6,8

Omschrijving
Camping le Bontemps in Vernioz is geschikt voor de hele familie. Franse animatie, een verwarmd binnenzwembad, speeltoestellen voor de kinderen en een visvijver vind je op deze camping. In de directe omgeving is niet heel veel te doen, dus een auto is een must. De Grotte de Choranche en het klimbos in Septème zijn de moeite waard te bezoeken.

148 reviews over Camping Le Bontemps in het Nederlands

Buitengewoon fantastisch

Birgit,
29-12-2018

Het was top! We hadden onze hond mee en die kon daar lekker blaffen. De buren kwamen snachts bij ons met reacties over de hond, ze waren erg positief! Het restaurant was overigens top, de barkeeper bood ons gratis bier aan en patat was gebakken alsof we in een 4 sterren hotel zaten. De muziek ging om 7 uur in de avond uit, erg prettig. Ook kon je in de avond nog lekker een frisse duik nemen in het zwembad of in de rivier. De hangjeugd waren erg gezellig, heel attent ook want ze gaven ons vrij peukjes en flesjes bier.

Ik heb in mijn eentje een top vakantie gehad!

Mijn broer, de eigenaar, heeft het goed voor elkaar op deze camping!

Ik zeg tot volgend jaar ajuu!

Gereisd alleenreizend in juli 2018

De camping heeft goede faciliteiten, het is zoals op de foto’s, maar... Alles staat dicht op elkaar met veel tenten van allerlei organisaties. , dito publiek. Meer nationaliteiten, maar Hollanders duidelijk herkenbaar. Geregeld Hazes aan en schreeuwen naar de kinderen. tot laat Muziek. Veel kinderen tussen de 2 en de 9. Animatie alleen in het Frans en alleen gericht op pubers. Sanitair was het aan het einde van de dag een stuk minder. Logisch als je de gehele dag je kinderen gewoon loslaat en ze ook onbegeleid naar toilet laat gaan. De receptie was wisselend: soms ok, soms buiten rokend. de WiFi is hopeloos en dat weten ze. 1 dag =.4 euro voor geen verbinding. Heel erg fout! Het bereik van de normale providers is heel mager. Al met al, Lyon bezoeken ging prima, maar de streek is totaal oninteressant. de rest is voor ons beroerd, al kunnen we ons prima voorstellen dat je hier best een fijne tijd kunt hebben. Wij niet

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Nooit meer

S Van der Steen,
30-8-2018

De camping is recentelijk overgenomen door een andere eigenaar. Daarbij is de Nederlandse animatie komen te vervallen en is er enkel Frans vermaak. Zeer onvriendelijk tegen mensen die met een Nederlandse touroperator komen. Friet slap, pizza smakeloos. Naast t restaurant opstapeling van dozen en oud frituurvet. De muizen en kakkerlakken vieren er feest. Feest van vrij-zon harde Franstalige muziek tot diep in de nacht. Ook de jeugd viert er feest op de parkeerplaats. Herrie alom. Zwembad is leuk maar brandplekken van de glijbanen. De rivier waterloos. Winkel op de camping keihard stokbrood wat je moet reserveren. Sanitair 1 x per dag om 6 uur schoonmaak. Dan lig je ook wakker in je tent van de herrie. De zen tuin ligt aan t einde van de camping en is soms gesloten. Supermarkt op 3 kwartier in Vienne. Of 12 km maar die is erg duur. De camping zelf met een ijsje of drankje of frietje is ook schandalig duur. Af en aan rijden van dag gasten.

Wat een tegenvaller 😢

Anoniem,
23-8-2018

Met drie kinderen (2, 8 en 10 jaar) naar deze camping afgereisd. De gehuurde bungalowtent was prima. Zwembad overzichtelijk met top glijbanen. Sanitair prima in orde. Wat ons erg tegen is gevallen is de animatie. GEEN Nederlandstalig aanbod en geluidsoverlast in de avond en nacht. Onze tent grensde aan de parkeerplaats wat in de nacht veranderde in een hangplek voor jongeren. Meerderde malen een klacht ingediend en zelf ook terplekke gevraagd om stilte maar dit mocht niets baten. In de omgeving weinig te doen met kinderen. Geen winkeltje, brood moet een dag vooraf besteld worden wat niet beschreven stond in de reispapieren en het restaurant is niet aan te raden. Wij hebben ons verwachtingspatroon sterk moeten bijstellen en gaan zeker NIET nog eens terug!!

Gezellige kleinschalige camping!

Fam.,
21-8-2018

2 weken verbleven in een stacaravan van touroperator. Super ontvangst door 2 lieve mensen. Keurig nette en schone caravan, alleen de locatie van de caravan op de camping vonden wij niet gezellig. Prima camping, restaurant ook prima eten, paar keer vergeten brood te bestellen en dan was er toch altijd wel wat te kopen. Heerlijk zwembad. Nederlandse animatie zou wel prettig zijn voor de kleinere kinderen. Directe omgeving niet veel te doen, al gauw een uurtje rijden. Heerlijke vakantie gehad!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

leuk! maar niet voor nog een keer

nap,
20-8-2018

mooie ruime schaduwrijke plaatsen.

de animatie viel een beetje tegen er werd vrij weinig georganiseerd.

Het zwembad was heerlijk!

Het sanitair was vaak vies! Er waren ook geen wc brillen.

Het beekje wat naast de camping stroomt is leuk voor de kinderen.

In de omgeving is niet heel veel te doen.

Bij de camping is wel een heel leuk groot sport/speel veld.

Fantastic

Bergies,
17-8-2018

Wij misten recreatie voor jonge kinderen even voor bed tijd een dansje meteen leuk verhaaltje. Voor de rest hebben wij met ons gezin van 2 volwassenen en 3 kinderen (5/14/17) een geweldige tijd gehad.

Vakantie van jullie-augustus 2 weken

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Waardeloos!

Yvonne,
10-8-2018

We dachten een prima locatie gevonden te hebben voor 2 nachtjes. Sanitair was dichtbij, maar toiletten vaak niet fris. Zwembad was leuk, maar onze zoon was niet erg happy met de strakke zwembroek die hij verplicht moest dragen. Het restaurant was erg slecht. Brood was er niet in de ochtend, terwijl reserveren niet nodig zou zijn. ‘Savonds waren de frietjes koud en de hamburger bevroren. Na teruggave kregen we hetzelfde exemplaar als tosti terug, met verlepte sla en druipend van het vet.

Voor ons een eenmalig verblijf!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Een echte aanrader.

Constance,
10-8-2018

We hebben een heerlijke vakantie gehad in een touroperator tent alles aanwezig en goed zuiver. Ook de camping goed onderhouden. In het restaurant fijne broodservice en lekker gegeten prijs kwaliteit is goed.De omgeving is ook zeker de moeite waard aan het gastechtpaar kon je met al je vragen terecht helemaal top.

Gereisd met partner in augustus 2018

Niet nogmaals

karin,
6-8-2018

We komen al een aantal jaren op deze camping voor een overnachting op de stop en go. Ook ditmaal. Tot onze stomme verbazing waren alle plekken van te voren al gereserveerd. Ik vind dit niet de bedoeling van een overnachtings gedeelte. Er waren nog wel wat plaatsen vrij op de camping zelf. Vindt het voor de vakantiegangers die daar langer verblijven onprettig omdat de overnachters weer vroeg vertrekken. Wij rijden hier niet meer naar toe. Zwembad is heerlijk en sanitair netjes. Dit jaar nieuwe eigenaar die de overnachtingen op deze manier doet, slecht plan.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Happy Tent

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Bontemps in Vernioz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Bontemps zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.