Bed and Breakfast Les 2 M

35 reviews over Bed and Breakfast Les 2 M

• 2019
    10Sandra19-02-2019

Heerlijk

Wat een fantastische week hadden wij bij Les 2M! Onze eerste gezamenlijke skivakantie had niet beter gekund! Michel en Marijntje weten wat gastvrijheid is en daarom heeft het ons aan niets ontbroken. Heerlijk gegeten ''s avonds, een goed ontbijt in de ochtend, borrelhapjes en een luisterend oor naar onze ski avonturen in de namiddag, ontspannen in de sauna voor 't eten en rustig snurken ''s nachts. Veel te snel moesten we weer naar huis. Krijg je de kans om een keer bij ze te verblijven? Ik zou hm met 2 handen aanpakken!

Gereisd met partner in februari 2019

• 10Annelie17-02-2019

Geweldig!

We verbleven een week bij Michel en Marijntje en we hadden een heerlijke week! Wat een prettige accommodatie: fijne, rustige kamers met goede bedden, een uitgebreid ontbijt (met iedere dag iets extra’s, - eitje, crêpe), ontspannende (infrarood-) sauna en jacuzzi voor na het skiën en last but not least: overheerlijke diners met liefde en zorg klaargemaakt. Alles vers, smaakvol en prachtig opgemaakt, beide koks koken de sterren van de hemel :) Daarbij de service van halen/brengen van/naar Grenoble, de skipassen (die klaar lagen), het begeleiden van de ski-huur...topservice!

En tot slot: de prachtige sneeuw, het Kaiserwetter en het mooie loopje naar de lift iedere ochtend...Les2m is een geweldige locatie met een geweldige gastheer & gastvrouw (en de lieve Lena :)) !

Gereisd met oudere kinderen in februari 2019

• 2018
    10Job Verkerke20-09-2018

Top locatie om prachtige fietstochten te starten!

Super locatie, goede schone kamers met aparte douche en toilet. Ontbijt is goed, diner is echt super 👍. Kan menig restaurant niet aan tippen! Nederlandse eigenaren, erg gastvrij en behulpzaam! Schuur aanwezig om fietsen achter slot en grendel te parkeren. Echt een aanrader!

Gereisd met vrienden in september 2018

• 9Geer Bartelds06-08-2018

Gastvrij en heeeerlijke keuken

De luxe van de kamers met eigen badkamer en balkon met uitzicht op de bergen Het diner elke avond: beter kun je het niet krijgen in de regio! En de ambiance aan tafel met de eigenaren Marijn en Michel (enLena) is ontzettend hartelijk en gemoedelijk!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 10Sicco01-04-2018

Fantastisch en gezellig!

Het verblijf was geweldig! Wat een lieve fijne mensen zijn Michel, Marijntje en hun dochter! Voor de derde keer waren we hier. Zojuist terug thuis en we kijken meteen weer in de agenda voor volgende keer. We hadden een prachtige week in het authentieke Venosc. We hadden verse sneeuw en hebben super goed kunnen skiën en snowboarden in het uitgebreide gebied boven Venosc. Het mooie plaatsje ligt direct onder Les Deux Alpes en is perfect met elkaar verbonden met een skilift. Aanrader dus!!!

Gereisd met oudere kinderen in maart 2018

• Oude reviews

9Knus B&B in knus bergdorpje.20-09-2017

Heerlijk adres in de Franse alpen

Sfeervol ingericht chambre d hotes, aanschuiven voor lekker eten met anderen, mooie natuur, lekker zwembadje, relaxt, voel je thuis idee, top adresje!

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in augustus 2017

• 9Henri en Monique17-06-2017

Fietsers en bergen

Michel en Marijn verstaan hun vak! Bijzonder gastvrij en knopen op hun eigen wijze de gasten aan elkaar. Na een ontbijt ga je de dag je eigen gang. 's Avonds kun je indien gewenst aanschuiven voor een door hen bereid diner. AANRADER! Niet onvermeld mag zijn: door Michel zelf gestookte likeur, daar slaap je prima op. In totaal 2 nachten verbleven, maar had wat ons betreft ook langer mogen duren.

Gereisd met partner in juni 2017

• 9Ronald van Zon12-06-2017

Fantastiche dagen gehad. Zeker aanrader!

4 dagen verbleven wij in B&B less 2 M. Alles was in de puntjes geregeld. De eigenaren Michel en Marijn doen er alles aan om het je naar je zin te maken. Avond eten was perfect en het was erg gezellig met de andere gasten aan tafel. Kamers waren heel schoon en een waanzinnig mooi uitzicht vanaf het balkon. Kortom zeker een aanrader voor een mooie vakantie! Ik was met een vriend om 3 dagen te fietsen op de bijgelegen cols. Ik kom zeker een keer terug met het gezin! Groeten Ronald van Zon

Gereisd met vrienden in juni 2017

• 10Herman Langen06-11-2016

Heerlijk!

De accomodatie was prachtig, heerlijke bedden en badkamer. Het uitzicht vanaf het balkon was indrukwekkend mooi. Het allermooiste was de bevlogenheid van Marijntje en Michel, de eigenaren. De heerlijkste maaltijden werden door hun uit de keuken getoverd. Een huis waar we zeker nog eens terug komen.

Gereisd met partner in juli 2016

• 10Starren21-08-2016

Geweldige tijd gehad.

Wij zijn hier geweldig ontvangen,mochten zelfs al ( omdat we er een dag te vroeg waren) de fietsen plaatsen. Michel en Marijn zijn lieve ,zorgzame mensen . Mensen die Les 2 m met liefde en zorg tot een welkom verblijf maken. En als ze vragen of jullie s'avonds mee willen eten , zeg dan heel hard JA , koken is hun passie en daarom ook heerlijk. De kamers zijn ook prima in orde ,netjes en van alles voorzien. En dan ook nog de mooie natuur van de Alpen met genoeg mogelijkheden. Dit alles heeft ervoor gezorgd dat wij een hele mooie vakantie hebben gehad.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Bed and Breakfast Les 2 M info