FrankrijkRhône - AlpsValmorelAppartementen ValmorelAppartement Maeva Planchamp et Mottet

Appartement Maeva Planchamp et Mottet

Appartement info

0Tonen op kaart

3 Reviews over Maeva Planchamp et Mottet

• 8Jan & Ria15-01-2012

Appartement Terasse - Perfekte plek !

Met ons tweeën een week in een 4-persoons-studio, perfekt ! Het is nl bekend, dat de franse appartementen niet erg ruim zijn, vandaar . . . De slaapruimte kon worden afgesloten dmv een vouwwand, waardoor er een slaap- en woonkamer ontstond. Keukentje niet groot, maar voor een vakantieweek prima, alles aanwezig, inclusief vaatwasser. Enige minpunt: de deur naar het toilet draaide naar binnen, beetje krapjes ! Vanuit de voordeur kon je direkt op de skies stappen, ideaal dus. We hadden gekozen voor een "comfort-pakket", zodat onze bedden bij aankomst al opgemaakt waren ! Als wij daar niet weer komen, ligt dat absoluut niet aan het appartement.

• 9Ligging t.o.v. pistes
  • 7m. tellekamp29-12-2008

Okay, maar niet echt voor hh vatbaar!

Zeer gunstig gelegen, veel dingen verzonnen voor kinderen. Apres ski valt behoorlijk tegen. Verder erg duur om eens uit eten te gaan. Huisje zelf erg veel bergruimte, ook zeer gunstig gelegen aan piste en lekker laag (niet zoveel sjouwwerk met spullen). @ grote nadelen: de douche werd slechts lauw ,terwijl je graag warm wilt douchen na een dag activiteit. De keuken was erg klein, en had geen oven/magnetron. Alle keukengerei wel voldoende aanwezig, maar bij het afwassen stootte je of de afwas van het aanrecht af, of je duwde iedere keer het lichtknopje uit; erg smal dus...! Overigens erg goede isolatie, totaal geeen burengerucht!

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 7sandra20-03-2007

zijn net terug van een fantastische week skieén,prachtig weer,boven pistes goed sneeuw.De appartementen liggen bijna allemaal zo aan de piste.Ook als je maar met z'n tweeen bent neem een 4 persoons app,de één kamer app zijn super klein.Geen lift in de gebouwen het kan een flinke wandeling zijn naar je app.Parkeergarage aanwezig,het centrum ligt dicht bij de appartementen.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Appartement Maeva Planchamp et Mottet info