Hotel Club Med Valmorel

• Kinderopvang
  • Sauna

41 reviews over Hotel Club Med Valmorel

• 9RiminiCath27-11-2017

Nog nooit zo'n luxe gekend, hier voelt iedereen zi

Zalig eten, iets te klein bad, spijtig van het kleine terras, dan maar naar het zonneteraas

Gereisd met vrienden in februari 2017

• 9Veerle Verdoodt15-09-2014

Onbezorgd genieten

Hier de laatste week van augustus geweest met onze 3 kindjes. Club med valmorel is een heel mooi verzorgd en modern clubdorp. We hadden een hele mooie club kamer met verbindingsdeur. Personeel is supervriendelijk. Er waren ook verschillende nederlandstalige GO's aanwezig en vooral in de miniclub vonden we dit toch wel fijn. Onze oudste dochter heeft genoten van vooral de picknick dag en het klimmen. Het eten is superlekker en heel gevarieerd. Het was onze 2de club med ervaring en er zullen nog reizen volgen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• 9Linde24-08-2012

Super service, kinderopvang en pistes

Het Club Med resort was net 2 mnd open en was super!. All-inclusive en direct aan de piste. Afwisselend groot skigebied, goede oefenweide van Club Med zelf, t hotel ligt net boven het dorpje. Super service en zeer vriendelijk. Nederlandse hostess. Je betaalt veel, maar daarvoor krijg je echt alles! Alleen babysit 's avonds extra betalen. Eten was heerlijk. De kinderen aten met ons of aan kindertafel met vriendjes. Helaas was het restaurant wat laat open. Kamers waren mooi en schoon, twee connecting rooms, handig met twee kinderen. Babysit inhuren 's avonds kon, maar met twee I-phones en babyfoon-app ging het ook super! Kinderopvang overdag voor onze dochter van toen 1 jaar was zeer professioneel. Elke dag 8.30 tot 16.30, waar ze speelde, at en sliep. De oudste van toen 4 jaar had haar eerste skieklasje. Ze voelde zich erg stoer en er werd heel lief voor haar gezorgd. Ze wisselden binnenspelen, show oefenen, en knutselen met skielessen af. 't zwembad was een beetje fris

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in februari 2012

• 8Sabrina10-02-2012

Nieuw clubdorp in Valmorel

Prachtig nieuwe accommodatie van Club Med, gelegen aan de piste. Met name ideaal voor gezinnen met kinderen. Kamers in de 4tands zone zijn redelijk ruim en van alle gemakken voorzien. De chalets in de 4tands zone zijn luxe en comfortabel ingericht. Dagelijks de keuze uit 4 restaurants (!) waar heerlijke gerechten worden voorgeschoteld. Personeel is servicegericht en vriendelijk. Het skigebied is met 150km een prima gebied om een week te verblijven (veel blauwe, brede pistes) Minpunten: tochtige restaurants, grote skilesgroepen, massale en drukke impressie in het geheel. Pluspunten: moderne clubkamer met prima bedden, uitstekende keuken, 101% kindvriendelijk. En Isabelle (Nederlandse dame) ter plaatse is een topper!

• 8Ligging t.o.v. pistes

Zakelijk gereisd in januari 2012

• 7dondidi07-02-2012

ja voor gezinnen, minder voor koppels en foodies

De deluxe kamer was mooi gedecoreerd.De kingsize matras was hard en de droge lucht in de kamer zorgt voor keelpijn.De GO's zijn vriendelijk en behulpzaam.Toch lijkt dit enorm grote hotel soms eerder op een fabriek dan een gezellig vakantieoord.Er zijn buffetrestaurants met ruime keuze en een à la carte restaurant.Al hadden we net dat ietsje meer verwacht.Vaak was het eten koud, smaakloos, overgaar of nog rauw. Meestal verblijven we in boetiekhotels en eten we pakken beter in plaatselijke restaurantjes.Over de drank zijn we wel heel tevreden: de rode huiswijn, cocktails, koffie en thee waren zeer lekker. De ligging van het hotel is top!Zodra je één voet buiten zet, zit je meteen op de piste.Voor elke kamer is er een skilocker.Vanuit het zwembad heb je zicht op de skipiste.We zouden dit resort aanraden aan gezinnen met kinderen die zich niets willen aantrekken van eten,drinken,skilessen,enz omdat alles inbegrepen is in de prijs. Zo'n zorgeloze vakantie heeft uiteraard een prijskaartje.

• 8Ligging t.o.v. pistes

• 9Kimberly Arys04-02-2012

Super vakantie in Club Med Valmorel

Een 3tal weken geleden zijn mijn vriend en ik naar dit resort gegaan. Het was super! Alles was echt all-in. We hebben geen geld moeten opdoen tijdens deze vakantie. Ontvangst was supervriendelijk, de kamer was zeer mooi met mooi uitzicht op de bergen. We hadden dan ook een balkon aan onze kamer was een leuke verrassing was. Het eten was in buffet vorm, ontbijt is lekker en gevarieerd. De omelet die ze voor je maakte was lekker! Na het snowboarden gingen we nog in de bar voor drinks en waren er snacks aanwezig. 'S avonds was het eten ook in buffetvorm in 2 restaurants,in het 3de restaurant moest je een dag op voorhand reserveren. Het eten vond ik daar wel niet altijd warm, meeste dingen waren lauw en dat vond ik wel spijtig. Ook handig vond ik de skiroom met skilockers. Ligt vlak naast de piste en na het snowboarden kon je snel uw spullen opbergen. Spijtig dat het snel voorbij was!

• 0Lander04-02-2012

Club Med, c'est chouette.

Ruime en vooral zeer verzorgde Club.

Mooie omgeving met zicht op het dal en de bergen (afhankelijk van de ligging van de kamer uiteraard).

Gelegen nabij een behoorlijk goed skigebied. De Club komt kijkt uit op de voet van de piste, erg handig.

Het personeel is erg behulpzaam en bijzonder klantvriendelijk, alles met de glimlach.

Club Med is ongetwijfeld de meest volledige all-in op de markt, echter wel vrij duur.

Zeer goede eetgelegenheden, met verschillende restaurants. Uitgebreid buffet ‘s morgens ‘s middags en ‘s avonds met lekker eten.

Kamers zijn in perfecte staat (Club is open van eind 2011). Kamers worden elke dag schoongemaakt.

Erg kindvriendelijke accommodatie met “kidsclubs” voor verschillende leeftijden. Er zijn ook ‘s avonds erg veel activiteiten voorzien voor kinderen van alle leeftijden.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

• 7IsabelleM04-02-2012

Luxe skilessen - resort teleurstellend

Geen welkomstdrankje, bagage moesten we zelf naar boven (lees beneden want we sliepen deels ondergronds) brengen. De kamer was voor ons teleurstellend. We hadden een standaard kamer zonder frigo, geen mogelijkheid tot het zetten van thee of koffie. Wel heel positief was dat het heel stil was op onze kamer. De skifaciliteiten waren echter wel TOP. Je kon zo vanaf het resort de pistes op en kwam na je dagje skiën ook aangeskied aan het resort. Lockers voor je materiaal waren aanwezig. De tussendoortjes waren rijkelijk aanwezig. Alle dranken en cocktails werden prima verzorgd. Het eten op zich was echter teleurstellend. Weinig variatie en vaak koud eten. Vervallen yoghurtjes gezien, ziek na het eten van rauwe tonijn. Charcuterie ed wordt niet gekoeld. De sauna en het zwembad hebben we niet getest. Het zwembad was niet verwarmd en dus ook niet toegankelijk. Het personeel is echter wel super vriendelijk!

• 9Michel01-02-2012

Prachtige hotel op prachtige locatie

De ligging van dit hotel is ronduit schitterend: goed bereikbaar via de weg,en eens op de pistes kan je als het ware recht je hotel binnen skiën.Elke kamer heeft zijn eigen locker voor skimateriaal.Gedurende het ganse verblijf staat het voltallige personeel voor je klaar om je te begeleiden met elke vraag die je hebt. De kamers zijn mooi en verzorgd, al had wat meer kastruimte toch handig geweest (in de luxe kamer). De drankjes in de minibar en de fles water die we aangeboden kregen waren nuttige aanvullingen op de vakantie.Het eten was overvloedig en goed gevarieerd, al zouden sommige gerechtjes ofwel beter gekoeld, ofwel beter warm gehouden moeten worden.De snowboardlessen zijn ons zeer goed bevallen, en worden gegeven door ervaren monitoren van ESF, die voor elk niveau de fun in je vakantie proberen te houden! De pistes in Valmorel lagen er zeer goed bij, en zijn meestal redelijk breed.In de bar werd je met de glimlach bediend en de cocktails en biertjes waren heel lekker.

• 10Dinoo31-01-2012

Wintersport met een Club Med smile, heerlijk!

Dit is het laatste nieuwe resort van Club Med en echt tot in de puntjes verzorgd. Service om u tegen te zeggen, en steeds met de glimlach. Als er iets (klein) niet in orde is volstaat het om het even te melden en er wordt meteen gevolg aan gegeven. De ligging van 't hotel is super, een beetje hoger dan ’t dorp Valmorel zelf, elk half uur rijdt er een shuttle-bus van het dorp naar het resort. Het hotel ligt vlak naast de piste. Bereikbaarheid was geen probleem. Het hotel is stijlvol en luxueus zonder kitscherig te zijn, decoratie met warme kleuren, veel rood en bruin, en geïnspireerd door de natuur. Luxe kamer, flatscreen en mini-bar, 2 badjassen + slippers die klaar hingen. De kamer was tamelijk ruim, met een heerlijk bed, prima hoofdkussens. Mooi uitzicht, helaas geen balkon. Eten/drank: uitstekend, ruim assortiment; keuze uit 4 zalen met buffet of specialiteitenrestaurant. Skilessen: inbegrepen, door ESF, super-monitors!

Gereisd met vrienden in januari 2012

Hotel Club Med Valmorel info

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Zwembad

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV