Appartement Hameau de la Foret

Appartement Hameau de la Foret

7Goed

Frankrijk, Rhône - Alps, Valmorel

Op vakantie geweest naar Hameau de la Foret?

7Goed

• 8.4Ligging t.o.v. pistes
  • 6.8Inrichting
  • 7.7Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Hameau de la Foret voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info

14 reviews over Appartement Hameau de la Foret

• 3Carmen03-10-2010

VRESELIJKE GRIBUS APPARTEMENT

Wat een vreselijk appartement, ik heb al veel appartementen in frankrijk gezien maar dit was toch echt afschuwelijk! Alles was vies......en het stonk er vreselijk. De ligging is geweldig!!!!!!!!! we deden de deur open en je stond op de piste!!! Valmorel is een klein, gezellig dorpje, zeker een aanrader. Maar kies wel een ander appartement

Gereisd met vrienden in maart 2009

• 7Mama05-11-2007

Appartement was ruimer dan verwacht. Met vaatwasser, oventje en zonnig balkon met uitzicht op piste. Inchecken duurde een eeuwigheid; alle bonnetjes werden handgeschreven, tv's en beddengoed werden over de balie meegegeven. Reactie van personeel op ontbreken van keukenspullen: schouderophalen en verder met volgende klant. Valmorel is een schattig dorpje met vooral brede pistes. Acceptabele wachttijd bij liften met vriendelijk en behulpzaam personeel. Vlakbij de appartementen is een hellinkje speciaal voor sleetjes. Wij waren met 2 kinderen (5 en 8). De ESF had voor hun verschillende verzamelpunten. Voor de jongste beneden in het dorp, ongeveer een kwartiertje lopen met kind en skies vanaf het appartement. Voor de oudste hoog in het dorp, voor beginnende skiers te bereiken met (drukke) lift vanaf ESF-punt beneden. Na enkele lessen met lift dichterbij naar boven en dan ernaartoe skien.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met familie in november 2007

• 8Ilse16-08-2006

We zijn hier nu 2x geweest en biede keren is perfect bevallen!! Het is en blijft Frankrijk dus verwacht niet teveel luxe. Maar voor franse begrippen een uitstekend adres! De problemen zoals hiervoor beneomd niet tegen gekomen. 1x maal iets gehad en na bij de receptie geweest te zijn werd dit verholpen (met de franse slag maar het was gemaakt)

Ik zou zo weer gaan en heb met mijn 15 jaar skien toch al de nodige appartementen mee gemaakt, maar hier is het prima verblijven!!

Gereisd in augustus 2006

• 7Cynthia20-04-2006

Eenvoudige appartementen waarvan de inrichting wat verouderd is. Wel van alle gemakken voorzien (zelfs vaatwasser is aanwezig) Wie niet teveel comfort verwacht kan hier een prima verblijf hebben. Ligging van de app. is perfect, allen aan, of op loopafastand van de pistes. Dorpje ook op loopafstand, heeft een paar cafees met zonneterras (geen echte apres ski)Verder genoeg restaurantjes en winkels aanwezig in het dorp. Skigebied heeft genoeg mogelijkheden voor alle type skieers en heeft prachtige pistes.

Gereisd in april 2006

• 7Emilie Hendriks12-04-2006

Prima appartementencompex, op nog geen 100 m van liften en dorp. De appartementen zijn eenvoudig ingericht, hier en daar wat verouderd, maar wel met alles wat je nodig hebt. Alle appartementen hebben een keuken waar een kleine maaltijd gemaakt kan worden en een badkamer met bad. Valmorel is erg sfeervol en gezellig. Er zijn genoeg restaurantjes en barretjes aanwezig en het skigebied is prachtig met genoeg mogelijkheden voor zowel beginners als gevorderden. Echt een aanrader om naartoe te gaan!

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd in april 2006

• 6Henny05-09-2005

Redelijke ervaring met H.de la F. muv enkele mankementen. Geen douchekop bij't bad,licht op sl.kamer werkte niet.Na 3x melding hiervan gemaakt niemand gezien.Douche boven was voor minimensjes.Afval v.d. vorige bewoners zat nog in de emmer.Toch leuke vakantie gehad.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd in september 2005

• 6AnneLoes09-04-2005

O wat een vreselijke, deprimerende gribusappartementen! Smerig, alles bruin en verouderd. Een soort studentenflat uit de jaren 70. Veel te klein, we kregen niet wat we hadden geboekt met zes personen. Gelukkig kregen we wel geld terug. De ligging van de appartementen is wel prima, vlakbij het dorp en bij de piste. Je hebt ook fraai uitzicht vanuit de appartementen. Maar er moet nodig wat worden opgeknapt. Bij de receptie spreken ze Nederlands en zijn ze wel behulpzaam. Het skieën is wel geweldig daar. Het dorpje is tamelijk Anton Pieck.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd in april 2005