Camping Le Bontemps

5.7Voldoende

• 4.5Eetgelegenheden
  • 5.4Staat v/h sanitair

Meer camping info

Camping le Bontemps in Vernioz is geschikt voor de hele familie. Franse animatie, een verwarmd binnenzwembad, speeltoestellen voor de kinderen en een visvijver vind je op deze camping. In de directe omgeving is niet heel veel te doen, dus een auto is een must. De Grotte de Choranche en het klimbos in Septème zijn de moeite waard te bezoeken.

165 reviews over Camping Le Bontemps

• 8Berry01-07-2020

Topcamping met veel waar voor je geld

Top camping met een leuk zwembad en een riviertje achter de camping waar je heerlijk kunt wandelen of de kinderen kunt laten spelen. Sanitair is in prima staat en kan me ook totaal niet vinden in de reacties van anderen. Gelukkig dat de mensen die dit als doortrek camping gebruiken niet op de camping zelf staan en ook ander sanitair hebben want die boeit het vaak niets om dat ze er slechts 1 nacht staan. Kortom een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 2019
    9Eric en leen30-08-2019

heel zorgzaam van begeleiders thomas en stanske

Wij willen hier speciaal onze tourbegeleiders constance en thomas hartelijk danken. mijn vriend was ziek geworden ze hebben ons twee dagen begeleid naar dokter en nodige zorgen. Waarvoor ontzettend dank . Eric en leentje😘😘🧡 ps we hebben een zaak thuis met levend vee .op dit gebied willen wij vriendelijk vragen om internet te versterken computers en gsm staan in verbinding op alarmen .Aanrader voor gezinnen met kinderen

Gereisd met partner in augustus 2019

• 2Deborah18-08-2019

Vreselijk vieze sanitair

We dachten een mooie camping uitgekozen te hebben.. maar wat viel dat tegen zeg. Op het ooh zag het er mooi uit.. maar het sanitair ..zo ontzettend smerig.. het stonk.. je had gewoon schrik om naar de wc te gaan. Het restaurant is ook 1 grote aanfluiting.. ga je met 3e eten krijg je eerst 1 gerecht en vervolgens moet je vragen waar de andere gerechten blijven. Krijg je als antwoord ik sta helemaal alleen.. 2min later kwam het eten entrecote compleet verbrand .. terug gestuurd. Meer dan een half uur moeten wachten.. gaan vragen waar het bleef kreeg een bord in me handen geduwd met entrecote.. voor ons was dit gelukkig maar een tussenstop camping maar nooit meer! Foto's zijn mooier dan in werkelijkheid

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 5Chantal18-08-2019

Voor stop en go prima

op het eerste gezicht leuke camping, leuk zwembad, leuke activiteiten (mini-golf, springkussen, jeu 'd boule baan en animatie). Sanitair erg smerig en in slecht onderhouden staat (ragen, oude resten poep etc. op wanden, ontbrekende haakjes in douche, lekkende spoelbak)

• 6Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 3Patricia09-08-2019

Het had zo mooi kunnen zijn!

We kwamen aan op de camping en ja wat doe je als eerst het sanitair inspecteren, nodigde je uit om heen te gaan. Naarmate de vakantie vorderde zag je het sanitair naar beneden gaan. Zoooo vies dat ik er tegenop zag om daar mijn behoefte te doen en te douchen voelde me zelfs na de douche nog vies! Receptiepersoneel niet altijd even vriendelijk en begrijpt ook niet alles. Bar/restaurant kleine kaart en jammer genoeg toen wij aankwamen de oven kapot dus geen pizza(hebben we ook niet gehad de 16 nachten die we hebben gestaan) Supermarkten zitten op een afstand, makkelijkste is Salais sur Sanne of Vienne. Campingwinkel heeft weinig tot niets ook de bar weinig mogelijkheden tot drankjes😔 Dit kan een fantastische camping worden als er meer Nederlandse animatie komt, het sanitair vaker schoongemaakt wordt en de staanplaatsen beter onderhouden worden! Het is een rustige camping alleen niet voor mensen die langer dan een dag willen blijven staan

• 2Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 5johan Hendrickx24-07-2019

mooie staanplaats - camping is vergane glorie

gebruikt als overnachtingscamping naar en van spanje. De stop and go plekken zijn mooi. Van het mooie zwembad kan je tot 19.00 genieten. Het aanbod van het restaurant is zeer beperkt en is eigenlijk niet meer dat opwarmen uit de diepvries. De toiletten zijn redelijk, maar een toiletbril ontbreekt.

• 1Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Monique11-07-2019

Geweldig. Zeker een aanrader.

Geweldig. Leuke camping met mooi beekje. Er was een springkussen waar de kinderen zich konden vermaken. Wij kunnen deze camping aan iedereen aanraden. We verbleven in een bungalowtent. Prima bedden en goede touroperator.

• 2018
    6Den01-09-2018

het is maar wat je wilt, kan prima voldoen.

De camping heeft goede faciliteiten, het is zoals op de foto’s, maar... Alles staat dicht op elkaar met veel tenten van allerlei organisaties. , dito publiek. Meer nationaliteiten, maar Hollanders duidelijk herkenbaar. Geregeld Hazes aan en schreeuwen naar de kinderen. tot laat Muziek. Veel kinderen tussen de 2 en de 9. Animatie alleen in het Frans en alleen gericht op pubers. Sanitair was het aan het einde van de dag een stuk minder. Logisch als je de gehele dag je kinderen gewoon loslaat en ze ook onbegeleid naar toilet laat gaan. De receptie was wisselend: soms ok, soms buiten rokend. de WiFi is hopeloos en dat weten ze. 1 dag =.4 euro voor geen verbinding. Heel erg fout! Het bereik van de normale providers is heel mager. Al met al, Lyon bezoeken ging prima, maar de streek is totaal oninteressant. de rest is voor ons beroerd, al kunnen we ons prima voorstellen dat je hier best een fijne tijd kunt hebben. Wij niet

• 4Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 4S Van der Steen30-08-2018

Nooit meer

De camping is recentelijk overgenomen door een andere eigenaar. Daarbij is de Nederlandse animatie komen te vervallen en is er enkel Frans vermaak. Zeer onvriendelijk tegen mensen die met een Nederlandse touroperator komen. Friet slap, pizza smakeloos. Naast t restaurant opstapeling van dozen en oud frituurvet. De muizen en kakkerlakken vieren er feest. Feest van vrij-zon harde Franstalige muziek tot diep in de nacht. Ook de jeugd viert er feest op de parkeerplaats. Herrie alom. Zwembad is leuk maar brandplekken van de glijbanen. De rivier waterloos. Winkel op de camping keihard stokbrood wat je moet reserveren. Sanitair 1 x per dag om 6 uur schoonmaak. Dan lig je ook wakker in je tent van de herrie. De zen tuin ligt aan t einde van de camping en is soms gesloten. Supermarkt op 3 kwartier in Vienne. Of 12 km maar die is erg duur. De camping zelf met een ijsje of drankje of frietje is ook schandalig duur. Af en aan rijden van dag gasten.

• 4Eetgelegenheden

• 6Anoniem23-08-2018

Wat een tegenvaller 😢

Met drie kinderen (2, 8 en 10 jaar) naar deze camping afgereisd. De gehuurde bungalowtent was prima. Zwembad overzichtelijk met top glijbanen. Sanitair prima in orde. Wat ons erg tegen is gevallen is de animatie. GEEN Nederlandstalig aanbod en geluidsoverlast in de avond en nacht. Onze tent grensde aan de parkeerplaats wat in de nacht veranderde in een hangplek voor jongeren. Meerderde malen een klacht ingediend en zelf ook terplekke gevraagd om stilte maar dit mocht niets baten. In de omgeving weinig te doen met kinderen. Geen winkeltje, brood moet een dag vooraf besteld worden wat niet beschreven stond in de reispapieren en het restaurant is niet aan te raden. Wij hebben ons verwachtingspatroon sterk moeten bijstellen en gaan zeker NIET nog eens terug!!

• 3Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair