Tijdelijk €25 aanbetaling

Les Acacias

We hebben de beste aanbieders voor Camping Les Acacias voor je op een rij gezet:

7.8GoedScore uit 65 reviews

7.8GoedScore uit 65 reviews
  • 6.1Staat v/h sanitair
  • 7.5Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

65 Reviews over Les Acacias

• 9Isabel20-08-2022

Heerlijk!

Dit is een heerlijke camping in prachtige natuur aan de rivier die dit jaar zwemplekken had tot kinhoogte. Voor de hond ook fijn. Zo hoort een camping te zijn. Vriendelijke mensen. Leuk restaurant. Sanitair eenvoudig maar schoon. Genoten!

• 8Staat v/h sanitair
  • 8Karin14-07-2022

Fijne camping aan heerlijke rivier de Drome

Prachtige ligging direct aan de Drome

Verouderd sanitair, maar schoon en warm water

Al meerdere keren op deze geweldige camping gestaan. Eerste keren met onze kinderen (17 19 en 21) Dit jaar geluk met een plek aan de rivier. Nathaly zorgt ervoor dat alles naar wens is. Vanaf de camping mogelijkheid om te kanoën. De Drome is een prachtige omgeving met leuke dorpjes (saillans, crest, die en Valence) De wandeling over de Trois Becs moet je zeker gedaan hebben. Zo veel moois om te ontdekken. De jeugd zoekt elkaar op bij het kampvuur onder de spoorbrug verderop. Leuk restaurant, ziet er gezellig uit. Wij komen hier graag af en toe terug om de rust van de Drome te voelen.

• 5Staat v/h sanitair
  • 8Bart10-08-2021

Mooie camping in zijn eenvoud

Prettige kleine camping aan de rivier.Fijne animator Steven die onze tweeling heel fijn heeft entertained. Leuke activiteiten vriendelijk en betrouwbaar begeleid. Complimenten voor Steven.

• 6Rico19-07-2021

Sfeervol, groen, mooie rivier maar niet zwemmen

Sfeervolle camping. Veel groen en mooie natuur. Rivier is prachtig alleen niet in te zwemmen. Diepste punt is enkel hoogte. Jammer. Geen zwembad dus weinig verkoeling. Restaurant is erg goed en smaakvol. Plekken zijn niet groot en met een caravan soms erg klein. Sanitair is verouderd maar schoon. Algemene indruk is wat oubollig. Mensen van de camping zijn erg vriendelijk.

• 4Staat v/h sanitair
  • 9Sandra24-10-2019

Gemoedelijke camping in groene omgeving

Het is een heel gemoedelijke camping. Veel Nederlanders. Wij waren daar met onze hond en twee dochters, 13 en 14 jaar. De kinderen vonden snel aansluiting op de camping en hebben het erg naar hun zin gehad. Leuke rivier, rotsen om vanaf te springen. De kinderen hebben zich zelf geamuseerd s'avonds, er was echter geen animatie voor hun leeftijd. Maar dat heeft de pret niet mogen drukken. Jammer dat er weinig wandelmogelijkheden voor de hond waren in de omgeving en binnen een straal van 10 km geen leuke dorpjes zijn om eens lekker te gaan uiteten. Omgeving erg mooi. De enige wandelmogelijkheid echter met de hond is op de camping zelf. Je kunt over de keien langs de rivier of op een doorgaande weg naar Vercheny lopen(waar echt niets te doen is). We komen niet meer terug omdat wij het zelf leuk vinden ergens naar toe te kunnen lopen en niet overal de auto voor te moeten nemen. Restaurant is erg gezellig, eten erg sober.

• 6Eetgelegenheden
  • 7Fam. J. Looman18-08-2019

Volgend jaar weer geboekt!

Eerst even wennen bij aankomt. hadden caravan 62 en 63 gehuurd. 62 was een vrij nieuwe caravan en 63 was erg gedateerd, en eigenlijk wel aan vervanging toe! . De omgeving is echt schitterend, met hele hoge groene bergen. Langs de camping liep de rivier, waar het heerlijk vertoeven was. Het was een relaxte camping met veel jeugd rond de 14 tot 18 jaar. Binnen 2 dagen waren onze pubers opgenomen in de groepsapp van de camping, avonds kampvuur tot 3 uur in de ochtend, slik...….. en overdag net voorbij de camping zwemmen met zijn alle.
    Kortom, volgend jaar onze 2 caravans al geboekt voor juli. Helaas weer een jaar wachten.

• 5Eetgelegenheden
  • 9Jan en Marry26-06-2019

We waren van plan om een week te blijven maar zijn er drie geworden Fantastische plek aan de rivier de Drome.Heem schoon sanitair.Heel vrienelijk personeel.Vooral de eigenaresse Natalie is een leuke vrouw.Zeet hard werkend en attent.We komen zeker weer.De omgeving is schitterend.

• 10Staat v/h sanitair
  • 8Monique10-08-2018

Heerlijke no-nonsens camping

Heerlijke no-nonsens camping aan de drome. Hele fijne relaxte sfeer. Niets moet, doe vooral waar jezelf zin in hebt. Kano's varen voorbij. Ook kano's via de camping te huur. Alles goed geregeld. Rivier is heerlijk om in te zwemmen. Fijne springrots voor de wat oudere jeugd met diep water. Lekker met luchtbedden en banden de rivier af. Dammetjes bouwen. Wel erg warm maar door de wind heel goed te doen. Wat wil je nog meer in je vakantie? Wij komen volgend jaar weer.

• 8Bas lubbers04-08-2018

Heerlijke camping

Heerlijke ongedwongen camping direct aan de drôme. Veel plekken met schaduw, gelukkig wel vaak wat wind. Voor een gezin met jonge kinderen een prima camping. Voor tieners is er weinig te doen op de camping. Zwemmen in de drôme is heerlijk, de stroming is niet te sterk. De medewerkers van de camping zijn vriendelijk en staan voor je klaar. Alles gaat wel met de Franse slag. Het winkeltje op de camping stelt niks voor, maar er zijn genoeg supermarkten op 20min rijden. De mobile home was prima, netjes en prima bedden. Enige was het ontbreken van de airco, met temperaturen van 35+ graden was dat leuk geweest. 's Avonds koelde het gelukkig wel af. Wij gaan eigenlijk nooit terug naar dezelfde camping maar willen dat nu wel overwegen.

• 6Eetgelegenheden
  • 8tjwehlburg02-08-2018

Tieners vonden het geweldig

Wie een leuke camping zoekt voor de kinderen of tieners, zit hier goed! Er is veel jeugd in alle leeftijden, zowel Frans als Nederlands. Voor de kleintjes speeltuintje, strandje, iets groteren het springkasteel, de ouderen de tafeltennistafel en de zwemplekken iets voorbij de camping. Daa een groot rotsblok waar vanaf gesprongen wordt Ook activiteiten, zoals bijvoorbeeld voor 16+ schemerkanovaren of kampvuur. Plaatsen over het algemeen ruim, sommige zéér ruim. In twee weken ging de camping van half leeg naar stampvol en weer rustiger. Bij volle camping is het sanitair maar net voldoende. S morgens vroeg is het goed schoon, maar door de dag heen blijft de schoonmaak wat achter. Ook achterstallig onderhoud. Aan de bar en receptie is men super vriendelijk en welwillend. Sommigen spreken Nederlands of Engels. Het terras is gezellig, met af en toe live muziek. Om 23u is het stil op de camping.

• 6Staat v/h sanitair

Camping Les Acacias info