Appartement Valmorel

• 8.7Ligging t.o.v. pistes

Appartement info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

7 Reviews over Valmorel

• 9Familie Mol08-01-2017

Valmorel, enorm kindvriendelijk om te skien

Wat een fijne omgeving om te skien met kinderen. "Valmorel la belle" verenigt de stations Valmorel en Doucy-Combelouvière in het grootste skigebied van de Tarentaise, dat 3.600 hectare aan skimogleijkheden en wintersportactiviteiten binnen ieders bereik brengt. Wandelingen, wandelroutes in het hooggebergte, sneeuwschoen- en sledetochten, snake-gliss, airboard, een iglodorp: iedereen kan zich uitleven in een ongerepte natuur. Naast de schoonheid van bergpanorama's - de Lauzièreketen, de Vanoise, de Mont Blanc - is er die van de woningen met zijn Savoie-chalets die zijn opgetrokken uit steen, hout en 'lauzes' (grote, platte stenen). Om u te ontvangen zijn er verschillende overnachtingsmogelijkheden (hotels, vakantiehuisjes,huurappartementen, vakantiecentra), en organisaties, zoals de ESF (Ecole du ski français) en de club "Piou-piou" (voor kinderen van 18 maanden tot 6 jaar).

• 8Jacqueline30-05-2013

Zeer ruim, mooi gelegen!

Wij verbleven in een van de appartementen van het complex Valmorel. Het was niet alleen een van de meest ruime appartementen waarin we ooit gelogeerd hebben, ook hebben we niet eerder zo'n uitgebreid inventaris meegemaakt: je kon het je niet bedenken, of het was aanwezig!

Het uitzicht over Valmorel was geweldig, maar de afstand naar de pistes was wel wat ver. Voor ons ook weer niet direct een probleem doordat we elke morgen het ontbijt gebruikten in een pal aan de piste gelegen hotel, tevens het hotel waar de kinderanimatie zich bevond en van waar 's middags de skilessen startten.

In eerste instantie ging onze voorkeur uit naar een hotel, maar de vrijheid die het appartement ons bood was een goede balans met de mogelijkheid om uit eten gaan in het centrum van Valmorel!

• 7Ligging t.o.v. pistes
  • 9BEHUE05-04-2012

superbe séjour

Partis pour la troisième fois avec skihorizon et pour la deuxième fois à Valmorel nous sommes très contents de notre séjour. Nous étions dans la résidence l'Orgentil tout au bout du quartier Mottet et nous avions une superbe vue. Les commercants sont très sympas, le village très pittoresque et l'appartement très bien placé:vue directe sur l'altispace et tous les événements de la station(descente aux flambeaux). Le seul hic:le stationnement;résidences un peu loin et galére pour les bagages. L'appartement était très fonctionnel; évitez cependant les derniers étages(5 ème) pour les enfants en bas age car escaliers jusqu'au casier à skis. Le domaine est super et les profs de l'ESF très sympa. D'ailleurs on ne paie pas les étoiles dans cette station.Nous y retournerons!

• 8DROUILHET05-03-2012

site superbe

Site correspondant à notre attente, trés bon accueil des commercants.

• 10Ligging t.o.v. pistes
  • 3poles23-02-2011

plus jamais

mauvaise coordination avec vous et maeva , lors de la prise de l'appartement ménage pas fait , probleme pour avoir les prestation qui m'étaient dues ( linges de toilette et ménage en fin de séjour ) . 50 % du matériel de cuisine défectueux ou dangereux : ex cocote minute qui n'est pas hermétique . Et pour finir stationnement payant obligatoire dans une station de ski ( 1er fois que je vois çà !!!)

Sinon les gens sont très souriants

• 8ee_boelie21-01-2011

Heerlijke vakantie gehad

Wij zijn hier geweest met een studentenwintersport. Het was helemaal super, we zaten dichtbij de piste en er was van alles genoeg. Mooie pistes, lekker breed en voor iedereen een geschikte piste. Eten halen bij de spar is erg duur. Maar uit eten viel wel weer mee.

Wel een aanrader!

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 9Jesper Frøtlund21-08-2008

Klart et godt alternativ til de store steder

Er kommet i Valmorel rigtig mange gange, og finder stedet mere og mere attraktivt. Altid god sne (specielt i de snefattige år, hvor den typisk er blæst af i f.eks Val Thorens eller Tignes), og hyggelig by - som bestemt udmærker sig ved et fornuftigt byggekodeks som ikke tillader opførsel af "øje bæ'er" som i Menuiers og St. Francois/Longchamp. Super offpiste i øvrigt !! - Prøv Valmorel !!!

Appartement Valmorel info

Facilities