Camping Le Bontemps

Camping Le Bontemps
7,2

147 reviews over Camping Le Bontemps in het Nederlands

Met jonge kinderen

De camping heeft goede faciliteiten, het is zoals op de foto’s, maar... Alles staat dicht op elkaar met veel tenten van allerlei organisaties. , dito publiek. Meer nationaliteiten, maar Hollanders duidelijk herkenbaar. Geregeld Hazes aan en schreeuwen naar de kinderen. tot laat Muziek. Veel kinderen tussen de 2 en de 9. Animatie alleen in het Frans en alleen gericht op pubers. Sanitair was het aan het einde van de dag een stuk minder. Logisch als je de gehele dag je kinderen gewoon loslaat en ze ook onbegeleid naar toilet laat gaan. De receptie was wisselend: soms ok, soms buiten rokend. de WiFi is hopeloos en dat weten ze. 1 dag =.4 euro voor geen verbinding. Heel erg fout! Het bereik van de normale providers is heel mager. Al met al, Lyon bezoeken ging prima, maar de streek is totaal oninteressant. de rest is voor ons beroerd, al kunnen we ons prima voorstellen dat je hier best een fijne tijd kunt hebben. Wij niet

Nooit meer

S Van der Steen
30-8-2018

De camping is recentelijk overgenomen door een andere eigenaar. Daarbij is de Nederlandse animatie komen te vervallen en is er enkel Frans vermaak. Zeer onvriendelijk tegen mensen die met een Nederlandse touroperator komen. Friet slap, pizza smakeloos. Naast t restaurant opstapeling van dozen en oud frituurvet. De muizen en kakkerlakken vieren er feest. Feest van vrij-zon harde Franstalige muziek tot diep in de nacht. Ook de jeugd viert er feest op de parkeerplaats. Herrie alom. Zwembad is leuk maar brandplekken van de glijbanen. De rivier waterloos. Winkel op de camping keihard stokbrood wat je moet reserveren. Sanitair 1 x per dag om 6 uur schoonmaak. Dan lig je ook wakker in je tent van de herrie. De zen tuin ligt aan t einde van de camping en is soms gesloten. Supermarkt op 3 kwartier in Vienne. Of 12 km maar die is erg duur. De camping zelf met een ijsje of drankje of frietje is ook schandalig duur. Af en aan rijden van dag gasten.

Wat een tegenvaller 😢

Anoniem
23-8-2018

Met drie kinderen (2, 8 en 10 jaar) naar deze camping afgereisd. De gehuurde bungalowtent was prima. Zwembad overzichtelijk met top glijbanen. Sanitair prima in orde. Wat ons erg tegen is gevallen is de animatie. GEEN Nederlandstalig aanbod en geluidsoverlast in de avond en nacht. Onze tent grensde aan de parkeerplaats wat in de nacht veranderde in een hangplek voor jongeren. Meerderde malen een klacht ingediend en zelf ook terplekke gevraagd om stilte maar dit mocht niets baten. In de omgeving weinig te doen met kinderen. Geen winkeltje, brood moet een dag vooraf besteld worden wat niet beschreven stond in de reispapieren en het restaurant is niet aan te raden. Wij hebben ons verwachtingspatroon sterk moeten bijstellen en gaan zeker NIET nog eens terug!!

Gezellige kleinschalige camping!

Fam.
21-8-2018

2 weken verbleven in een stacaravan van touroperator. Super ontvangst door 2 lieve mensen. Keurig nette en schone caravan, alleen de locatie van de caravan op de camping vonden wij niet gezellig. Prima camping, restaurant ook prima eten, paar keer vergeten brood te bestellen en dan was er toch altijd wel wat te kopen. Heerlijk zwembad. Nederlandse animatie zou wel prettig zijn voor de kleinere kinderen. Directe omgeving niet veel te doen, al gauw een uurtje rijden. Heerlijke vakantie gehad!

leuk! maar niet voor nog een keer

nap
20-8-2018

mooie ruime schaduwrijke plaatsen.

de animatie viel een beetje tegen er werd vrij weinig georganiseerd.

Het zwembad was heerlijk!

Het sanitair was vaak vies! Er waren ook geen wc brillen.

Het beekje wat naast de camping stroomt is leuk voor de kinderen.

In de omgeving is niet heel veel te doen.

Bij de camping is wel een heel leuk groot sport/speel veld.

Fantastic

Bergies
17-8-2018

Wij misten recreatie voor jonge kinderen even voor bed tijd een dansje meteen leuk verhaaltje. Voor de rest hebben wij met ons gezin van 2 volwassenen en 3 kinderen (5/14/17) een geweldige tijd gehad.

Vakantie van jullie-augustus 2 weken

Waardeloos!

Yvonne
10-8-2018

We dachten een prima locatie gevonden te hebben voor 2 nachtjes. Sanitair was dichtbij, maar toiletten vaak niet fris. Zwembad was leuk, maar onze zoon was niet erg happy met de strakke zwembroek die hij verplicht moest dragen. Het restaurant was erg slecht. Brood was er niet in de ochtend, terwijl reserveren niet nodig zou zijn. ‘Savonds waren de frietjes koud en de hamburger bevroren. Na teruggave kregen we hetzelfde exemplaar als tosti terug, met verlepte sla en druipend van het vet.

Voor ons een eenmalig verblijf!

Een echte aanrader.

Constance
10-8-2018

We hebben een heerlijke vakantie gehad in een touroperator tent alles aanwezig en goed zuiver. Ook de camping goed onderhouden. In het restaurant fijne broodservice en lekker gegeten prijs kwaliteit is goed.De omgeving is ook zeker de moeite waard aan het gastechtpaar kon je met al je vragen terecht helemaal top.

Niet nogmaals

karin
6-8-2018

We komen al een aantal jaren op deze camping voor een overnachting op de stop en go. Ook ditmaal. Tot onze stomme verbazing waren alle plekken van te voren al gereserveerd. Ik vind dit niet de bedoeling van een overnachtings gedeelte. Er waren nog wel wat plaatsen vrij op de camping zelf. Vindt het voor de vakantiegangers die daar langer verblijven onprettig omdat de overnachters weer vroeg vertrekken. Wij rijden hier niet meer naar toe. Zwembad is heerlijk en sanitair netjes. Dit jaar nieuwe eigenaar die de overnachtingen op deze manier doet, slecht plan.

eenmalig

Joyce
26-7-2018

Vlak voor vertrek kregen we een brief waarin stond dat er geen echtpaar aanwezig zou zijn voor touroperator . Dit was ook te merken bij aankomst. Onze tent was smerig en het eigeel van de vorige kampeerders zat nog in de koelkast vastgeplakt. Het is een camping die voornamelijk gericht is op Franstalig. Het merendeel van het personeel bij de bar kan geen Engels. Er staan speelautootjes waarbij duidelijk gemaakt wordt dat de kinderen er niet in mogen zonder er een muntje in te doen. Verder is er een klein speeltuintje en een mooi zwembad. Wij hadden pech dat we een tent hadden naast het riviertje wat veel ongedierte met zich mee bracht. Animatie was ook ver te zoeken.

Happy Tent

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Bontemps in Vernioz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Bontemps zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.