Appartement Solneige

28 reviews over Appartement Solneige

• 2019
    9Natasja Kampshoff07-07-2019

Wij komen zeker terug!

Chalet Solneige is een warm welkom door Therese en Pieter, een gezellige accommodatie met een mooie tuin met prachtig uitzicht op de bergen, een knusse woonkamer met openhaard waar het in de winter heerlijk vertoeven is. In de ochtend een uitgebreid ontbijt ,in de avond kan je aanschuiven voor een lekker 3 gangen-diner, verzorgd met liefde een aandacht door Pieter en Therese. En gesproken over Liefde en Aandacht, alles wat deze mensen doen gebeurt met Liefde en Aandacht.

Gereisd met partner in juni 2019

• Oude reviews

9Gerda03-09-2015

Genieten

4 heerlijke dagen gehad in Chalet Solneige met een groep fietsvrienden. Therese en Pieter zijn gastvrije mensen, hebben heerlijk voor ons gekookt, waren bereid ons alle informatie te verstrekken over de fietsmogelijkheden in deze prachtige omgeving. Na terugkomst van een fietstocht lekker bijkletsen met een drankje in grote tuin met ligstoelen en prachtig uitzicht. Bij minder weer is het binnen ook goed vol te houden in kamer met heerlijke banken. Allerlei spellen en leesvoer zijn voorhanden. Aanrader!

Gereisd met vrienden in augustus 2015

• 9Frank en Jessica van vliet10-01-2015

Geweldige Locatie!

Wij hebben in Solneige een Top vakantie gehad. De eigenaren Pieter en Therese doen er alles aan om je een perfect verblijf te bieden. Zelfs onze hond Tazz werd 's middags door hun uitgelaten terwijl wij op de ski's stonden. Zo kwamen wij moe en voldaan terug in het appartement en onze hond was net zo moe en voldaan!

Gereisd met oudere kinderen in december 2014

• 9Rob15-09-2014

Voor de derde keer bezocht.....genieten!

Een soort van thuiskomen....voor het derde jaar op rij met een aantal vrienden Solneige bezocht.. Als uitvalsbasis voor drie dagen fietsen is Solneige uitermate geschikt. Gastvrijheid als vanouds en we zijn wederom door Therese en Pieter in de watten gelegd nadat we drie dagen Cols verorberd hebben. Prima kunnen herstellen op ligbedden in de tuin met schitterend uitzicht om maar te zwijgen over het driegangendiner dat iedere avond aan de grote tafel geserveerd werd. Wat mij betreft zeker tot een volgende keer!

Gereisd met vrienden in september 2014

• 9Geert30-04-2014

Een fijne plek voor wintersport

Mooi uitzicht op de bergen. 5 minuten rijden vanaf Vaujany vanaf waar een gondel heel snel omhoog gaat tot 2000 meter midden in de sneeuw. Pieter en Therese staan steeds voor je klaar. Ze gaan zelf mee naar Vaujany bij aankomst om skipas, skies en lessen te regelen. Het voelt alsof je ongeveer aan de piste logeert (vlakbij, gratis parkeren, skilocker bij de gondel). Vanaf Solneige kan je in de sneeuw ook mooi wandelen. Broodjes en croissants elke ochtend zijn prima. Het avondmaal is ook elke keer goed verzorgd. Ook onze drie kritische puberzonen vonden het elke keer lekker.Het skigebied was voor ons uitdagend omdat wij Tsjechie gewend waren. Voor ons ouders was er flink wat te skien ook van dorp naar dorp. Voor de boys die overal langs wilden was het geweldig. Vooral de oudsten (16/18) werden uitgedaagd door le Tunnel.

• Handige kluisjes voor skies vlakbij de gondel
    • Mooi skigebied met vooral voor onze tienerboys veel uitdaging
    • Lekker liggende bedden
    • Goede wifi,
    • 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in februari 2014

• 9Aad Groos 17-03-2014

Wintersport met een Gouden randje

De ontvangst, de thee met steeds iets zelf gemaakt en lekker, verrassende maaltijden met een goed gesprek, lieve Yara de hond en de katten, het ontspannen gevoel,.... het thuis komen. Een week met een gouden randje, met onze hond Benji, in de tuin en met Pieter samen de Sarenne in de volle zon genoten. Wij komen terug. Onafhankelijk van de tijd van het jaar,... Terug naar Solneige, voor een week met een Gouden randje!

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in maart 2014

• 9Anita08-02-2014

Genieten op topniveau

We hebben een paar dagen gelogeerd in Solneige en genoten van de enorme gastvrijheid van Therese en Pieter. Elke dag een heerlijk ontbijt, thee en borrel bij de open haard en dan genieten van een culinair viergangen diner in de sfeervolle salon. Dat gecombineerd met écht gastheerschap op een zeer fraaie locatie. Het chalet heeft mooie kamers met elk een fantastisch uitzicht. De skibus stopt voor de deur en brengt je snel naar de gondel van het mooie skigebied van Vaujany en Alpe d'Huez. De rust, ruimte en het aangename gezelschap van Therese en Pieter hebben gezorgd voor een uitstekende vakantie. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in februari 2014

• 10Steve Huisman26-01-2014

Koninklijk verblijf

Pieter en Therese zorgen voor een welhaast koninklijk verblijf van hun gasten in Solneige. De sfeer is geweldig. Kamers zijn royaal en ontbijt en 4-gangendiners zijn tiptop verzorgd. Bovendien kunnen ze desgewenst alles voor je regelen; skipassen, skiverhuur, lunchpakketjes, indien nodig vervoer. Gastheerschap, service en dienstverlening worden hier met hoofdletters geschreven. Een absolute aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2014

• 9Johan Vermeer24-10-2013

Geweldig Chalet op goede lokatie

Ik was hier in februari om te skien. Via een eigen lift vanaf Vaujany ben je in no-time in het grote gebied van Alpe d'Huez. Daar zijn voor iedereen goede pistes te vinden. De rust in Vaujany sprak me meer aan dan Alpe d'Huez zelf. Ik ben er nu in oktober om te wandelen en te fietsen. Ook geweldig. er zijn prachtige wandeltochten in de directe omgeving en binnen een half uur rijden. Zeer veel mogelijkheden. Fietsen is super. Cycles et Sports in Bourg d'Oisans verhuurt voor Euro 35 per dag een carbon race fiets.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Alleen gereisd in januari 2013

• 9Henk en Annemieke31-07-2013

Fantastische plek!

Solneige is een heerlijke plek om je vakantie door te brengen. Ideaal voor sportieve mensen die van fietsen en/of wandelen houden. Daarnaast kun je ook goed vertoeven in de tuin om te ontspannen. Ook het eten is uitstekend verzorgd en gezellig met alle gasten aan een grote tafel. Echt een aanrader als je iets unieks zoekt in een schitterende omgeving!

Gereisd met partner in juli 2013

2 tips over Appartement Solneige

• Kees en Jolanda Withagen, 20-06-2013

In combinatie met een verblijf in Chambres d'Hôtes Le Mazet des Mûres in Port Grimaud , een weekje in de bergen en een weekje strand. Voor ons een ideale vakantie.

• Vincent, 02-05-2012

De Col de la Croix de fer is erg gaaf om te doen!

0 vragen over Appartement Solneige

Appartement info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
    • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig
    • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
    • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, TV

• Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Opslag voor ski benodigdheden, Terras, Tuin
    • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig