Tijdelijk €25 aanbetaling

Bed & Breakfast info

• Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer bed & breakfast info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

37 Reviews over Les 2 M

• 10Ruud en Els13-09-2021

FANTASTISCH een dikke 10 !!

Super mooie schone gezellige Chambre dhote in het pittoreske Venosc Marijntje en Michel en hun lieve dochter Lena hebben ons warm ontvangen en ons een fijne vakantieweek gegeven zowel ontbijt als het avond eten is meer dan fantastisch ,leuke tips worden gegeven om de omgeving te bekijken Het zwembad is ook heerlijk met mooi uitzicht op de bergen Wij komen zeker nog een keer terug !!

• 10Linda28-08-2020

Plus, plus accommodatie!

Michel en Marijn (& Lena) zijn een gezellig gezin, waardoor je je direct welkom voelt. Mee-eten is zeker een aanrader, qua eten en gezelligheid. Mooie accommodatie met fijn zwembad en goede afsluitbare schuur voor fietsen.

• 10Sandra19-02-2019

Heerlijk

Wat een fantastische week hadden wij bij Les 2M! Onze eerste gezamenlijke skivakantie had niet beter gekund! Michel en Marijntje weten wat gastvrijheid is en daarom heeft het ons aan niets ontbroken. Heerlijk gegeten ''s avonds, een goed ontbijt in de ochtend, borrelhapjes en een luisterend oor naar onze ski avonturen in de namiddag, ontspannen in de sauna voor 't eten en rustig snurken ''s nachts. Veel te snel moesten we weer naar huis. Krijg je de kans om een keer bij ze te verblijven? Ik zou hm met 2 handen aanpakken!

• 10Annelie17-02-2019

Geweldig!

We verbleven een week bij Michel en Marijntje en we hadden een heerlijke week! Wat een prettige accommodatie: fijne, rustige kamers met goede bedden, een uitgebreid ontbijt (met iedere dag iets extra’s, - eitje, crêpe), ontspannende (infrarood-) sauna en jacuzzi voor na het skiën en last but not least: overheerlijke diners met liefde en zorg klaargemaakt. Alles vers, smaakvol en prachtig opgemaakt, beide koks koken de sterren van de hemel :) Daarbij de service van halen/brengen van/naar Grenoble, de skipassen (die klaar lagen), het begeleiden van de ski-huur...topservice!

En tot slot: de prachtige sneeuw, het Kaiserwetter en het mooie loopje naar de lift iedere ochtend...Les2m is een geweldige locatie met een geweldige gastheer & gastvrouw (en de lieve Lena :)) !

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 10Job Verkerke20-09-2018

Top locatie om prachtige fietstochten te starten!

Super locatie, goede schone kamers met aparte douche en toilet. Ontbijt is goed, diner is echt super 👍. Kan menig restaurant niet aan tippen! Nederlandse eigenaren, erg gastvrij en behulpzaam! Schuur aanwezig om fietsen achter slot en grendel te parkeren. Echt een aanrader!

• 9Hans Kramer30-08-2018

Very pleasant place to stay

Michel and Marijntje made our stay a really good one. Their hospitality, tips, friendliness is all you can wish for. Hiking, biking, swimming pool, all really good!

• 9Geer Bartelds06-08-2018

Gastvrij en heeeerlijke keuken

De luxe van de kamers met eigen badkamer en balkon met uitzicht op de bergen Het diner elke avond: beter kun je het niet krijgen in de regio! En de ambiance aan tafel met de eigenaren Marijn en Michel (enLena) is ontzettend hartelijk en gemoedelijk!

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 10Sicco01-04-2018

Fantastisch en gezellig!

Het verblijf was geweldig! Wat een lieve fijne mensen zijn Michel, Marijntje en hun dochter! Voor de derde keer waren we hier. Zojuist terug thuis en we kijken meteen weer in de agenda voor volgende keer. We hadden een prachtige week in het authentieke Venosc. We hadden verse sneeuw en hebben super goed kunnen skiën en snowboarden in het uitgebreide gebied boven Venosc. Het mooie plaatsje ligt direct onder Les Deux Alpes en is perfect met elkaar verbonden met een skilift. Aanrader dus!!!

• 9Knus B&B in knus bergdorpje.20-09-2017

Heerlijk adres in de Franse alpen

Sfeervol ingericht chambre d hotes, aanschuiven voor lekker eten met anderen, mooie natuur, lekker zwembadje, relaxt, voel je thuis idee, top adresje!

• 9Ligging t.o.v. pistes
  • 9Henri en Monique17-06-2017

Fietsers en bergen

Michel en Marijn verstaan hun vak! Bijzonder gastvrij en knopen op hun eigen wijze de gasten aan elkaar. Na een ontbijt ga je de dag je eigen gang. 's Avonds kun je indien gewenst aanschuiven voor een door hen bereid diner. AANRADER! Niet onvermeld mag zijn: door Michel zelf gestookte likeur, daar slaap je prima op. In totaal 2 nachten verbleven, maar had wat ons betreft ook langer mogen duren.

Bed & Breakfast Les 2 M info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Le Courtil, 38520