecht. Brood was er niet in de ochtend, terwijl reserveren niet nodig zou zijn. ‘Savonds waren de frietjes koud en de hamburger bevroren. Na teruggave kregen we hetzelfde exemplaar als tosti terug, met verlepte sla en druipend van het vet.

Voor ons een eenmalig verblijf!

eenmalig

Joyce,
26-7-2018

Vlak voor vertrek kregen we een brief waarin stond dat er geen echtpaar aanwezig zou zijn voor touroperator . Dit was ook te merken bij aankomst. Onze tent was smerig en het eigeel van de vorige kampeerders zat nog in de koelkast vastgeplakt. Het is een camping die voornamelijk gericht is op Franstalig. Het merendeel van het personeel bij de bar kan geen Engels. Er staan speelautootjes waarbij duidelijk gemaakt wordt dat de kinderen er niet in mogen zonder er een muntje in te doen. Verder is er een klein speeltuintje en een mooi zwembad. Wij hadden pech dat we een tent hadden naast het riviertje wat veel ongedierte met zich mee bracht. Animatie was ook ver te zoeken.

Zeer ontspannende vakantie

Brigitte,
18-7-2018

Rustige camping met zeer vriendelijk management. Ontzettend proper sanitair, ook animatie maar niet elke avond dezelfde muziek. Uitstekende plek voor mijn gezin met hond. Ook de mooie doorreis plekken werden goed gebruikt. Afstand tot supermarkt is niet onoverkomelijk, en daar heb je ontzettend groot aanbod aan winkel, van Action tot Zoo Markt. Het restaurant kan wat verbetering gebruiken, hun kaart komt niet overeen met wat er echt verkrijgbaar is. Dat is verwarrend.

heel oke

Tatum,
15-8-2017

We waren hier 1 nacht en ook 1 hele nacht. Het is een prima camping. Het zwembad is leuk maar wel erg druk en aan het einde van de dag troebel en niet meer echt schoon. Horeca heeft niet veel te bieden. De camping is verder wel mooi en gezellig.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Rustige, kleine camping

Janne,
14-8-2017

Ondanks kleine camping, genoeg vertier voor kinderen. Ideaal voor kinderen vanaf 3 jaar.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Mooie camping van Kawan Village. Grasrijke en ruime plekken. Redelijk nieuw sanitair, maar zou wel wat meer mogen. Te weinig bij volledige bezetting. Wij hebben hier 8 dagen gestaan en kinderen hebben zich goed vermaakt. Leuk zwembad met glijbanen, plek met zicht op de speeltuin en springkussen. BBQ-en bij de tent mogelijk. Dat is fijn, want voor gezellig en lekker eten in het restaurant kun je deze camping overslaan. Aparte plekken voor doorreis-gasten, zodat verkeer op de camping zelf beperkt wordt. Laatste dagen werd het erg druk (alles bezet), ook Franse jeugd, en was het voor ons tijd om verder te trekken. Minpunt: in de omgeving is niet veel te doen. Supermarkt op 15 km afstand.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Happy Tent

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Bontemps in Vernioz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Bontemps zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.