We hebben een aantal aanbieders voor Vaujany voor je op een rij gezet:

Reviews over Vaujany

Rustige uithoek van Alpe d'Huez

Niel
    6-11-2017

Het skigebied alpe d'Huez zelf is fantastisch grote hoogteverschillen, mooie pistes en prachtige uitzichten. Maar Voor is misschien niet de beste uitvalsbasis.'s Avonds moet je altijd zien dat je de laatste bus terug hebt naar het dorp anders wordt het een dure taxirit. Qua après-ski is er niet al te veel te beleven in Vaujany. Er zijn wel enkele gezellige bars. Als je een rustig gezellig Frans dorpje met een van de beste skigebieden van Europa wilt hebben is Vaujany perfect

Gereisd Met vrienden in februari 2017

Leuk klein dorp, voldoende ontspanning

Running
    7-2-2016

Vaujany ligt tegen een berg. De grote gondels naar de skigebieden liggen onderin het dorp, en de residences en hotels liggen door het hele dorp heen. Halverwegen het dorp ik een centraal pleintje met winkels en winkelsteegje en bovenin het dorp is en centraal winkelstraatje en de supermarkt (Sherpa). Alles is te voet heel goed te bereiken dmv overdekte roltrappen, ook met skimateriaal dus. Er zijn 3 prima restaurantjes, waar je goed en voor een eerlijke prijs kunt eten en heerlijke belgische speciaal biertjes drink je bij Stief's bar&restaurant. Ook heeft deze de beste steaks, burgers en ribs! Ook is er nog een andere bar, en 2 bakkers. Natuurlijk zijn er ski-shops(verhuur/verkoop) bovenin het dorp Sport2000 en Skiset, onderin het dorp Sport2000 en Skimum.

Gereisd Met partner in februari 2016

Prachtige natuur, veel outdoor te doen

Familie Le Haen
    17-8-2014

Er is veel te doen voor ieder wat wils, wandelen, hiken, klimmen, mountainbiken, zwemmen, schaatsen, bowlen, jeu de boules, boogschieten, tennis, voetbal, noem maar op. Veel skiliften, zodat je alle kanten op kunt.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2014

Parel in de zomer!

kris
    27-7-2014

Heel erg leuk dorpje waar in het de zomer relatief rustig vertoeven is... Veel Belgen en de natuur is natuurlijk internationaal! Stief's steakhouse en de 3-liter Chardonnay in de plaatselijke Sherpa zijn absolute aanraders!

Toffe en niet dure wandelgidsen verkrijgbaar bij l'office de tourisme !

Uitzicht, uitzicht en uitzicht!!!! Adembenemend!

Gereisd Met partner in juli 2014

Mooi uitdagend gebied

Geert
    30-4-2014

Het skigebied was voor ons uitdagend omdat wij Tsjechie gewend waren. Voor ons ouders was er flink wat te skien ook van dorp naar dorp. Voor de boys die overal langs wilden was het geweldig. Vooral de oudsten (16/18) werden uitgedaagd door le Tunnel. Let als beginner op dat in Frankrijk sommige blauwe pistes eigenlijk gedeeltelijk rood zijn. Pieter en Therese kunnen dat allemaal uitleggen.

Het Vaunany deel van de pistes is mooier dan die bij Alp d'Huez. Veel afwisselend uitzicht,.

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2014
Vaujany scoort een 8,5 uit 10, op basis van 98 reviews