het is maar wat je wilt, kan prima voldoen.

Camping Le Bontemps ****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Den

het is maar wat je wilt, kan prima voldoen.

Den,
1-9-2018

De camping heeft goede faciliteiten, het is zoals op de foto’s, maar... Alles staat dicht op elkaar met veel tenten van allerlei organisaties. , dito publiek. Meer nationaliteiten, maar Hollanders duidelijk herkenbaar. Geregeld Hazes aan en schreeuwen naar de kinderen. tot laat Muziek. Veel kinderen tussen de 2 en de 9. Animatie alleen in het Frans en alleen gericht op pubers. Sanitair was het aan het einde van de dag een stuk minder. Logisch als je de gehele dag je kinderen gewoon loslaat en ze ook onbegeleid naar toilet laat gaan. De receptie was wisselend: soms ok, soms buiten rokend. de WiFi is hopeloos en dat weten ze. 1 dag =.4 euro voor geen verbinding. Heel erg fout! Het bereik van de normale providers is heel mager. Al met al, Lyon bezoeken ging prima, maar de streek is totaal oninteressant. de rest is voor ons beroerd, al kunnen we ons prima voorstellen dat je hier best een fijne tijd kunt hebben. Wij niet

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018