Hotel Au Bon Accueil

Gewoon goed

Fietsclub Zbieranski Hout- Blerick,
17-9-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

4 geweldige dagen gehad in een geweldige omgeving wat je als fietsliefhebber zoekt

Geweldig gastvrij ontvangen door Rick en zijn team , groot compliment voor dit jong team hoe goed ze ons in raad en daad hebben ontvangen en bijgestaan

Kok Jelle maakt er een ware show van en bereiden elke avond weer een geweldig menu klaar

Verder ook compliment voor Floor , Runar en Anika die ook de hele dag voor ons klaar stonden

Echt een aanrader voor ieder die geen luxe zoekt maar wel gezelligheid

Enorm gastvrije mensen

Patrick en Deborah,
13-8-2018

Tijdens ons verblijf in Augustus 2018 hebben wij (fietsend stel) een super tijd gehad in Hotel Au bon Accueil. De kamers zijn eenvoudig, maar schoon. Het hotel heeft alle faciliteiten die je je als fietser kunt wensen: een plaats om je fietsen te stallen, een lekker ontbijt voor en een pastabuffet na en lange fietsrit, en daarna nog eens lekker avondeten dat met zorg bereid is door topkok Jelle. De omgeving is prachtig, het hotel ligt aan de voet van legendarische beklimmingen. Rik en de rest van het personeel zijn ontzettend gastvrij en zij verdienen een dikke 5 sterren. Wat ons betreft een aanrader en wij gaan zeker nog eens terug.

Best hotel to taken

Linassi Bruno,
11-8-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Rik en zijn mensen hebben ons zeer goed ontvangen. Hebben me ook zeer goed bijgestaan in nood. Ik wil ook meedelen dat Jelle een superkok is. Bedankt om de vakantie zo leuk te maken mannen. Volgend jaar komen we zeker eens naar jullie

al sinds 1996 voor mij fantastisch

Eddy Joon,
4-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7

Het is een eenvoudig hotel, maar van alle gemakken voorzien. De eigenaren en personeel bijzonder vriendelijk.

Lekker eten, goede sfeer in het hotel.

Joop Bolhuis Doetinchem.,
29-9-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

De eenvoud is de kracht van dit Franse hotel onder leiding van Chantal en Jelle en hun crew. Echt super gezellig.

Perfect fietsers hotel. Gezellig en informeel.

Marcel Janssens,
17-7-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Echt goed eten voor tijdens je ontdekking van alle cols in de omgeving! Een goed bed EN het pasta buffet met het koude biertje voor als je vermoeid 's middags terugkomt. Ik heb met uitstekend vermaakt hier. Lekker de toer kijken in de schuur. O ja, had ik al gezegd?: complimenten voor de kok!

De kamers zijn een beetje gedateerd welliswaar maar who cares?! De bedden waren uitstekend (box-springs). Goed rusten na zware inspanning!

Gastheer en gastvrouw, Jelle en Chantal, ontvangen je uiterst gastvrij en zorgen dat het je aan niets ontbreekt. Een aanrader. Ik wil zeker nog eens terug!

Perfect voor wielrenners!

Bart Hagtingius,
24-6-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Ligging t.o.v. pistes10

Als fietsgroep maken we jaarlijks een trip naar een buitenlandse bestemming. In juni 2017 deden we de Franse Alpen aan. Na wat vooronderzoek kwamen we uit bij dit fietshotel. Wat een aanrader! Het hotel ademt wielrennen. Alles is er op gericht om je een perfecte fietsweek te bezorgen. De service en het eten waren perfect. Ook viel de vriendelijkheid en ontspanning bij de Nederlandse eigenaren en medewerkers ons op. We kregen een aantal handige tips voor mooie routes. Een van de medewerkers fietste zelfs gezellig een dag met ons mee!

Heerlijk hotel

A. Trimbach,
4-6-2017

Dichtbij alle mooie klimmen.

Schone kamers en goed eten. Het pasta-buffet na het fietsen is genieten.

Echte gastvrijheid, gezelligheid en heerlijk eten!

Nicole Lagarder,
12-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Jelle, Chantal en hun team zijn écht gastvrij, de sfeer in het restaurant/café is heel gezellig, het diner steeds overheerlijk. Het vervoer naar de gondel is super geregeld. De kamers zijn wel wat basic en de badkamers klein, maar uiteindelijk waren we daar alleen om te slapen.

De gezelligste plek in de Alpen

Familie Greven,
4-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

Als je de brede pistes en grote ski mogelijkheden van Frankrijk wil combineren met knusheid en gezelligheid ben je bij Au bon accueil aan het juiste adres. Chantal, Jelle en de ondernemende hond Magnus doen er alles aan om je het naar het zin te maken. Lekker eten, oprechte vriendelijkheid en aandacht zorgen voor een hele fijne plek. De kamers zijn basic, maar de service is vijf sterren. Van halen en brengen naar de lift in Venosc tot een familie disco avond in "de grot" alles ademt gastvrijheid.

We hebben een aantal aanbieders voor Au Bon Accueil voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Au Bon Accueil in Venosc, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Au Bon Accueil zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.