6,8

Omschrijving
Camping le Bontemps in Vernioz is geschikt voor de hele familie. Franse animatie, een verwarmd binnenzwembad, speeltoestellen voor de kinderen en een visvijver vind je op deze camping. In de directe omgeving is niet heel veel te doen, dus een auto is een must. De Grotte de Choranche en het klimbos in Septème zijn de moeite waard te bezoeken.
Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Restaurant
Speeltuin

20 reviews over Camping Le Bontemps in het Nederlands

Een echte aanrader.

Constance,
10-8-2018

We hebben een heerlijke vakantie gehad in een touroperator tent alles aanwezig en goed zuiver. Ook de camping goed onderhouden. In het restaurant fijne broodservice en lekker gegeten prijs kwaliteit is goed.De omgeving is ook zeker de moeite waard aan het gastechtpaar kon je met al je vragen terecht helemaal top.

Gereisd met partner in augustus 2018

Leuke camping, rustige omgeving

Tess,
14-5-2018

Fijn zwembad, wat ook overdekt kan mocht het koud(er) worden. Leuke glijbanen. Je kunt 's avonds gezellig wat drinken op de camping en er is af en toe entertainment , wat leuk was! Wij hebben er lekker gegeten. Omgeving niet heel veel te doen, dus dat viel ons een beetje tegen. Wij gaan namelijk graag elke dag wat leuks doen, maar voor een paar dagen is dit een prima camping, of wanneer je niet veel van steden bezoeken houdt. Leuk beekje rondom de camping waar kinderen ook in kunnen spelen! Vers brood te halen op de camping.

Gereisd met partner in augustus 2017

camping voor enkele dagen

danny
19-9-2016

mooi sanitair, saaie omgeving, restaurantje met betaalbare prijzen.

Gereisd met partner in september 2016

aangenaam verrast

lalaa
16-9-2016

een kleine schone leuke camping die zijn 4 sterren echt verdient mooi zwembad of eigenlijk 3 een voor de allerkleinste een zwembad voor alle en een met 3 verschillende glijbanen, wij verbleven in een stacaravan van touroperator en hebben een heerlijke week gehad , alles zat erin wel wat krap daar er 6 mensen in zouden moeten kunnen, wij met 2 redden het goed heel ook dankzij het beheerders echtpaar jan en ans deden meer dan ze moesten en we hopen dan ook weer terug te komen kleine nadelen het is erg gehorig en camping winkeltje erg duur

Super vakantie

Micki
8-9-2016

Fijne camping zeer kindvriendelijk en ook voor opgevoede nederlandse kinderen.Iedereen is zeer vriendelijk en zeker als je de franse taal probeert te spreken,je kunt ja ook niet verwachten dat iedereen in Frankrijk nederlands spreekt! Mooie omgeving,lekker restaurantje op de camping,fijn zwembad en heerlijk weer. Ans en Jan,fijne gastheer en gastvrouw.

Gereisd met partner in september 2016

Nette camping

Paul
7-9-2016

Plezierige ruime camping. Goed onderhouden en ook schoon. Twee sanitairblokken. De ene heeft wc's zonder bril en de andere heeft wel wc's met bril.

Leuk zwembad.

Personeel staat voor de klanten klaar. Het winkeltje is beperkt in het aanbod en ook de snack was niet zoals je hoopt/verwacht.

Veel mogelijkheden voor vermaak op de camping.

Gereisd met partner in augustus 2016

Een overzichtelijke camping, waar met name voor kinderen tot 12 jaar leuke dingen te doen zijn. Dammen bouwen in het riviertje, genieten van het zwembad met 2 glijbanen (en een 3e voor de allerkleinsten), springen op het springkussen, tafeltennissen, voetballen en de kids-club.

Wij hadden zelf fietsen mee en hebben in de directe omgeving leuke tochten gemaakt met soms pittige klimmetjes. Echte aanrader voor de meer ontspannen fietser is de ViaRhôna. Deze fietsroute langs de Rhône is vlak, grote delen autovrij en je komt langs veel dorpjes en mooie natuur.

Het sanitair op de camping is goed onderhouden en wordt meerdere keren per dag schoongemaakt. De beheerders spreken Nederlands, zijn via de receptie goed bereikbaar en zorgen goed voor hun gasten. Het winkeltje biedt beperkte keuze, maar de supermarkten in de omgeving zijn goed bereikbaar.

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad, met dank aan Jan en Ans die ons namens touroperator een warm welkom en super vakantie bezorgd hebben.

Gereisd met partner in augustus 2016

Echt kamperen op een park

Alie en Fons
2-7-2016

Fraai en lekker restaurant, mooi en vooral schoon toilet gebouw in een bijna boom museum (arboretum). Geweldig zwembad. Kortom Een Aanrader.

Gereisd met partner in juni 2016

Het was n super vooral rustig verblijf

Joke en Bertie Stevens
26-5-2016

Elke dag lekker vers brood, croissants of chocoladekoeken. Een lekker restaurant met beperkte kaart maar goed verzorgd.

Winkel was beperkt maar in het dorpje 2 km verder kan men alles krijgen. De camping zelf is prima onderhouden en de uitbaters hele vriendelijke mensen.

Een fijn verzorgd zwembad, wat wil n mens nog meer.

Wij hebben echt genoten van onze vakantie en gaan zeker nog terug.

Gereisd met partner in mei 2016

Uitstekende camping voor doorreis overnachting

M. Windrich
27-6-2015

Wij verblijven graag op de zogenaamde "Stop and Go" plaatsen voor een overnachting tijdens het doorreizen.

Uitstekend onderhouden sanitair en zwembad.

Graag gebruikten wij dan ook de avondmaaltijd bij het plaatselijk restaurant. Met wat lekkere huiswijn, meerdere gangen en koffie met een drankje zaten we daar goed met z'n tweeën voor ca. € 80,00.

Dit jaar wordt het restaurant bestierd door ander personeel en dat hebben we helaas als zeer slecht ervaren. De dames in de bediening moeten hun uiterste best doen om het onbeschofte sarcasme van het mannelijke personeel en de slechte kookkunst van de chefkok te verdoezelen. Op onze terugreis dit jaar hebben we de verbrande "entrecotes" geweigerd tot ons te nemen en daarom ook niet afgerekend. Je zou er haast vegetarier van worden.

Het verblijf was zoals alle keren weer goed en daar zullen we dan ook graag weer gebruik van maken als dat zo uitkomt. Wij hopen in de toekomst een betere uitbater van het restaurant te treffen.

Gereisd met partner in januari 2015

Lux-camp

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Bontemps in Vernioz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Bontemps zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.