Tijdelijk €25 aanbetaling

8.9FantastischScore uit 17 reviews

8.9FantastischScore uit 17 reviews

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

17 Reviews over La Manufacture

• 9Familie Opdam17-08-2020

Aanrader om Ardèche te verkennen

Leuke accommodatie in de Ardèche. De gerestaureerde zijdefabriek ligt direct aan de rivier dus je hebt de keuze om in de rivier of het zwembad te plonzen. Heel fijn zwembad met een barretje voor een drankje of een ijsje (wel wat prijzig). 3x de mogelijkheid om mee te eten (zou wel vaker mogen ;)) en in de ochtend heerlijk vers brood van de bakker. De loft heeft een leuke slaapzolder voor de kinderen (wel voor iets oudere kinderen, die van ons waren 9 en 11 jaar). Bed is iets te hard. De canyoning en het kanoën zijn echte aanraders. Ijsje eten bij Beatrix in Vals les Bains is erg lekker.

• 9Peter Meulemans30-07-2017

Prima uitvalsbasis voor actieve vakantie Ardèche

Net een weekje La Manufacture achter de rug. Prima locatie, zeer mooie omgeving, vriendelijke mensen, leuke avond-thema's, mooi zwembad met bar en terras, vele mogelijkheden in de buurt, ... kortom, wij hebben een prima vakantie gehad. Een aanrader.

• 10Vermetten Jef20-09-2014

Fantastische plek !

Lofthotel La Manufacture is de ideale uitvalsbasis voor verkenning van de Ardeche. Zeer gezellige ruime lofts . Toffe infrastructuur met gezellige terrasjes , prachtig zwembad , schilderachtige ligging aan de Volane bergrivier.i en tal van faciliteiten.

• 9LABDOUI18-09-2013

Conviviale et Magique

Nous avons séjourné dans le cadre d'un séminaire d'entreprise, nous nous sommes sentis très à l'aise grâce aux personnels formidables de ce charmant hôtel. L'emplacement, l'espace, la décoration, le grand espace SPA (Sauna, Hammam, Jacuzzi) avec accès direct à la rivière font de cet endroit le meilleur de la région. Je ne suis pas du genre à revenir toujours au même endroit mais celui-ci mérite bien une deuxième visite. Merci pour votre accueil et à très vite.

• 9Lieve11-08-2013

zalige vakantie

loft was in orde, netjes, mooi uitzicht op riviertje. omgeving is zeer mooi. restaurant was gesloten, maar wel gezellige, lekkere thema-avonden, waar klein en groot ongedwongen bij elkaar zit.

• 6Dirk Vrebos22-07-2013

een schim van wat we hadden verwacht tov de site

Dat de kok van je restaurant 14d agen voor 't hoogseizoen wegloopt kan je weinig aan doen, maar kom er dan ook tijdig voor uit... en niet als je gasten aankomen Als je naar hier komt met 't idee een leuke nette loft te huren met zwembad is dit ok. Maar helaas was er van een activiteiten aanbod, een zomerbar, het restaurant, een open bemande receptie , workshops, thema avonden, de welness, de massages tijdens onze week niets merkbaar. Spookte het soms op de terrassen als de luifels uren lang in de wind wapperden ...

Maar de ligging is zeer rustig! Er zijn voldoende restaurantjes best betaalbar zelfs in de buurt, al moet je je dan wel telkens omkleden en met de wagen rijden. Mooie omgeving en ver weg van de drukte van de ardeche. wie wil wandelen, moet wel zelf over degelijke kaarten of een goede neus beschikken....

en na wat discussie en argumentatie hebben we een correctie op de eindafrekening gekregen, wat maakt dat een juiste prijs/kwaliteit verhouding kregen voor de huur!

• 8lamy22-06-2013

site eceptionnel

lieu magnifique pisicine superbe accueil décontracté mais correct

• 8Branco03-09-2012

Mooie plek om bij te komen

Mooi complex & appartementen, erg stylish. Webben met ons gezin genoten van het zwembad en het riviertje, er is genoeg te zien/doen in de omgeving. Voor onze kinderen (8 &10) was het ideaal, maar kan me indenken dat het met kleintjes wat gevaarlijk is ivm de weg waar je langs moet.

Het eten was ook prima, we zijn op vakantie niet zulke 'aan huis' eters, maar zowel de thema avonden (mosselen, paela) als het restaurant was erg goed.

• 4Sven01-08-2012

Levensgevaarlijk voor kinderen!!!

De website is duidelijk bedoeld om het het er fraaier uit te laten zien dan het in werkelijkheid is. Een beetje "Fotomassage" is niet erg; daar kijk ik wel doorheen. Maar de kamers zijn klein en ranzig en komen totaal niet overeen met de foto's.

Allerbelangrijkste is dat je hier gewoon NIET met kinderen naar toe moet gaan. Deze hut ligt gesandwicht tussen een afgrond, die uitkijkt over een leuke rivier (maar het blijft een afgrond!) en een provinciaalse weg waar men met 80 km/uur rijdt. Als je geen lichamelijke problemen hebt, dan kun je op zich prima over de stoep van je kamer naar het hotel lopen (buitenom). maar met kleine kinderen moet je continu opletten, dat ze de stoep niet overrennen. De eigenaresse mag dit weliswaar een kindvriendelijk hotel noemen, maar ik durf dit absoluut als een KINDONVRIENDELIJK hotel te noemen. Nooit meer!

• 0Mh18-04-2012

Prima vakantieplek !

Vorig zomer een week genoten. Wij herkennen de slechte recensies niet. Kamers waren prima, beetje muf klopt misschien maar dat komt door directe ligging aan rivier. Schuifpui open en doorluchten .. De rivier is super voor kids boven de 7 jaar, schepnet mee en kikker(visjes) vangen. Er wordt ook nog 1x per week familie/kinder olympische spelen georganiseerd erg leuk. Elke dag info over activiteiten. Zelfs met regen wordt er nog snel extra programma in elkaar geflanst. Prijs- kwaliteit verhouding helemaal prima. Restaurant erg goed eten.

Hotel La Manufacture info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)