Appartement Les Châlets de Valmorel

AppartementWeer vandaag26°16°

• Ligging t.o.v. pistes10,0

We hebben een aantal aanbieders voor Les Châlets de Valmorel voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Les Châlets de Valmorel in het Nederlands

Met vrienden

• Ligging t.o.v. pistes10

Na jaren niet meer in Valmorel te zijn geweest, zijn we hier in 2015 weer een keer geweest. En wat is het nog steeds een gezellig en lief dorp. Wanneer je 's avonds door het straatje van Valmorel loopt, is het alsof je in een sprookjestafereel loopt😍

Valmorel is echt een familiedorp, er is weinig apresski. Maar de speciaalzaakjes in het dorp zorgen ervoor dat je toch een heerlijke borrel in je eigen appartement (aan de piste!) kan houden. Hmmmm, het water loopt me weer in de mond😇

Qua gebied is er voor elk niveau wel iets te beleven. Leuk snowpark, een leuke tocht naar de col de Madeleine en een paar pittige zwarte pistes.

Een echte aanrader is restaurant Le Prariond. Een groot terras waar je heerlijk op de piste, in de zon goed kan eten. Blij slecht weer zit je binnen ook erg leuk. Een aanrader is om hier 'savonds een tafel te boeken. Dan wordt je nm met de pistebully opgehaald en thuisgebracht!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Les Châlets de Valmorel in Valmorel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Les Châlets de Valmorel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.