Hotel La Manufacture

• Sauna

Contact

18 reviews over Hotel La Manufacture

• 9Peter Meulemans30-07-2017

Prima uitvalsbasis voor actieve vakantie Ardèche

Net een weekje La Manufacture achter de rug. Prima locatie, zeer mooie omgeving, vriendelijke mensen, leuke avond-thema's, mooi zwembad met bar en terras, vele mogelijkheden in de buurt, ... kortom, wij hebben een prima vakantie gehad. Een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 10Vermetten Jef20-09-2014

Fantastische plek !

Lofthotel La Manufacture is de ideale uitvalsbasis voor verkenning van de Ardeche. Zeer gezellige ruime lofts . Toffe infrastructuur met gezellige terrasjes , prachtig zwembad , schilderachtige ligging aan de Volane bergrivier.i en tal van faciliteiten.

Gereisd met partner in september 2014

• 9Lieve11-08-2013

zalige vakantie

loft was in orde, netjes, mooi uitzicht op riviertje. omgeving is zeer mooi. restaurant was gesloten, maar wel gezellige, lekkere thema-avonden, waar klein en groot ongedwongen bij elkaar zit.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

• 6Dirk Vrebos22-07-2013

een schim van wat we hadden verwacht tov de site

Dat de kok van je restaurant 14d agen voor 't hoogseizoen wegloopt kan je weinig aan doen, maar kom er dan ook tijdig voor uit... en niet als je gasten aankomen Als je naar hier komt met 't idee een leuke nette loft te huren met zwembad is dit ok. Maar helaas was er van een activiteiten aanbod, een zomerbar, het restaurant, een open bemande receptie , workshops, thema avonden, de welness, de massages tijdens onze week niets merkbaar. Spookte het soms op de terrassen als de luifels uren lang in de wind wapperden ...

Maar de ligging is zeer rustig! Er zijn voldoende restaurantjes best betaalbar zelfs in de buurt, al moet je je dan wel telkens omkleden en met de wagen rijden. Mooie omgeving en ver weg van de drukte van de ardeche. wie wil wandelen, moet wel zelf over degelijke kaarten of een goede neus beschikken....

en na wat discussie en argumentatie hebben we een correctie op de eindafrekening gekregen, wat maakt dat een juiste prijs/kwaliteit verhouding kregen voor de huur!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2013

• 8Branco03-09-2012

Mooie plek om bij te komen

Mooi complex & appartementen, erg stylish. Webben met ons gezin genoten van het zwembad en het riviertje, er is genoeg te zien/doen in de omgeving. Voor onze kinderen (8 &10) was het ideaal, maar kan me indenken dat het met kleintjes wat gevaarlijk is ivm de weg waar je langs moet.

Het eten was ook prima, we zijn op vakantie niet zulke 'aan huis' eters, maar zowel de thema avonden (mosselen, paela) als het restaurant was erg goed.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 4Sven01-08-2012

Levensgevaarlijk voor kinderen!!!

De website is duidelijk bedoeld om het het er fraaier uit te laten zien dan het in werkelijkheid is. Een beetje "Fotomassage" is niet erg; daar kijk ik wel doorheen. Maar de kamers zijn klein en ranzig en komen totaal niet overeen met de foto's.

Allerbelangrijkste is dat je hier gewoon NIET met kinderen naar toe moet gaan. Deze hut ligt gesandwicht tussen een afgrond, die uitkijkt over een leuke rivier (maar het blijft een afgrond!) en een provinciaalse weg waar men met 80 km/uur rijdt. Als je geen lichamelijke problemen hebt, dan kun je op zich prima over de stoep van je kamer naar het hotel lopen (buitenom). maar met kleine kinderen moet je continu opletten, dat ze de stoep niet overrennen. De eigenaresse mag dit weliswaar een kindvriendelijk hotel noemen, maar ik durf dit absoluut als een KINDONVRIENDELIJK hotel te noemen. Nooit meer!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

• 0Mh18-04-2012

Prima vakantieplek !

Vorig zomer een week genoten. Wij herkennen de slechte recensies niet. Kamers waren prima, beetje muf klopt misschien maar dat komt door directe ligging aan rivier. Schuifpui open en doorluchten .. De rivier is super voor kids boven de 7 jaar, schepnet mee en kikker(visjes) vangen. Er wordt ook nog 1x per week familie/kinder olympische spelen georganiseerd erg leuk. Elke dag info over activiteiten. Zelfs met regen wordt er nog snel extra programma in elkaar geflanst. Prijs- kwaliteit verhouding helemaal prima. Restaurant erg goed eten.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

• 9Klerk08-09-2011

hier moet je eens naartoe!

Heerlijk!! Fantastisch restaurant, grote mooi ingerichte lofts, prachtige natuurlijke ligging, heerlijk zwembad voor de kinderen, het riviertje naast La Manufacture is erg leuk, de mensen zijn erg vriendelijk en behulpzaam, kortom hier moet je eens naartoe!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• 10tine20-08-2011

Ideaal vakantieoord voor met kinderen

Ons verblijf in La Manufacture was super. Een prachtige locatie, goede en attente service, lekker eten en goed weer. Volgend jaar komen wij hier zeer graag terug. Ideaal om met de kinderen er tussenuit te zijn.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• 9Marc, Kathleen en kids02-08-2011

heerlijke familievakantie

Voor de zevende maal op rij hebben wij onze vakantie doorgebracht in La Manufacture. Samen met onze 2 jongens van 13 en 15 jaar komen wij er volledig tot rust. Er is voor ieder wat wils: lekker relaxen aan het zwembad met zomerbar, wandelen in de prachtige bergen van de Ardeche, ook fietsliefhebbers komen er aan hun trekken. Onze jongens zijn na al die jaren nog steeds verzot op de rivier die vlak aan het hotel ligt. Iets avontuurlijker is de canyoning die je hier overal in de streek kan doen. Ook voor niet sportievelingen een aanrader! De lofts zijn smaakvol ingericht en hebben een heel mooi uitzicht op de bergen. Prijs/kwaliteit is dit een topper

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

Hotel La Manufacture info