6,6

Omschrijving
Camping le Bontemps in Vernioz is geschikt voor de hele familie. Franse animatie, een verwarmd binnenzwembad, speeltoestellen voor de kinderen en een visvijver vind je op deze camping. In de directe omgeving is niet heel veel te doen, dus een auto is een must. De Grotte de Choranche en het klimbos in Septème zijn de moeite waard te bezoeken.

4 reviews over Camping Le Bontemps in het Nederlands

2008

Prima camping

sako1970
3-9-2008

prima camping met zeer ruime plaatsen met zelfs nog gras, heerlijk rustig (je hoort zelfs geen weg).

we hebben er slechts 1 nacht gestaan ivm doorreis naar zuid-frankrijk maar onze eerste indruk was zeer goed. Onze kinderen ( 2 en 3 jr) vonden het springkussen echt gaaf, zwenbad was wel te koud. sanitair goed en centraal gelegen.

Gereisd familie in augustus 2008

Een topper in de maak!

Paul uit Malden
10-8-2008

Deze camping is twee maanden geleden aangekocht door Kawan. Zeer ruime, mooie, schaduwrijke plaatsen (> 100 m2), prachtig onder de grote bomen. Geweldige natuurschoon. De camping is park-achtig een zeer ruim van opzet en ligt aan een klein riviertje dat zomers maar weinig water bevat (red. veilig voor kinderen). Annimatie voor de kids, met dank aan Eva, aan de andere kant van de camping, op geruime afstand waardoor geen enkele overlast. Zeer vriendelijke en attente beheerders. Zowel zwembad als de speelvoorziening voor de kinderen de afgelopen maanden vernieuwd. Een luchtkussen voor de kinderen en inmiddels ook WiFi. Mede door vervelende omstandigheden (overlijden) was het restaurant/bar slechts beperkt in gebruik, maar dit werd door de beheerders opgelost door dagelijks iets op de camping te verzorgen, van pizza en kip tot paella. Heerlijk! Het sanitair was niet heel modern, maar wel in perfekte staat en absoluut keurig schoon! Alle lof voor de schoonmaak, doorlopend de gehele dag.

Gereisd familie in augustus 2008

Leuke camping

Kerstin
10-8-2008

Mooie camping, mooie omgeving. De camping is net overgenomen (Kawan groep) en zij hebben er toch voor gezorgd dat het goed kwam met de reservering. Kids hebben zich prima vermaakt in t riviertje (schepnetje en waterschoenen mee!), op het springkussen en in het zwembad. Ivm sterfgeval was het restaurantje gesloten na paar dagen, zelf niet gegeten (hoorde er niet echt positieve geluiden over), maar er werd meteen gezorgd dat er elke dag eten gekocht kon worden, afwisselend pizza, lasagna, paella of kipgerechten (goede kwaliteit). Kinderanimatie heeft mijn zoon (9 jr) vrijwel geen gebruik van gemaakt-geen knutsel en verkleedkind). 3 avonden animatie: 1x proffesionele zang (het eindigde abrupt omdat het niet begeleidt/aangekondigd werd door de camping. Disco idem. Bingo niet bezocht. Sanitair: zeer schoon, meerdere malen per dag schoongemaakt. wel erg oud en krakkemikkerig (wordt opgeknapt vlgd jaar) misten wc brillen! grotere supermarkt wel ver weg!

Gereisd familie in juli 2008

Happy Tent

Moeilijk afspraken te maken met deze camping..

Het maakt niet uit welke mail je stuurt of om welke info je vraagt, iedereen krijgt standaard mail dat er plaats is en dat je moet reserveren via de website.

Na het invoeren van de reservering op de website krijg je een bevestiging van je reservering en verzoek een aanbetaling te doen om reservering definitief te maken.

Dat doe je dan braaf om vervolgens een aantal dagen later de melding te krijgen dat ze VOL zijn.

Na een telefoontje is mij beloofd dat zij het geld retourneren, daar is het wachten nog op...... wordt vervolgd! (dit gebeurde in maart 2008)

Gereisd familie in maart 2008

• SchaduwplaatsenAanwezig
      • MobilehomesAanwezig
      • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Bontemps in Vernioz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Bontemps zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.