Hotel Chalet du Crey

• Sauna

171 reviews over Hotel Chalet du Crey

• 9Eddy17-04-2013

veel beter dan gelezen

fantastisch meegevallen. met familie en kinderen en echte leuke opvang door Kris en Kirsten. niet echt nieuw maar meer dan genoeg kwaliteit voor die superlage prijs. gezellige sfeer met tijdens deze paasvakantie veel kinderen. gezellige bar en heel gezellige wellness. om terug te gaan.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in april 2013

• 9Lore k17-04-2013

Toffe plek!

Onze vakantie begon met een vriendelijk onthaal van Kris & Kirsten, zij waren gedurende ons verblijf heel behulpzaam. Ook de rest van het personeel is heel enthousiast. We hebben hier ook genoten van een lekkere keuken en een gezellige BBQ.. Voor degene die zich gaag optijd ontspannen is er ook een mooie welness aanwezig! In het kort samengevat is het prijs-kwaliteit een echte topper! Ons zien ze zeker terug!

Gereisd met partner in januari 2013

• 8Sandra17-04-2013

Toffe ligging en hotel

Het hotel ligt ideaal aan de pistes en het dorpje. Fijne ontvangst door de uitbaters en het personeel. 's avonds altijd leuke ambiance en sfeer! zeker een plek om terug te komen!!!

• 8Bram16-04-2013

We hebben genoten! Merci!

De jonge medewerkers zorgen elke avond voor toffe animatie zoals een fakkeltochtwandeling, een BBQ-avond. Zeker niet te duur voor wat je krijgt, prijs-kwaliteit is goed in verhouding. Eten is altijd tip top in orde.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in januari 2013

• 8Sophie15-04-2013

sympathiek hotel met toffe ploeg

we hadden een super enthousiast team Kris & Kirsten, lekkere keuken, correcte nette kamers. Er werd ook veel georganiseerd door het team: vb fakkelwandeling, leuke en gezellige BBQ. En voor 's avonds ideaal een mooie welness. Prijs / kwaliteit schitterend! Een dikke pluim voor het ganse team!

• 9K.tv11-04-2013

Hotel: PRIMA!

Prijs kwaliteit ONGELOOFLIJK! Wij begrijpen niet waarop de negatieve commentaren gebaseerd zijn, rekening houdend met de kostprijs van een week ALL IN. Zonde van de vorige negatieve reviews, want deze zijn naar ons inzien compleet onterecht.

Wij zijn hartelijk ontvangen en konden meteen op de kamer. Basisinrichting en geen luxe, maar dat verwacht je niet voor zo'n prijs. Je bent er toch om aan wintersport te doen? Eten steeds in orde; ontbijt uitgebreid, simpele snack en een volwaardig avondmaal. Er heerste een huiselijke sfeer en bovenal, het personeel was vriendelijk en oprecht.

Een ECHTE aanrader :)

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in maart 2013

• 5Kristof.T06-04-2013

Hotel NEE, skigebied JA!!!

Hotel is verouderd, aan renovatie toe en grondige opfrisbeurt nodig. Hygiëne laat te wensen over, de kamers in het annexgebouw waar wij als groep verbleven waren allemaal vuil (spinnenwebben aan de plafonds), schimmel in de douchewandranden, pleisterwerk wat afbrokkeld, alles onder een laagje stof. Restaurant: ontbijt is basis en verwacht er niet teveel van. Zorg ook dat je direct bij aanvang om 8u aan tafel zit want tegen 8u45 was bij ons het lekkers op (koffiekoeken of zelfs brood) dan bestaat je ontbijt uit Frans brood met beleg. Na 2 keer meegemaakt te hebben, beklag gedaan bij management en zelf het voorstel gedaan om eventueel per tafel het juiste aantal koeken in een maandje te plaatsen op tafel, dan was tenminste iedereen zeker dat hij één koffiekoek had. Middageten: meestal kleine snack die niet veel voorstelt, en niet altijd de moeite om voor af de piste te komen. (hotdog, croque monsieur) Avondeten: opnieuw basiskeuken, maar soms van bedenkelijke kwaliteit. Geen aanrader!!!

• 7Ligging t.o.v. pistes

• 9Thomas12-03-2013

super vakantie met de kids

Ik ben tijdens de krokusvakantie naar dit hotel geweest met mijn gezin. Mijn vrouw, de kids en ik hebben ons heel goed geamuseerd. Er is heel veel te doen voor de kinderen en het heeft ons dichter bij mekaar gebracht. Vooral de animatie die er was voor de kinderen was fantastisch.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

• 8Logemann12-03-2013

Prima prijs kwaliteit verhouding

Prima hotel met vriendelijk personeel en uitbaters ( Chris en Kristel ). We hebben deze week genoten van prima sneeuw, gastvrijheid en het eten. Niets was te veel voor het personeel, extra drank tijdens het eten of zomaar onverwachts aanschuiven voor de lunch alles kon. Het lunch pakketje wat je mee mog nemen, kon je ook naar eigen wens samen stellen en zoveel als je wil. De kamers waren eenvoudig en niet erg ruim maar wel voorzien van een prima douche ( maar ja je leeft buiten ) De piste ligt op prima loop afstand en indien je een beetje kan skieen dan kan je bijna tot ca 100m1 van de voordeur terug skieen. Al met al een prima vakantie gehad waarbij de prijs kwaliteit meer dan voldoende is. We gaan hier zeker nog een keer heen.

Chris en Kristel en het overige personeel bedankt voor de heerlijke week en jullie gast vrijheid.

• 8Linde Jelsma10-03-2013

Low budget genieten

De uitbaters Karin en Kris zorgen voor een goede sfeer, prima eten en een schoon bed. Stel je in op een basic verblijf met gezelligheid, voldoende eten en drinken. Vliegen op Chambery en met de bus naar Valmorel is prima te doen.

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in maart 2013