Vakantiehuis Le Domaine Des Bains

Vakantiehuis Le Domaine Des Bains

7.3Goed

Frankrijk, Rhône - Alps, Vals les Bains

Op vakantie geweest naar Le Domaine Des Bains?

7.3Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Le Domaine Des Bains voor je op een rij gezet:

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

3 reviews over Vakantiehuis Le Domaine Des Bains

• 7Patrick Verhoeven02-06-2012

Voor deze prijs moet je niet al te veel verwachten

Wij (man, vrouw, kind van 3 en grootouders) verbleven eind mei 2012 een week in deze lokatie. De huisjes vonden wij qua inrichting OK, ook de lokatie in het dorp was gunstig. Het zwembad was i.t.t. een eerdere reactie goed van temperatuur maar het was wel jammer dat de kinderbaden waren afgedekt.

Het ontbrak echter aan de details: - Geen enkele pan had een deksel - 2 van de 4 electrische kookplaten waren defect, werd gedurende ons verblijf niet gerepareerd - Wifi deed het niet, gebruikers (niet alleen wij) kwamen wel door de login maar kwamen vervolgens niet het netwerk op. Oplossing: Gratis internet bij MacDonalds in Aubenas. - Wij hadden een huisje in de bovenste rij, het trappenklimmen viel mijn ouders van 70 zwaar - Op één slaapkamer zouden 3 éénpersoonsbedden staan, waren er maar 2 - Na afloop moest nog 28 euro belasting worden voldaan

Gereisd met jonge kinderen in mei 2012

• 7Vanmarsenille - Henckens12-09-2007

Kamers ok, de keuken met vaatwas en wasmachine was ok, de huisraad wel krap bemeten kant. Ontbrekende zaken werden niet bijgevuld,werden gewoon op de inventaris geschrapt. Met geluk had kreeg je een terras met 2 parasols, kapot = pech.Zwembaden waren niet veel soeps. Het water werd aan de bronnen ontrokken en was chloorvrij. Nadeel:bronnen leveren water van 13°, het verwarmde zwembad was hooguit 2°warmer. Niemand bleef langer dan 3 min. Te weinig ligstoelen. Het enige vertier voor de kinderen was het vlakbij gelegen adventurepark - €14/pers - 2 1/2 uur. Ook reserveren voor andere activiteiten, via ferrata, bergbeklimmen - canyoning €35/pers voor 1/2 dag (= ongeveer 1 1/2 uur).Mooie streek - Vals is best een leuk stadje. Bakker/winkels op 1km, heerlijke kastanjegebakjes en het allesovertreffende roomijs van Beatrix. Gorges d'Ardeche is een beetje veraf en de weg ernaar toe filegevoelig.

Gereisd met familie in september 2007

0 tips over Vakantiehuis Le Domaine Des Bains