Camping Les Acacias

FrankrijkRhône - AlpsVercheny

We hebben een aantal aanbieders voor Camping Les Acacias voor je op een rij gezet:

7GoedScore uit 63 reviews
+51/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7GoedScore uit 63 reviews
  • 5.6Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping infoTonen op kaart

63 Reviews over Les Acacias

• 8Bart10-08-2021

Mooie camping in zijn eenvoud

Prettige kleine camping aan de rivier.Fijne animator Steven die onze tweeling heel fijn heeft entertained. Leuke activiteiten vriendelijk en betrouwbaar begeleid. Complimenten voor Steven.

• 6Rico19-07-2021

Sfeervol, groen, mooie rivier maar niet zwemmen

Sfeervolle camping. Veel groen en mooie natuur. Rivier is prachtig alleen niet in te zwemmen. Diepste punt is enkel hoogte. Jammer. Geen zwembad dus weinig verkoeling. Restaurant is erg goed en smaakvol. Plekken zijn niet groot en met een caravan soms erg klein. Sanitair is verouderd maar schoon. Algemene indruk is wat oubollig. Mensen van de camping zijn erg vriendelijk.

• 4Staat v/h sanitair
  • 9Sandra24-10-2019

Gemoedelijke camping in groene omgeving

Het is een heel gemoedelijke camping. Veel Nederlanders. Wij waren daar met onze hond en twee dochters, 13 en 14 jaar. De kinderen vonden snel aansluiting op de camping en hebben het erg naar hun zin gehad. Leuke rivier, rotsen om vanaf te springen. De kinderen hebben zich zelf geamuseerd s'avonds, er was echter geen animatie voor hun leeftijd. Maar dat heeft de pret niet mogen drukken. Jammer dat er weinig wandelmogelijkheden voor de hond waren in de omgeving en binnen een straal van 10 km geen leuke dorpjes zijn om eens lekker te gaan uiteten. Omgeving erg mooi. De enige wandelmogelijkheid echter met de hond is op de camping zelf. Je kunt over de keien langs de rivier of op een doorgaande weg naar Vercheny lopen(waar echt niets te doen is). We komen niet meer terug omdat wij het zelf leuk vinden ergens naar toe te kunnen lopen en niet overal de auto voor te moeten nemen. Restaurant is erg gezellig, eten erg sober.

• 6Eetgelegenheden
  • 7Fam. J. Looman18-08-2019

Volgend jaar weer geboekt!

Eerst even wennen bij aankomt. hadden caravan 62 en 63 gehuurd. 62 was een vrij nieuwe caravan en 63 was erg gedateerd, en eigenlijk wel aan vervanging toe! . De omgeving is echt schitterend, met hele hoge groene bergen. Langs de camping liep de rivier, waar het heerlijk vertoeven was. Het was een relaxte camping met veel jeugd rond de 14 tot 18 jaar. Binnen 2 dagen waren onze pubers opgenomen in de groepsapp van de camping, avonds kampvuur tot 3 uur in de ochtend, slik...….. en overdag net voorbij de camping zwemmen met zijn alle.
    Kortom, volgend jaar onze 2 caravans al geboekt voor juli. Helaas weer een jaar wachten.

• 5Eetgelegenheden
  • 9Jan en Marry26-06-2019

We waren van plan om een week te blijven maar zijn er drie geworden Fantastische plek aan de rivier de Drome.Heem schoon sanitair.Heel vrienelijk personeel.Vooral de eigenaresse Natalie is een leuke vrouw.Zeet hard werkend en attent.We komen zeker weer.De omgeving is schitterend.

• 8Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 8Monique10-08-2018

Heerlijke no-nonsens camping

Heerlijke no-nonsens camping aan de drome. Hele fijne relaxte sfeer. Niets moet, doe vooral waar jezelf zin in hebt. Kano's varen voorbij. Ook kano's via de camping te huur. Alles goed geregeld. Rivier is heerlijk om in te zwemmen. Fijne springrots voor de wat oudere jeugd met diep water. Lekker met luchtbedden en banden de rivier af. Dammetjes bouwen. Wel erg warm maar door de wind heel goed te doen. Wat wil je nog meer in je vakantie? Wij komen volgend jaar weer.

• 8Bas lubbers04-08-2018

Heerlijke camping

Heerlijke ongedwongen camping direct aan de drôme. Veel plekken met schaduw, gelukkig wel vaak wat wind. Voor een gezin met jonge kinderen een prima camping. Voor tieners is er weinig te doen op de camping. Zwemmen in de drôme is heerlijk, de stroming is niet te sterk. De medewerkers van de camping zijn vriendelijk en staan voor je klaar. Alles gaat wel met de Franse slag. Het winkeltje op de camping stelt niks voor, maar er zijn genoeg supermarkten op 20min rijden. De mobile home was prima, netjes en prima bedden. Enige was het ontbreken van de airco, met temperaturen van 35+ graden was dat leuk geweest. 's Avonds koelde het gelukkig wel af. Wij gaan eigenlijk nooit terug naar dezelfde camping maar willen dat nu wel overwegen.

• 6Eetgelegenheden
  • 8tjwehlburg02-08-2018

Tieners vonden het geweldig

Wie een leuke camping zoekt voor de kinderen of tieners, zit hier goed! Er is veel jeugd in alle leeftijden, zowel Frans als Nederlands. Voor de kleintjes speeltuintje, strandje, iets groteren het springkasteel, de ouderen de tafeltennistafel en de zwemplekken iets voorbij de camping. Daa een groot rotsblok waar vanaf gesprongen wordt Ook activiteiten, zoals bijvoorbeeld voor 16+ schemerkanovaren of kampvuur. Plaatsen over het algemeen ruim, sommige zéér ruim. In twee weken ging de camping van half leeg naar stampvol en weer rustiger. Bij volle camping is het sanitair maar net voldoende. S morgens vroeg is het goed schoon, maar door de dag heen blijft de schoonmaak wat achter. Ook achterstallig onderhoud. Aan de bar en receptie is men super vriendelijk en welwillend. Sommigen spreken Nederlands of Engels. Het terras is gezellig, met af en toe live muziek. Om 23u is het stil op de camping.

• 6Staat v/h sanitair
  • 8S.13-05-2018

Geweldige camping

Heerlijke camping, prachtige ligging, foto op de website is precies zoals het is. Rivier is erg fijn, voor jonge kinderen is er een zijstroompje, anders word je overvaren door de kanoërs. Het eten op het terras is prima. Qua onderhoud laat de camping wat te wensen over, het speeltuintje is wat verouderd, in Nederland zou er meteen een rood lint omheen staan, de bedden in de mobil homes liggen verschrikkelijk, maar dat valt allemaal in het niet bij de leuke, relaxte sfeer. Dat heeft ook wel wat ipv die 5 sterren campings. Wij gaan zeker terug volgend jaar.

• 5Staat v/h sanitair
  • 8Daphne31-08-2017

ongecompliceerde fijne camping

Dit jaar waren we voor de 2e keer naar Les Acacias. Vorig jaar met een eigen tent, dit jaar in een mobil home.We kwamen terug vanwege de relaxte, ongecompliceerde sfeer. Eigenaresse Nathalie en haar man zijn een super lief echtpaar dat zich een slag in de rondte werkt om het iedereen naar de zin te maken. Wat betreft andere recensies: ja, er waait wind. Maar als het heet is, is dat heel lekker. En ja, wellicht is het sanitair wat verouderd, maar er is een goede prijs-kwaliteitverhouding. Wie van leuke markjes houdt, komt uitgebreid aan zijn trekken. Vooral tweedehands markjes met broccante (zoek op google vide greniers drome). Het gebied is niet zo massaal toeristisch als de Ardeche (tenzij je daarvan houdt). De animatie is prima, net als de rivier (neem vooral veel luchtbedden mee!). Ook vonden wij het eten in het restaurant erg oke (wij vonden het zelfs jammer dat er Hollandse snacks op de kaart staan).

• 9Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair