Camping Le Bontemps

150 reviews over Camping Le Bontemps in het Nederlands

Fantastic

Bergies
17-8-2018

Wij misten recreatie voor jonge kinderen even voor bed tijd een dansje meteen leuk verhaaltje. Voor de rest hebben wij met ons gezin van 2 volwassenen en 3 kinderen (5/14/17) een geweldige tijd gehad.

Vakantie van jullie-augustus 2 weken

Waardeloos!

Yvonne
10-8-2018

We dachten een prima locatie gevonden te hebben voor 2 nachtjes. Sanitair was dichtbij, maar toiletten vaak niet fris. Zwembad was leuk, maar onze zoon was niet erg happy met de strakke zwembroek die hij verplicht moest dragen. Het restaurant was erg slecht. Brood was er niet in de ochtend, terwijl reserveren niet nodig zou zijn. ‘Savonds waren de frietjes koud en de hamburger bevroren. Na teruggave kregen we hetzelfde exemplaar als tosti terug, met verlepte sla en druipend van het vet.

Voor ons een eenmalig verblijf!

Een echte aanrader.

Constance
10-8-2018

We hebben een heerlijke vakantie gehad in een touroperator tent alles aanwezig en goed zuiver. Ook de camping goed onderhouden. In het restaurant fijne broodservice en lekker gegeten prijs kwaliteit is goed.De omgeving is ook zeker de moeite waard aan het gastechtpaar kon je met al je vragen terecht helemaal top.

Niet nogmaals

karin
6-8-2018

We komen al een aantal jaren op deze camping voor een overnachting op de stop en go. Ook ditmaal. Tot onze stomme verbazing waren alle plekken van te voren al gereserveerd. Ik vind dit niet de bedoeling van een overnachtings gedeelte. Er waren nog wel wat plaatsen vrij op de camping zelf. Vindt het voor de vakantiegangers die daar langer verblijven onprettig omdat de overnachters weer vroeg vertrekken. Wij rijden hier niet meer naar toe. Zwembad is heerlijk en sanitair netjes. Dit jaar nieuwe eigenaar die de overnachtingen op deze manier doet, slecht plan.

eenmalig

Joyce
26-7-2018

Vlak voor vertrek kregen we een brief waarin stond dat er geen echtpaar aanwezig zou zijn voor touroperator . Dit was ook te merken bij aankomst. Onze tent was smerig en het eigeel van de vorige kampeerders zat nog in de koelkast vastgeplakt. Het is een camping die voornamelijk gericht is op Franstalig. Het merendeel van het personeel bij de bar kan geen Engels. Er staan speelautootjes waarbij duidelijk gemaakt wordt dat de kinderen er niet in mogen zonder er een muntje in te doen. Verder is er een klein speeltuintje en een mooi zwembad. Wij hadden pech dat we een tent hadden naast het riviertje wat veel ongedierte met zich mee bracht. Animatie was ook ver te zoeken.

Zeer ontspannende vakantie

Brigitte
18-7-2018

Rustige camping met zeer vriendelijk management. Ontzettend proper sanitair, ook animatie maar niet elke avond dezelfde muziek. Uitstekende plek voor mijn gezin met hond. Ook de mooie doorreis plekken werden goed gebruikt. Afstand tot supermarkt is niet onoverkomelijk, en daar heb je ontzettend groot aanbod aan winkel, van Action tot Zoo Markt. Het restaurant kan wat verbetering gebruiken, hun kaart komt niet overeen met wat er echt verkrijgbaar is. Dat is verwarrend.

decu, et encore d'écu

lauria
23-5-2018

Jolie camping,,, propre,,,,, tres tres peu de soirées, ,,, plus de bal a la salle,,,, au bar désormais, ,, pas adapter pour,,, trop serré, sa se passe dehors,,, brr il fait froid dehors et les gens se déplacent pas,,,, je trouve le camping bien triste,,,,,

Leuke camping, rustige omgeving

Tess
14-5-2018

Fijn zwembad, wat ook overdekt kan mocht het koud(er) worden. Leuke glijbanen. Je kunt 's avonds gezellig wat drinken op de camping en er is af en toe entertainment , wat leuk was! Wij hebben er lekker gegeten. Omgeving niet heel veel te doen, dus dat viel ons een beetje tegen. Wij gaan namelijk graag elke dag wat leuks doen, maar voor een paar dagen is dit een prima camping, of wanneer je niet veel van steden bezoeken houdt. Leuk beekje rondom de camping waar kinderen ook in kunnen spelen! Vers brood te halen op de camping.

fantastisch!

Eva
25-3-2018

mooie camping! leuk! niet veel te zeggen...!

moin bien helas,,,,,

lucette
25-9-2017

Beau camping propre,, verdure,,, etang,, agreable mais annination de moin en moi bien ,, helas,,,, et cette annee nul,,, ,

Happy Tent

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Bontemps in Vernioz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Bontemps zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Bontemps scoort een 7.53 uit 10 op basis van 150 reviews.